16.8.2010

שרבוט מדוייק

ביום ראשון בבוקר עליתי על הרכב, אספתי את תמר והדרמתי אל מתחם התחנה בתל אביב לתצוגת האופנה של מותג הגברים Sketch. כפי שציינה הקריינית בעלת הקול הרדיופוני, לא כל יום מושק מותג גברי חדש בשוק. המעצב והבעלים הוא יוסי קצב, שבעברו הישגים מרשימים, כגון הקמת קסטרו מן והמעצב הראשי של קסטרו ושל חטיבת הגברים של DKNY.
לעומת האפשרויות המוצעות לנשים, הגברים נותרו מאחור. מספר הרשתות שפונות לנשים בלבד גדול בהרבה. מבין הרשתות שהגדילו לעשות והקימו מחלקת גברים, לרוב היא קטנה וחסרת מעוף לעומת הצד הנשי בסניף. כן כן, סופסוף נמצאה סיבה טובה להיות אישה ולא גבר, נמצא התחום שבו זכות הבחירה של האישה מומשה עוד לפני של הגבר. אין מה לומר, פורץ דרך.

אז נכון, השקת מותג גברי אחד לא משנה המון בהסתכלות שטחית על המצב, אבל אולי מדובר פה בהתחלה של מגמה. הרי עם כל הרצון ליצירה וחידוש, בעלי המותג גם מעוניינים להרוויח, מה שמוביל למסקנה שמדובר בשוק מתפתח. יש לא מעט גברים בארץ שמעוניינים בהוספת צלע לשילוש הקדוש זארה-פול אנד בר-קסטרו, כאלה שישמחו להוציא קצת יותר על חולצת פולו אם היא מיוחדת יותר מבלי לראות אותה על כל ערס בשכונה(טומי הילפיגר, וחבל, יש לו פריטים יפים).

ונחזור אל התצוגה. על הסטיילינג המדוייק אחראי ראובן כהן. גם בתצוגה הזו, בדומה לתצוגה של קסטרו, מכפלת המכנסיים הועלתה לדרגת פישנזון. לא בטוחה עד כמה גברברי ארצנו יאמצו את הטרנד, אבל בתצוגה זה נתן מראה מחויך יותר לבגדים המונוכרומטים וזריקת צבע בוורוד פוקסיה, אדום לוהט וכתום זוהר. אהבתי במיוחד את הלוק הבא שפתח את התצוגה. מעיל טרנצ' שמתאים מאוד לחורף הישראלי(קליל ולא מחמם מדי) ומראה כללי של צ'אק בס(חייבת להודות שעל הדוגמן בתצוגה זה נראה יותר טוב, לטעמי). נכתב כי ההשראה לקולקציה היא ניו יורק, המעצב הצליח להעביר את התחושה בצורה מדוייקת. מה משדר יותר ניו יורק מצ'אק?
סריג שהשאיר עליי את חותמו. שוב, פריט שמתאים לחורף הישראלי.
חולצת פולו, אבל עם טוויסט. פריט קלאסי.
ולסיום, אורח חשוב בתצוגה:
תוכלו לראות את תקציר התצוגה כאן, ולבקר באתר של המותג כאן.

4 תגובות:

PASSIONISTA אמר/ה...

הי קרן
האורח החשוב הינו כלבה בשם שירה שהיא בת משפחה למעצב עידו רקנאטי. פגשתי אותה בחנותו כשהסתובבתי אחרי התצוגה. חבל שלא נשארת איתי, מצאתי דברים שווים!!!
מקווה לראות אותך שוב בקרוב!
נשיבוקים

קרן אמר/ה...

שירה, איזו חמודה! שם משעשע לכלבה.
העבודה קראה לי, יהיו הזדמנויות אחרות...

יוני אמר/ה...

דגמי חולצת פולות מעניינים

יוני אמר/ה...

דגמי חולצת פולו מעניינים