16.9.2010

בקיץ הבא תלבשי כתום ותתפללי לטוב

למי שיצא להציץ על הקולקציות שהוצגו עד עתה בשבוע האופנה בניו יורק קפץ מיד הכתום שהגיע כמעט אל כל המסלולים.
נראה שזה הולך להיות אחד מהטרנדים החמים לאביב-קיץ הבא.

הכתום אינו צבע סלחני וקל ללבישה. על כהות הוא מוציא את הגוון הצהוב בפיגמנט העור(עליי למשל) וקשה לשלב אותו כך שלא ישתלט על כל האאוטפיט. למזלנו המעצבים אי שם בניכר התחשבו בנו והיו קצת יותר סלחניים מבעבר לגבי כלליו הנוקשים של הטרנד. על המסלולים ניתן היה לראות את הכתום על כל קשת גווניו - כתום עז, חמרה, מג'נטה(נוטה לכיוון הורוד) ופסטלי. כך שכל אחת יכולה לשלב פריט כלשהו במלתחה מבלי להקריב את עצמה לאלוהי הטרנדים.
לטעמי השילוב עם גווני הירוק זית הוא המחוכם ביותר.

אז מה היה לנו? לנועזות שהולכות עד הסוף עם הטרנד(לחצו להגדלה, זה נעים וזה כדאי):
לבחורה הקלאסית שרוצה להישאר מעודכנת:
לבחורה הממוצעת, עדכנית במידה:
כשהכנתי את הקולאז'ים לפוסט הזה(קולאז'ים זה כיף!!) חשבתי על כך שעד לפני כמה שנים עוד יכולנו להספיק לקנות בסייל של הקיץ אז הפריטים שמתאימים לטרנדים של הקיץ הבא. הרי המעצבים לא ממציאים הכל מחדש וישנם טרנדים שתמיד יהיו כאן, אבל יש עונות שהנוכחות שלהם חזקה יותר. למשל טרנד המלחים. אין קולקציית קיץ שלא מכילה מספר פריטים כאלה, אבל השנה הושם דגש חזק יותר על הטרנד. במקרה שלי, לבשתי את טרנד המלחים העונה מפריטים שכבר היו בארוני עוד לפני הקיץ הזה.
מה הפואנטה שלי? שהיום אנחנו כבר לא ממש יכולות לעשות את הטריק הזה, שחוסך לא מעט כסף. התצוגות מתחילות בספטמבר אבל קולקציית הקיץ כבר מזמן לא על המדפים. בערך מתחילת אוגוסט ניתן היה למצוא בעיקר את קולקציית החורף או הטריק החדש להוציא מאיתנו כסף - קולקציית מעבר - פריטים קיציים בעליל במחירי תחילת עונה.

אני כבר חפרתי בארון ומצאתי 2 חולצות כתמתמות וקרדיגן. יש לכן את הסופ"ש של כיפור לחפש בארון שלכן :)
סופ"ש נעים לכולם וצום קל למי שמקפיד.

התמונות בקולאז'ים לקוחות מהאתר style.com.

5 תגובות:

sefi אמר/ה...

אני בעד כתום, אפילו מאוד. זה צבע משמח ולא אידיוטי כמו הורוד, למשל.
נחכה לקיץ הזה וכבר ניראה.
לגבי מה שכתבת על מציאת פריטים שווים בסופי עונה שיועילו למלתחה שלנו גם בעונה הבאה - בבדרך כלל מומלץ לקנות בסוף עונה בעיקר פרטי בייסיק ולא משהו שהוא הצהרה אופנתית מאוד קיצוני.
לכן מי שאוהבת ביסיק וקז'ואל - זה עיקרון טוב בשבילה, אבל מי שרוצה תמיד להיות מעודכנת, זה כבר עולה הרבה יותר והיא תצטרך לחכות לקיץ הבא ולרכוש במלוא הכסף את הטרנדים הכי חמים.
חתימה טובה!

קרן אמר/ה...

הורוד פשוט שמור לבימבוז או ילדות, ככה יצא :)
אני מסכימה איתך לגבי בייסיקס בסופעונה, אבל אני קונה לפעמים גם דברים טרנדיים שאני מנחשת שישארו לעוד שנה. ולנושא הכתום, הרי היו חולצות כתומות בקולקציות של הקיץ השנה, אמנם לא המון, אבל היו, כך שבתיאוריה, אם הסיילים של הקיץ עוד היו נמשכים, היינו יכולות להתחדש בטרנד לשנה הבאה, בזול.
עכשיו נזכרתי שגם יש לי שמלה כתומה מאסוס. אני ממש מוכנה לקיץ הבא :)

boiler אמר/ה...

עם הקיץ שקיבלנו השנה עדיף בלי!

אנחנו איבדנו כל כיוון עם בליל הטרנדים שיש,
והכי מצחיק זה מעצבים ששואלים אותם מה הטרנדים לעונה
והם עונים יש לנו הכל!
(כלומר אין לנו כלום אבל ניסנו...)

כתום, לייק!

קרן אמר/ה...

דווקא נראה לי שלנו זה טוב. אם אין טרנדים זה אומר שאפשר להישאר עדכנית גם עם הבגדים שיש לך בארון...

באמת ניסיתי לחפש עוד איזה טרנד אחר שהוצג אבל לא מצאתי כלום, חשבתי שזו רק אני... :)

אנונימי אמר/ה...

Amazing blog! Is your theme custom maԁe or did you dοwnload it from someωhегe?
A theme like уоuгs with a few simplе adjustements ωοulԁ
really make my blоg shine. Plеase let me knoω whеre you got your theme.
Thanks a lοt
Feel free to visit my web-site - simply click the up coming post