29.10.2010

חלומות

נפתח בחוב קטן. תמונות הצמיד מאירוע תכשיטי מילר. כל כך יפה, כל כך התאים למה שלבשתי. כל כך לא בר השגה כרגע.
מה לבשתי?
חולצה מנוקדת של טומי הילפיגר, נרכשה באאוטלט בווגאס תמורת 16$ בלבד.
מכנסי תחרה של טופשופ, היו זוג אחרון בחנות ולכן עלו 120 ש"ח במקום 360.
גרבי ברך בכחול-שחור מארה"ב.
נעליים מזארה בחורף שעבר, 200 ש"ח.
שעון של סבתא.

ותודה לחצי מהבויילרים על התמונות :)
נחזור לכותרת...
בשבוע האחרון אני חולמת חלומות הזויים למדי. מהסוג שגורמים להתעוררות בבוקר שמלווה בפרצוף המום ומחשבה אחת בראש: "WTF?!".
בדרך כלל כשיש לי תקופות עמוסות אני חווה גם המון חלומות. לשמחתי אני גם זוכרת אותם. כנראה שהתקופה האחרונה עמוסה במיוחד מאחר וכמעט בכל בוקר אני מתעוררת במצב שתיארתי למעלה.

ועכשיו לשתי דוגמאות מאוד מייצגות.
1. אני מסתובבת בדיזינגוף סנטר בחיפוש אחר לק ניאון צהוב מרקר. מכל המקומות בסנטר אני מוצאת כזה דווקא בבאג(יש באג בסנטר בכלל?). רוכשת 3(!!!) יחידות וממהרת הביתה. מורחת את הלק על הציפורניים בידיים וברגליים ואז פונה במרץ למרוח את הלק על השידה בסלון(תוך שימוש במברשת המקורית של הלק), זו שעליה נחים הספרים. נגמר.

2. מישהו שאני לא מכירה בא לאסוף אותי ברכב ב9 בבוקר ולוקח אותי טרמפ אל ההורים. אנחנו נוסעים דרך כביש 6(אין בזה הגיון אמיתי, זו לא הדרך לרחובות מתל אביב) ובמשך כל הנסיעה אשתו צועקת עליו בדיבורית שהוא לא יספיק לאסוף את הילדים מהגן בזמן. בדרך בכביש 6 אנחנו רואים את רחבעם זאבי אוכל מנה פלאפל וצועד בצד הכביש. פתאום הוא מדלג לכביש וכמעט ופגענו בו. החלום נגמר בכך שהנהג מוריד אותי מחוץ לבית הורי ואני צועקת לו "ומה עם הילדים?!". נגמר.

אומרים שחלומות הכרחיים לנקיון התת מודע שלנו. התת מודע אוגר במהלך היום כל מיני תמונות ומידע ובמהלך השינה זורק הכל ובונה מכך חלום. אנשים שלא חולמים חווים עייפות פשוט כי המוח שלהם לא עשה ריסט בלילה. זוהי תיאוריה אחת מיני רבות שקשורות בחלומות. לרוב אני נוטה להאמין לה. אבל בשבוע האחרון נראה שהתת מודע שלי התחיל לאגור מידע ממקומות לא ברורים. רחבעם זאבי?!

סופ"ש מלא בחלומות הגיוניים ומובנים לכולם!

11 תגובות:

חן אמר/ה...

אם החלומות הם ביטוי של התת מודע - את שלך צריך לפרמט!

איך יצאה השידה אגב? האם צהוב ניאון הוא צבע...אהמ...נעים לעין? D-:


מאוד אהבתי מה שאת לובשת, את נראית פשוט נהדר.

אנונימי אמר/ה...

חלומות משונים בהחלט ורק תיקון קטנטן- כל בני האדם חולמים, אבל חלקם אינם זוכרים את החלומות.

קרן אמר/ה...

חן, התעוררתי לפני שהסתיים תהליך הצביעה. בכל זאת, לצבוע שידה גדולה בעזרת מברשת לק יכול לקחת יותר מחלום שלם :)
תודה רבה על המחמאה, מסמיקה כאן...

אנונימי/ת, מבטיחה שלא אדקור אף אחד מתוך שינה בקרוב, למרות מוזרותם של החלומות :)
תודה על התיקון!
זכור לי שקראתי שלפעמים מי שסובל מנדודי שינה לא ישן עמוק מספיק בשביל לחלום, אבל זה מצב חריג ולא הסטנדרט. ממש חבל לא לזכור חלום. זה כמו ללכת לקולנוע ולשכוח את כל הסרט ביציאה.

sefi אמר/ה...

אני חושבת שזה שהחלומות מטורפים זה כל מה שמגניב בהם. האופציה להיות נוכחת בסיטואציה שלא באמת קיימת או שהקיום שלה מסוכן.

לגבי מה שלבשת זה ממש מגניב, הייתי רוצה לראות את זה עם בלייזר בחורף. זה ניראה לי כמו הפעה מנצחת.
סופ"ש נעים!

4ME אמר/ה...

אולי תת המודע שלך מתכנן גיחה להודו (רחבעם זאבי-גנדי/מהטמה גנדי)? :-)

קרן אמר/ה...

ספי, כנראה שחלומות זו הדרך של המוח לשבור שגרה :)
תודה, שמחה לשמוע שאהבת...

4ME, את לא יודעת עד כמה אני מזועזעת מהודו. אחרי שעידן רייכל אמר בראיון שהודו מטונפת(האיש שהולך עם צלחת פטרי של חיידקים בתור שיער), הבנתי שזה ממש, אבל ממש לא בשבילי :)
החבר טוען שפשוט בא לי פלאפל וראיתי כתבה על רחבעם זאבי שהיתה באותו היום בעיתון...

בלוג אופנה - Blonde Bleach אמר/ה...

קודם כל מאוד אהבתי את האאוטפיט,
לגבי החולומות - עולם ומלואו.

*ראית כבר את החדש של דיקפריו?(התחלה)
אם לא - מומלץ.


שבוע טוב שיהיה!

קרן אמר/ה...

תודה רבה! תמיד כיף לשמוע מאופנתית שכמוך שאהבת :)

ראיתי לפני שבועיים בערך, החבר רצה לראות אותו כבר כמה חודשיים אבל רק עכשיו יצא.
צודקת! הוא מאוד מומלץ. אם ילדת רטלין שכמותי ישבה כל הסרט מרותקת, זה אומר הרבה על הסרט.
עד שראיתי את הרשת החברתית שבוע שעבר, הייתי בטוחה שזה הסרט הכי טוב של השנה, עכשיו יש להם מתחרה. ממליצה בתמורה על הרשת החברתית :)

שבוע טוב גם לך!

boiler אמר/ה...

יצאו אחלה תמונות:) חלק זה גם של הצלם לא?

גם אנחנו כמו ספי, בהחלט חושבים שעם בלייזר זאת אחלה הופעה לחורף
(במזגן במשרד!)

וכמו שאמרנו לך כבר באירוע, באמת שווה לצאת מטופ שופ עם רכישה בסכום הזה, בדרך כלל הכל כפול שם במחיר..

אגב ראינו השבוע עוד כמה זוגות מהמכנסיים האלו בטופשופ רמת אביב, אז אם עוד מישהו רוצה, רוצי לשם..

קרן אמר/ה...

ברור שגם הצלם! :)
מבטיחה ללבוש את כל זה עם בלייזר כשהטמפרטורות ירדו מתחת ל25 מעלות.
כשאני ביקרתי המכנסון הזה היה תלוי גלמוד על הקולב, אולי היו כמה שהתחבאו בתאי ההלבשה. תודה על העדכון והפרגון!

אנונימי אמר/ה...

You should be а part οf a contest fοr one of thе mоst useful sites on the intеrnet.
I'm going to highly recommend this web site!
My site :: silk'n Sensepil review