16.11.2010

פוסט הפקושטים הגדול

אני בטוחה שכבר יצא לכם לקרוא בבלוגים חביבים אחרים על השואו רום של רוני ארנון. אבל כעת הגיע תורי לפטפט וללהג על הפייבוריטים שלי.קיבצתי לכם מספר פריטים מנצחים בעיני של שלושה מותגים מוצלחים. נתחיל בתכשיטים.
התכשיטים של אורנה לאלו הם לא עוד תכשיטי פלסטיק צבעוניים וחינניים, אלא עשויים שרף סינטטי שעובר עיבוד מיוחד, מה שמקנה לפריטים גימור קצת שונה מחרוזי הפלסטיק הסטנדרטיים(שגורם להם להיות הרבה יותר מרשימים במציאות). את רוב הקולקציה ניתן לחלק לשני גוונים שולטים, האדומים-כתומים והירוקים בוהקים. אליי הכתומים דיברו יותר. אני מאמינה שהצמיד כאן למעלה יהיה שלי מתישהו. גם קולקציית האביזרים לבית צבעונית ועליזה ובעיני מהווה מין פירוש עדכני לאביזרים מבית סבתא. פמוטים צבעוניים, צלוחית לסוכריות שגורמת לרצות לנשנש וורטרס אורגינל... הבנתם את העיקרון :) מומלץ להציץ באתר.
טווחי מחירים:
עגילים 100-250 ש"ח.
שרשראות 330-700 ש"ח.
צמידים 100-300 ש"ח.
סיכות דש 100-180 ש"ח.
את רביד גיליתי בזכות תמר. עברתי לא מעט פעמים ליד החנות אך מעולם לא נכנסתי. התכשיטים עשו עליי רושם של יקרים מאוד ורציתי לחסוך את בזבוז הזמן לי ולמוכרת. יצא לי לדבר עם תמר על החנות, כשציינתי בפניה שהפסקתי לקנות ברשת מסויימת בגלל שירות לקוי, היא המליצה על רביד בטענה שהמחירים שם לא כאלה גבוהים. וואלה, צדקה. נכון, זה לא ממש מחיר עממיקו, אבל המוצרים הרבה יותר מיוחדים ומוקפדים וממה שנתקלתי עד עתה, השירות מצויין. כל הקולקציות מיוצרות בארץ מלבד שתי קולקציות מיובאות. ברגע שתאגרו רכישות ב1000 ש"ח, תצורפו בחינם למועדון הלקוחות שמקנה הטבות משתנות ובנוסף 10% הנחה בכל קניה.
טווחי מחירים:
שרשראות 230-750 ש"ח.
עגילים 280-750 ש"ח(העגילים משובצי אבן גרנט עולים 280 ש"ח, בג.ר.א.ס הם היו עולים יותר).
טבעות 180-600 ש"ח.
צמידים 230-1200 ש"ח(הצמיד שמופיע בתמונה עולה 520 ש"ח).
תיק לב, 284 ש"ח. כפפות, 348 ש"ח. חגורת פפיון, 298 ש"ח. תיק תכלכל, 238 ש"ח(מממ, אני רוצה אותו!).
FM. חייבת להודות, אני לא לגמרי קהל היעד. יש לי פריט או שניים שנרכשו בחנות וגם הם נרכשו בסוף עונה שווה במיוחד. הקולקציה המרשימה ביותר היא של פפה ג'ינס(ולא רק בגלל התמונות עם אלכסה היפה). מה שהופתעתי לגלות הוא שמחירי התיקים ממש לא גבוהים לעומת ייחודיות הפריטים. טווח מחירי האקססוריז די זהה למחירים של טופשופ והאיכות לדעתי טובה יותר. ממליצה להציץ בחנות ולו בשביל התיקים. לא מתחשק לכן איזה לב סגול ופועם?
מסתבר שלפפה ג'ינס יש את הזכויות להשתמש בציורים של אנדי וורהול. הפריטים שהיו בעיני מוצלחים במיוחד הם הקלאצ'ים המנוצנצים ועליונית הפאייטים המטורפת הזו(פרי, נכון שאת רוצה אותה?1231 ש"ח והיא שלך). גם הטישרטים לגברים לא רעות.
ואלו פריטים מקולקציית החורף של המותג.

טווח מחירים:
חולצות טי 250-550 ש"ח.
חולצות מכופתרות 470-780 ש"ח.
שמלות 650-1470 ש"ח.
חצאיות 470-870 ש"ח.
ג'ינסים 680-1350 ש"ח.
מכנסיים 650-890 ש"ח.

מחר כנראה שכבר לא אוכל להתאפק יותר ולחכות לתגובה ואספר לכם על החוויות הלא ממש מוצלחות(בלשון המעטה) בקליי ספא.

2 תגובות:

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

כל הבלוגריות מבלות את הימים האחרונים בספאים ורק אני לא! בושה וחרפה.

קרן אמר/ה...

זה היה מסז' ערב והכל שם היה כל כך גרוע ומעצבן שיצאתי יותר תפוסה משנכנסתי+עצבים חדשים לגמרי...