6.12.2010

נכנסים לתחתונים

לפני כשבועיים קיבלתי זוג תחתונים של Hanky Panky להתנסות. בהמשך אספר לכם את דעתי ועוד פרטים על המותג, אבל ראשית, בואו נחזור לנושא הראשי, תחתונים.

הם אמנם נמצאים מתחת לכל הבגדים האופנתיים(או לא) שאנו לובשות, אבל הם משפיעים עליהם לא מעט. הלבשה תחתונה שלא מתאימה לך במידותיה תגרום לך להראות שמנה/לא מחוטבת/רופסת/לא נינוחה. לעומתה, הלבשה תחתונה במידה ובנוחות הנכונה יכולה לחולל פלאים. פעם חשבתי שכולן יודעות את זה, אבל כשכולן התחילו להסתובב פה בטייץ בלי כיסוי לאזור החלציים, הבנתי שרוב הבחורות לא ממש לובשות תחתונים שמתאימים להן. יש כאלה שלובשות תחתונים שחותכים להן את הירכיים והאגן ויוצרות מראה של חלה קלועה. יש את אלה שלובשות תחתונים שגדולים עליהן ועודף בד ניכר דרך הבגד הצמוד. ויש את אלה שפשוט חסרות טקט ולובשות חוטיני לבן בוהק מתחת לטייץ שחור שקפקף.

כל ההקדמה הזו נועדה להדגיש את הצורך בתשומת לב להלבשה התחתונה. אני אישית, טיפוס של בוקסר נשי. זו הגזרה שהכי נוחה ומחמיאה לי ומעצבת לי את הישבן. אני זולגת מדי פעם לכיוון החוטיני כשיש צורך בכך, עם שמלה או מכנסיים לא רחמניים. אבל אנחנו לא חברים טובים, אני והחוטיני. ויתרתי גם על לנסות למצוא אחד שנוח לי במיוחד, מאחר ואני יודעת שאפשר להראות סקסית כמעט בכל סוג תחתונים(ולראיה, אופנת המחטבים שהביאה את תחתוני הסבתא למסלול התצוגה) כל עוד נוח לך. אם את מעבירה את רוב זמנך בהתעסקות בתחתונים, יראו את זה.
לפני שלוש שנים(וקצת) קניתי שלישיית תחתוני חוטיני בגזרה קצת שונה בOld Navy, הם היו יפים ונוחים. היום, אחרי שקיבלתי את הHanky Panky להתנסות, אני מבינה שהם בעצם חיקוי של הגזרה המוצלחת שלהם.

ונחזור למוצר שקיבלתי. ובכן, אני חושבת שהבנתי למה הם טוענים שמדובר בחוטיני הנוח בעולם. לשם שינוי יש אמת בפרסום. הוא באמת נוח. מעבר לגזרה, בד התחרה מאוד רך ונעים למגע, בניגוד לתחתוני תחרה אחרים שמאוד נוקשים בדרך כלל. לחברה ליין מוצרי הלבשה תחתונה המכיל למעלה מ150 דגמים, אבל כרגע בארץ ניתן להשיג רק את המפורסמים והנמכרים מבינהם, דגמי החוטיני שמגיעים ONE SIZE ומתאימים למידה 32-42. רק לשם קבלת פרופורציות, אני לובשת מידה 40 והמידה היתה טובה לי. האם מישהי במידה גדולה ממני תוכל להיכנס גם היא לתוכם? נראה שכן, יש להם לאן להימתח... אני קצת מתקשה לראות איך מישהי במידה 32 לובשת אותם, אבל כנראה שזה באמת עובד. הם מגיעים במגוון מאוד רחב של צבעים, בוהקים וגם סולידיים(אני קיבלתי אחד בכתום, בדיוק לקיץ הבא).
הם לא זולים, הHanky Panky החביבים והצבעוניים האלה, 150 ש"ח ליחידה, אבל אם את חובבת הלבשה תחתונה שכן משקיעה סכומים כאלה, בהחלט מומלץ להתנסות.
כרגע ניתן להשיג במכוני יופי, ספא, חנויות מעצבים ובוטיקים להלבשה תחתונה. ניתן לברר בטלפון או במייל היכן ניתן להשיג:
09-9506661, office@brand-lab.co.il.

אז מה הגזרה המועדפת עליכן? איפה אתן קונות בדרך כלל תחתונים ועד איזה סכום? האם אתן מקפידות שהכל בארון יהיה סטים עם החזיות?

3 תגובות:

liat אמר/ה...

פרט לעובדה שיש לי אובססיה קשה להתאים תמיד חזיה לתחתון, אני חושבת ש150 ש"ח לתחתון זה המון! אני מרגישה אשמה כשאני קונה תחתון בסכום שעולה על 50 ש"ח.. (משתדלת רק כשיש סיילים/מבצעים)

הרוב הניכר של הלבנים שלי הוא או של victoria's secret או של בוניטה דה מאס - אני מוצאת אותם הכי מחמיאים, בעיקר מבחינת חזיות אבל גם בגזרת התחתונים

מסכימה איתך שיש בחורות שילבשו מכנס צמוד עם תחתונים שהשוליים שלהם יבצבצו או, רחמנא ליצלן, המקרים המתועבים של מכנס שקפקף בתוספת חוטיני, אבל אני מתביישת להודות שמעבר לדברים הברורים הנל, מעולם לא ממש בדקתי מה יותר ומה פחות מחמיא לי

אמנם עשית לי חשק לנסות אותם (אז חוטיני ונוח זה לא אוקסימורון את אומרת?) אבל המחיר.. המחיר..

קרן אמר/ה...

50 זה גבול סביר ביותר :)
אני חושבת שכל עוד לא קורים מקרים מזעזעים, אז מה שמחמיא הוא כנראה גם מה שנוח...
בהחלט, המחיר שלהם הוא החיסרון היחידי. גם בארה"ב הוא יקר, 18$ זה לא צחוק...

אנונימי אמר/ה...

Hi, I want to subscribe for this web site to get most up-to-ԁatе uρdates, ѕo where
сan i do it please helρ оut.
Feel free to surf my web-site - removing hair