12.12.2010

עד הדקה האחרונה

בשישי בבוקר סיימנו את הסידורים מוקדם(ב10:00), אז החלטנו לנצל את השעות האחרונות של מזג האוויר הטוב, לפני שהפך לסופה משתוללת. קפצנו לפארק קטן קרוב לבית. אני השתעשעתי עם המצלמה ואחר כך גם תועדתי בעצמי.
במהלך הסופ"ש למדתי קצת יותר טוב איך להשתמש בפונקציות שלה ואני חושבת שאני משתפרת עם הזמן. כמה חבל שמזג האוויר בשבת לא ממש איפשר לצאת ולצלם. בכלל, כל החורף הזה נפל עליי בבום. כבר הכנתי את עצמי לכך שלא ממש נחווה את העונה הזו השנה ופתאום היא כאן. כל המעילים הרציניים שלי בכלל ברחובות, באפסון אצל ההורים. הייתי בטוחה שהם ימשיכו מתרדמת הקיץ שלהם היישר לתרדמת חורף, ולא יזכו לראות אור יום. אבל כנראה שטעיתי וזה דווקא חיובי. עכשיו כשאני חושבת על זה, אפילו לא החלפתי את הארון מקיץ לחורף. יש רק כמה קרדיגנים שימושיים שהצטרפו למחלקת הקיץ עוד לפני מספר חודשים. החלק המבאס ב"אין חורף" הזה הוא שבאפריל האחרון חזרתי מהארה"ב עם כל מיני פריטי חורף שווים, שלא יצא לי ללבוש עדיין, כי באפריל כבר היה חם ועכשיו רק מתחיל להתקרר.לפי האנשים שראיתי בחוץ, אני לא היחידה שלא החליפה ארונות. חזרנו מהרצליה בצהרים וראינו לא מעט אנשים הולכים בגשם בפליפ פלופ, מכנסיים קצרים, גופיות ועוד פריטי קיץ מובהקים. מצד שני, יצא לי בשבועות האחרונים לראות אנשים שמתלבשים לפי התאריך ולא לפי התחזית. באחד מהימים היותר חמים שהיו כאן בנובמבר, כשאני במכנסיים קצרים וחולצה קצרה, ישבה מולי בחורה באוטובוס במגפיים, גרביונים עבים ושמלת סריג.
מה לבשתי?
סריג שקניתי בטומי הילפיגר בארה"ב וזכה ללבישת בכורה בשישי, 16$ באאוטלט בווגאס.
ג'ינס של ג'י סטאר, מתנה.
נעלי בובה של רוקט דוג, 60 ש"ח בחנות העודפים בשינקין לפני הרבה שנים.
משקפי שמש מתנת אירוקה.
השבוע התחיל והוא חורפי מתמיד!

אין תגובות: