15.12.2010

הרעש שאחרי הסערה

יצא ככה שבזמן הסערה לא עזבתי בכלל את הבית. הפעם האחרונה שיצאתי החוצה היתה בשישי ועד שני בערב, לא הוצאתי את האף אל הקור. לפי הדיווחים בטוויטר, פייסבוק, חדשות ושאר ירקות, הבחירה שלי היתה מוצלחת. די היה לראות את ההרס שנשאר אחריה כדי להבין שבזמן שהיא התרחשה להיות בחוץ לא היה ויץ גדול. למזלי, יכולתי להרשות לעצמי להישאר(עובדת מהבית, יו נו... יש לזה יתרונות מובהקים כשמזג האוויר משתולל).
בשני בערב הסופה כבר עשתה סימנים של "טוב, יאללה, זזתי", אז החלטתי שהגיע הזמן להתאוורר קצת. התלבטנו לאן ללכת ובסופו של דבר החלטנו על בוצ'רי דה ברילוצ'ה ברמת החייל, ולאו דווקא בגלל האוכל, אלא בעיקר כי זכרנו לטובה את האווירה הנעימה. בפעם הראשונה שביקרנו במקום הוא עדיין היה בהרצה. כעת המסעדה כבר כמעט ונגמלה מחיתוליה ומתפקדת לא רע. המקום היה עמוס אבל השירות היה טוב בסך הכל.
כמובן שהזמנו את יין הבית(20 ש"ח לאדם והכוס שלכם לא תסבול מריקנות לכל הערב) שהיה לא רע בפעם הקודמת וגם הפעם לא אכזב, אדום וקליל. הארוחה כוללת פוקצ'ה עם מטבלים על חשבון הבית(ואפשר לבקש עוד) ואם תזמינו בשרים תקבלו אותם עם ירקות מאודים ותפוחי אדמה בפטרוזיליה ושום. אנחנו הלכנו על אנטריקוט ארגנטינאי וסינטה. האנטריקוט היה מצויין, הסינטה קצת פחות. היא היתה יבשה וסיבית יחסית, אפילו ביחס לסינטה, כל זה לא בגלל מידת העשייה. את שני הסטייקים הזמנו מדיום וקיבלנו במדוייק.וכעת ללבוש. החצאית הזו לא עשתה לי חיים קלים. היא נראת תמימה כביכול, עד הרגע שבו פותחים את הארון ומנסים למצוא חלק עליון שישתלב איתה. לקח לי לא מעט זמן אבל בסופו של דבר הלכתי על האופציה הזו, חולצה לבנה מכופתרת. אני לא לגמרי מרוצה מהתוצאה, אבל אני חושבת שיחד עם הגרביון הכחול והטרנץ', זה נראה לא רע. באחד על אחד בלי הטרנץ', לא לגמרי שלמה. ניסיתי אותה עם סריג V שחור אבל זה נראה מיושן, משעמם ובכלליות מזעזע. יש הצעות?
מה לבשתי?
חצאית של פרנץ' קונקשן שהזמנתי דרך ASOS, כ 100 ש"ח.
חולצה מכופתרת של קסטרו, 120 ש"ח.
גרביון כחול כהה של לייף, 16 ש"ח בסופר פארם.
נעליים של זארה, 160 ש"ח בחורף שעבר.
טבעת ושרשרת מרביד.
תיק של מדוזה שהזמנתי דרך Style River ועליהם אספר מחר, 129 ש"ח.
טרנץ' שקניתי בארה"ב, כ200 ש"ח.

9 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

החצאית נראית לי קיצית וקצת בוהו-שיק. הייתי לובשת אותה עם גופיה, או עם חולצה ארוכה ורפויה.
בקיצור- משהו כזה: http://www.fashionyeah.com/wp-content/uploads/2010/09/bohemian-chic-25.jpg

או כזה: http://s2.thisnext.com/media/largest_dimension/26A75E49.jpg

ובכל מקרה, לא עם גרביונים כהים.

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

הטבעת והמעיל נהדרים!

Liat אמר/ה...

החצאית מקסימה, אני הייתי לובשת אותה עם טופ צמוד, קצר או ארוך או גופיה/בגד גוף, רצוי באדום/שחור/לבן (טופ בתוך החצאית), אבל היא באמת בעיקר קיצית - גם מבחינת הגזרה וגם מבחינת הצבעים


הטרנץ' מהמם!

LookinFab אמר/ה...

גם לי יש חצאית בסגנון כזה וגם אני מתקשה למצוא לה חלק עליון. בסוף הלכתי על חולצה בצבע אחיד שנוכח גם בחצאית. חולצה אדומה או כתומה, מעט רחוקה מהגוף תיצור לוק מצוין לאביב!

וגם טרנג' יש לי, ואיתו אני מתקשה עוד יותר. הוא לא מחמם בכלל אך ארוך (שלי כמעט מקסי - שלך הרבה יותר פרקטי) ולכן מתאים ללבישה רק בחורף.. אני הייתי לובשת איתו צבעי שהם בסקאלה הסתויית עד פסטלים.

המון זמן אני כבר מתכננת ללכת למסעדה הזאת, במיוחד בגלל השם. יצא לך לטעום את הגלידה? האם היא מצוינת כמו בג'אוג'או (או איך שקוראים למקום הזה) בברילוצ'ה?

קרן אמר/ה...

ראשית, תודה לכולכן על התגובות המפורטות!

מרג'ורי, תודה שטרחת ללנקק לתמונות, איזו השקעה! אני מסכימה איתך שהחצאית יותר קייצית מחורפית, את הקטע של הבוהו אני לא רואה, אבל יכולה להבין מאיפה את באה :)
כנראה שימי הקיץ יעשו עמה חסד גדול יותר...

שרונה, תודה! את הטבעת תוכלי להשיג בקלות על ידי קפיצה לסניף רביד הקרוב לביתך, המעיל ידרוש כרטיס טיסה לווגאס. מתאים? :)

ליאת, ניסיתי אדום, היה עמוס מדי. לדעתי לבן הולך איתה הכי טוב, מניסיונות המדידה. כן, כנראה שהיא קייצית, הבנתי, הבנתי :)
אבל רציתי קצת צבע בתוך כל האפור הקודר שהיה בחוץ!

תמר, מסכימה איתך, אבל אין לי כאלה בארון, ש.ב לעונה הבאה אם כך!
הטרנץ' דווקא הולך לי טוב עם הכל. ולרוב ימי החורף הוא מתאים לי, מאחר ולא ממש קר כאן. הוא גם קליל, כך שנוח להיסחב איתו לימים של הסתובבות.
אכלתי שם את הגלידה והיא היתה מאוד טעימה. אמנם לא יצא לי לבקר בארגנטינה(זה בתכנון), אבל אבא שלי כבר שנים עושה גלידות לבד(יש לו מכונת גלידה), אז אני מורגלת לסטנדרט גבוה. בכלליות הקינוחים שם די טובים. ושוב, נהנו מאוד מהאווירה. כן הייתי ממליצה על המקום.

Mirelle אמר/ה...

החצאית מגניבה ביותר ואני דווקא הייתי משלבת אותה עם פרינט אחר. השילוב הזה של פרינט+פרינט תמיד מניב תוצאה שמחה ורעננה ולא צריך לפחדש ממנו. התיק של מדוזה הורס וזה כבר ידוע שאני סאקרית בכל מה שקשור לעיצובים שלהן :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

החצאית שלך מקסימה! אני גם רוצה לדעת לאתר כאלה פריטים באינטרט (ועוד בכאלה מחירים!)
אם רק היה מישהו שילמד אותי קצת על איך עושים רכישות בגדים דרך האינטרנט... :/

שרונה
photo.fashion.passion

קרן אמר/ה...

מיראל, חשבתי לשלב כאן פרינט נוסף, אולי פסים, אבל הכל היה קצר. כל הבלבול במזג אוויר הזה גרם לכך שקניתי רק פריטים לא חמים בזמן האחרון. אולי כדאי ללכת לקנות חולצת פסים ארוכה...
זה באמת למתקדמים, פסים ונקודות, אבל אני לא פחדנית :)
הוא מאוד מוצלח ומקבל הרבה מחמאות, ולא רק ממני...

שרונה, כל אחת יכולה. בסופו של דבר זה עניין של להעז, להכיר את מידות הגוף שלך ואת הגזרות שמחמיאות לו ופשוט להזמין. הטריק שלי להזמנה מוצלחת היא להזמין לרוב מידה אחת יותר(אלא אם הפריט הוא אוברסייז גם ככה). כי להצר מעט תמיד אפשר...
אחרי הזמנה אחת טובה, את לא תרצי לוותר. את יודעת מה? נתת לי תמריץ לכתוב על זה פוסט. בקרוב!

אנונימי אמר/ה...

You actually make it seem so easy with your presentation but I
find thіs matter to bе гeаlly somеthing which I think I wοuld neνеr unԁerstand.
It ѕeems too complicated anԁ vеrу broad for mе.
I'm looking forward for your next post, I'll trу
to gеt the hang of іt!
Here is my web site :: click through the up coming web page