2.1.2011

ערב השנה החדשה

את שישי בערב, כמובטח העברנו בכיף אצל חברים שגרים קרוב, כל כך קרוב שלאחר כ3 דקות הליכה ברגל הגענו אל מקום הבילוי, ג'ואנה ואיתי. ג'ואנה הכינה עוגה מרהיבה עם עץ אשוח ומקלות סוכריה שלא רק נראתה טוב, אלא גם היתה מאוד טעימה(כל כך טעימה שחטאתי בשתי פרוסות...). כל זה אחרי שאכלנו ארוחה שווה בבית שכללה לחם שאפיתי בעצמי, כך שאת 2011 בהחלט התחלתי בגרעון קלורי.
את השחיתות הגרגרנית המשכנו בשבת, בביקור לבראנץ' אצל ההורים של אשתו של אח של החבר(הצלחתם לעקוב אחרי הקשר?). אב המשפחה הוא שף במקצועו וזה ניכר בכל ארוחה. פתחנו במרק עגבניות טעים ועשיר עם קרם שום לקישוט וטיבול והמשכנו אל שקשוקה אלטרנטיבית מפטריות ופולנטה עם המון פרמז'ן טעים מעל. האוכל היה כל כך טוב שזה היה פשוט חטא לא לקחת תוספת. לצערי השארתי את המצלמה בבית ולכן אין לי תמונות של הפלא. הלקח נלמד, בפעם הבאה גם המצלמה תצטרף לארוחה!
וכדי להמשיך את המינוס הקלורי שלנו, עוד לפני שיצאנו לבראנץ' השארתי בצק שמרים מתוק להתפחה. את יום האתמול סיימנו עם חליטת תה טעימה עם עוגת שמרים שושנים במילוי שוקולד וקרם אגוזים. מחר דיאטה?
מה לבשתי?
התכנון היה אחר לחלוטין והתחלף ברגע האחרון. החצאית הזו היתה פעם שמלה של סבתא שלי ועברה קיצור הצרה והתאמה למידותי. לפני 3-4 שנים לבשתי אותה המון ואז היא נדחקה לפינת הארון. משום מה בשישי נמשכתי אליה באופן טבעי לגמרי והיא עבדה טוב עם החולצה הזו.
חולצה מאסוס, כ70 ש"ח.
חצאית מסבתא.
גרביון של לייף, 30 ש"ח.
סנדלים של Aerosoles, מהסניף בקריון ב290 ש"ח.
שעונים מסבתא וDKNY.
טבעות קרן וולף, רביד ופלסטיק שוק.
שרשרת מרביד.
והנה הצצה לאיך אני נראת עם המשקפיים החדשים שלי.
שבוע חדש, שנה חדשה, שילך טוב לכולנו!

2 תגובות:

רחלי אמר/ה...

את מקסימה עם המשקפיים החדשים! תתחדשי!
שתהיה לך שנה מעולה :-)

קרן אמר/ה...

היי רחלי, תודה! אני עדיין מתרגלת אליהן...
מאחלת לך שנה מהנה וטעימה(כדי שיהיו לי עוד כמה מתכונים לנסות...) :)