24.1.2011

טיול לשבת

זה יהיה פוסט קצרצר, ואני מעלה אותו בעיקר כי רציתי לפרסם את התמונות היפות מיום שבת. לצערי בעוד כמה שעות אצא ללויה של קרובת משפחה של החבר. זה לא הגיע לגמרי במפתיע, אבל זה אף פעם לא קל יותר. הכל מתערבב באורח החיים המוזר שלנו. שמחה ועצב, תקווה וציפיות מתנגשות במציאות. אבל החיים ממשיכים. וגם אני. וגם הבלוג כנראה... לפחות התמונות מעלות קצת חיוכים.
בשבת האחרונה ההורים שלי החליטו לקחת יוזמה ולהזיז את כולנו קצת ממסכי המחשב והטלויזיה. ארזנו במבה, בקבוק מים ותפוחי גברת ורודה(פינק ליידי עסיסייים...) ויצאנו לפארק קנדה ליד לטרון. הפעם שעברה שביקרנו שם היתה לפני כשנתיים, אז הבאנו איתנו את הכלבות. אני זוכרת שהיה יום מאוד חם ובנקודה מסויימת הן פתחו בשביתה וסירבו להמשיך ללכת. עמדו כמו שתי אתונות קטנות ולא זזו למרות שמשכנו להן ברצועות. הפעם הן נשארו בבית וטיילנו לבד במזג האוויר המעולה שהיה בשבת.
אחרי סיבוב של כשעה בפארק המשכנו לנטף, ליד ירושלים, למסעדת המטבח של רמה. האוכל היה לא רע, אבל מתומחר מאוד גבוה. בהזדמנות אכתוב ביקורת קצת יותר מקיפה, כרגע פשוט קצת אין לי מצב רוח או חשק.
מה לבשתי?
מכנסיים מברשקה, 130 ש"ח.
חולצה מגולף, כ40 ש"ח.
מוקסינים מאיביי, כ80 ש"ח.
ג'קט מאיביי, כ80 ש"ח.
שרשרת של סוורובסקי מתנה מהחבר.
משקפי שמש של אירוקה.
לימים טובים יותר...

8 תגובות:

LookinFab אמר/ה...

משתתפת בצערך..

התמונות מאוד יפות. מזכירות לי שמזמן לא יצאתי לטיול בטבע...

אהבתי מאוד איך שהצבעים של מה שלבשת השתלבו בצבעי הטבע.

למי את עושה את הפרצוף הזה בתמונה החמישית?? :)

CV אמר/ה...

אאוטפיט חמוד ביותר! קבלי צל"ש על המוקסינים :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

שלא תדעו עוד צער.

איזה כיף לכם שיצאתם לעשות פיקניק! כמה שנים שלא עשיתי פיקניק, עכשיו ממש עשית לי חשק :)

שרונה
Photo.Fashion.Passion

קרן אמר/ה...

תמר, תודה...
היה מזג אוויר מעולה לטיול קליל וזה השתקף בתמונות. מה שמצחיק הוא שאת הבגדים ארזתי עוד בשישי בצהרים, לפני שיצאנו להורים שלי. כך שבכלל לא ידעתי על ההשתלבות עם הטבע :)
הפרצוף הוא לאמא שלי, היא אוהבת להתפרצף כל הזמן!

סיוון, ידעתי שהמוקסינים יתנו לי אקסטרא ניקוד אצלך :) אני איתך, מוקסינים זה טוויסט נחמד על נעלי הבובה הרגילות.

שרונה, תודה. לצערי עברה תקופה לא קלה על המשפחה, מקווה שמכאן רק ישתפר.
השבת הזו זה כנראה לא יצא לך, מזג האוויר יהיה מבאס :( לפחות עשיתי חשק לדברים חיוביים

תמי אמר/ה...

בלוג מהמם, ואת מתלבשת מהמם.
like!!
תמי.

קרן אמר/ה...

וואו, תמי, איזה כיף לקרוא :)
תודה, אני שמחה שאהבת וברוכה הבאה!

טיול לשבת אמר/ה...

הי
תמונות מקסימות וגם הבגדים וגם האזור של הטיול, אזור לטרון. בפעם הבאה שלך באזור ממליצה לבקר במיני ישראל...כל המדינה בעיר אחת קטנה!

אנונימי אמר/ה...

Hi, Neat post. There's an issue along with your website in internet explorer, might test this? IE nonetheless is the marketplace leader and a huge component of folks will omit your fantastic writing because of this problem.
Feel free to visit my blog post :: visit the up coming post