18.2.2011

שידור חוזר

כל אחד מהפריטים שאני לובשת כבר הופיעו כאן בבלוג, ואפילו לא מזמן. כבר אמרתי לכם, אני בעד מיחזור. החולצה והחצאית הם קניה מאוד מוצלחת מהסייל בH&M והתגלו כמאוד שימושיים, בעיקר החולצה שתהיה טרנדית ביותר לקיץ הקרוב.
הייתי שמחה לעדכן אתכם שעשיתי משהו עם השמלה מקסטרו, אבל לצערי השבוע האחרון היה עמוס מדי בשביל להתמודד עם בד סורר. חתמנו חוזה על דירה חדשה, עם מעלית שנבנת ממש עכשיו, משופצת ומרווחת יותר, אבל לא מרוהטת בכלל. נאלצנו לרכוש ריהוט מלא לדירה וגם מוצרי חשמל למטבח. את הריהוט כמעט וסיימנו, את מוצרי החשמל עדיין לא רכשנו, אבל כמו שאפשר להבין, זמן פנוי היה מצרך נדיר השבוע. בשבועיים הקרובים יש לנו המון ריפוי בעיסוק, להרכיב 6 רהיטים שונים מאיקאה :)
המעבר המיוחל מיועד לתחילת מרץ ואני דווקא נהנת מכל ההתעסקות בעיצוב הדירה החדשה, למרות העומס. אני מקווה שנסיים את כל הארגונים בשבועות הקרובים ואז אוכל לפרסם כאן תמונות.
מה לבשתי?
חולצה מH&M בסייל, 29 ש"ח.
חצאית מH&M בסייל, 59 ש"ח.
קרדיגן מקסטרו(שדווקא שורד כמה שנים במצב טוב), 40 ש"ח.
גרביון ירוק זית של לייף, כ18 ש"ח.
נעליים מזארה, 200 ש"ח.
תליון מתנה לחברות מועדון מרביד.
מעיל מזארה, 400 ש"ח.
סופ"ש נעים ונטול הברגות לכולם :)
נ.ב
מזכירה לכם להרשם כאן להגרלה אם עדיין לא עשיתן זאת!

6 תגובות:

mad bini :) אמר/ה...

למה אני קוראת פה שאתם עוברים?!
פויה :(

CV אמר/ה...

שמחה לשמוע!
מזל טוב על מציאת הדירה והמון המון בהצלחה בבית החדש! שיהיה מעבר קל :)

E אמר/ה...

אהבתי את האאוטפיט וכמובן את שילוב הצבעים.
בהצלחה עם הדירה החדשה! שיהיה מעבר חלק :)

קרן אמר/ה...

ביני, כבר סגרנו את זה בטלפון :)

סיוון, תודה רבה!

אלי, תודה, זה מסתמן כשילוב צבעים אהוב במיוחד...
אמן, תודה!

חן אמר/ה...

שילוב צבעים משגע (:
יש משהו מעניין ברחוב הרצל? שווה קפיצה?
אני מחפשת סלוןD-:
אם את בעניני שיפוץ רהיטים אז ממליצה לך לקפוץ לפשפשים. אני משפצת 2 כורסאות מהממות כרגע (לבד+רפד) ובקרוב הן יהיו מוכנות (:

קרן אמר/ה...

תודה!
אנחנו קנינו שם ספה ענקית של 2.20 מ'. יש שם היצע ואפשר למצוא דברים באיכות לא רעה יחסית למחיר.
הלוואי והייתי בעניין, אבל אין לי זמן לזה כרגע ולמען האמת, החבר בטראומה מאז סיפורי הbed bugs בארה"ב. לא מוכן לחשוב אפילו על להכניס רהיטי יד שניה הביתה.

בהחלט מתקבל רהיט מיוחד בצורה הזו. אני באמת מחפשת כורסא, אבל כנראה ששלי תגיע מוכנה מהחנות...