25.2.2011

בוב הבנאי

השבוע זה היה התואר המתאים לי ביותר. ככל זוג צעיר ממוצע, גם אנחנו מצאנו את עצמנו משוטטים במעברים באיקאה בניסיון לאתר את השידה שבחרנו אי שם כמה קומות למעלה, במעבר 13B, מעמיסים עגלה בקרטונים שבתוכם יש קרטונים דחוסים כתירוץ לרהיט "עץ".
האמת, מאוד קל ופופולארי לגחך על איקאה, אבל אם להיות לרגע כנה, הדירה שבה אני גרה היום מרוהטת כולה מאיקאה. הריהוט הזה שרד כבר שני זוגות שונים שגרו כאן ועמיד לגמרי כבר מעל ל6 שנים. מעבר לכך, את הספה אנחנו החלפנו בספת איקאה אחרת שאכן עשתה פעמיים בעיות, אבל השירות של איקאה היה כל כך יעיל וטוב שלא היתה שום סיבה לקטר עליו. ועוד נקודה, אני לא חושבת שלצעירים יש אלטרנטיבה אחרת. לרהט דירה זו הוצאה גדולה ואיקאה עוזרים לאזן את ההוצאה הזו. אנחנו מנסים למצוא פינת אוכל במחיר סביר ופשוט לא מוצאים. הבעיה עם איקאה מתחילה כשצריך להרכיב. ביומיים האחרונים הרכבנו כ5 רהיטי איקאה שונים ומגוונים בגודלם ולרגעים הרגשנו כמו המשך קו הייצור בסין. להרכיב 6 מגירות זהות נותן לך את התחושה הזו... באופן הזוי למדי, מכל ההרכבות נתפס לי שריר בירך האחורית בשתי הרגליים. כן, אני עד כדי כך מנוונת :)
התמונות כאן צולמו לפני כשבוע, כשעוד היה לי כח לחשוב על בגדים בצורה "יצירתית" ולא רק פונקציונלית. הן יצאו קצת מוזרות לטעמי, אבל האאוטפיט יפה בעיני, אז אני מעלה אותן בכל זאת. וגם כי הגיע הזמן שיהיה כאן איזה אאוטפיט פוסט, בושות!
מה לבשתי?
חצאית מגאפ, 140 ש"ח בעזריאלי.
חולצה של עירית נוי, 20 ש"ח ביריד מתלבשות על זה.
גרביון של אולד נייבי, כ15 ש"ח.
שרשרת של בטוקדה, זכיתי בהגרלת פייסבוק של מדאו לפני כמה שבועות(אותה שרשרת שאני מגרילה כאן!).
נעליים של אירוסולס, 290 ש"ח.
היום יום שישי, אז לא נתעסק ברכבות, רק ננוח קצת ונאכל ברוקולי(ירוק טעים ובריא!). אפשר כבר לעבור וזהו?!

9 תגובות:

E אמר/ה...

ניתן למצוא פינות אוכל במחיר אטרקטיבי דווקא בחנויות לא מוכרות כמו ברח' הרצל בתל אביב, באזור התחנה המרכזית החדשה (לא מקום סימפטי להסתובב בו, אבל יש שם כמה חנויות רהיטים), במתחם העיצוב ליד קניון הזהב בראשל"צ ועוד. אם אתם לא מתנגדים לרהיטי יד-שנייה ובא לכם לא להוציא כסף, אתם יכולים לבדוק מה לאתר אגורה (agora.co.il) יש להציע.

השרשרת פשוט יפה ומיוחדת. אאוטפיט מקסים.
שבת שלום :)

LookinFab אמר/ה...

מעניין לראות את התוצאה הסופית :)
הנעליים מהממות!! איפה את קונה אירוסולס?

קרן אמר/ה...

אלי, תודה על הטיפים. האמת שאת הרצל כבר חרשנו לאורכו ולרוחבו :)
בסופו של דבר מצאנו משהו אתמול בערב בחנות ביפו, אז החיפושים הסתיימו לגמרי במקרה :)
כן, יש בה משהו, בשרשרת הזו, בהצלחה בהגרלה!

תמר, אני מקווה לסיים עם כל הארגונים כמה שיותר מהר ולפתוח את הבית למבקרים :)
וגם נוחות! האמת שאת אלה קניתי בחנות שלהם בקריון בקריית מוצקין, אבל יש גם סניף על דיזינגוף.
אבל הכי שווה זה לנסות למצוא חדש באיביי, ההפרשים מטורפים.

אנונימי אמר/ה...

למה את מתעסקת בהרכבה? אין להם שירות הרכבה? לא חבל על הגב (והירך האחורית) שלך?...

קרן אמר/ה...

יש להם שירות הרכבה, אבל התשלום הוא פר פריט. הרגיש לנו מפונק מדי לשאול על הרכבה(וכנראה שחשבנו שאנחנו צעירים וכוחנו במותננו...). עכשיו למדתי לפעם הבאה שיש רהיטים שעדיף לתת למרכיב של איקאה לריב איתם :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

בשעה טובה על המעבר לדירה החדשה!!!
(רק חושבת על זה שמתישהו נצטרך לעזוב כאן את הדירה ונהיית לי חלחלה ופריחה בכל הגוף).

הנעליים מהממות! האם הן מהעונה? אם כן, עשית לי חשק לקנות כאלה גם לעצמי.

שרונה
Photo.Fashion.Passion

קרן אמר/ה...

היי שרונה, תודה! מאחלת לך שלא תצטרכי לעבור בקרוב.
הן גם מאוד מאוד נוחות, וקניתי אותן בדצמבר, אז אני מניחה שהן שייכות לקולקציית החורף.

אנונימי אמר/ה...

[p]This project contains a POWER SPINE [url=http://www.uggoutletforuk.co.uk]ugg outlet online[/url] divert energy returns and greater control over land, while the anatomically molded EVA insole offers comfort . ugg mini boots for men's winter wearing
These [url=http://www.uggclassictallboot.co.uk]ugg classic boots black[/url] ugg mini boots for men's winter wearing have certainly arrive a lengthy way from their humble origins . The special material of the finest quality has already achieved [url=http://www.uggbootsoutlet4u.co.uk]ugg boots sale outlet[/url] this . This will not only help the boot to retain its shape but will also help to remove [url=http://www.uggaustranlia4u.co.uk]ugg australia boots[/url] any excess water . if suede leather touched ash or drops on the oil, should first use dry cloth to erase the dust on the surface, then brush wire face brush by flyblown part, going deep skin fine liens dust brushes off, if is a drop of oil is used suede, then go to oil processing using suede refurbished spray, whole gush again, and eventually with suede brush down a direction will flocking skin hair, straighten, because flocking skin only in the same direction toward time only then can let whole skins appear even unified such as the UGG classic tall boots leopard grain design UGG tall boots drip oiling not too easy to see, must be careful and earnest [url=http://www.uggoutletforuk.co.uk]cheap uggs for sale[/url] cleaning . This was replaced in the Bo Zhang has been left in the field, the Chinese team [url=http://www.uggbootsaledic.co.uk]genuine ugg boot sale[/url] members appeared in court six jokes, the game had to be suspended . You are look smarter with fashion ugg bootsSince it' s a should to transform your glance and ensure it is match the most recent style sense, why not [url=http://www.uggbootsugg4u.co.uk]ugg boots[/url] carry UGG boots british UK into your consideration? The raising recognition on these footwear can make them secure bets to spice up your appearance . The casual fashion expression is considered to be personalized [url=http://www.uggbaileybutton4u.co.uk]ugg bailey button[/url] when any UGG boot style is worn to finish the dressy look.[/p]

אנונימי אמר/ה...

I am regular readeг, how are you eνеrybody?

This artісle poѕteԁ аt this site iѕ really fаstidiouѕ.
Also visit my web blog ... %anchοr_text%