5.3.2011

עברנו

אחרי יומיים עמוסים במיוחד בתיאום הובלות, הזמנת מנופים, ניקוי, שאיבה, קידוחים והברגות אנחנו בביתנו החדש והיפה יש לציין :)

לעבור דירה זה די מתיש, אבל כנראה שכמו נשים ולידה, גם את הסבל הזה המוח שלנו מדחיק כדי שנוכל לעשות זאת שוב... התמונות כבר תלויות וכל הארגזים פרוקים, אבל נשאר עוד קצת בלאגן במטבח כי השיש יגיע רק מחר ומכונת הכביסה והתנור ממתינים בסבלנות לטכנאים. מבטיחה שברגע שתגיע הכורסא שלי ופינת האוכל(הריהוט האחרון שחסר) אצלם תמונות.

ועכשיו נגיע לשורה התחתונה, להעביר ארון של חובבת אופנה זו לא משימה פשוטה. נדרשו שני סבבים של מזוודה ענקית(25 ק"ג בגדים), תיק טיולים 95 ליטר, ו5 תיקי נסיעות בינוניים על מנת להעביר את הארון. לנעליים נדרשו 3 שקי זבל ענקיים. לא תאמינו, אבל הייתי בוגרת והצלחתי להיפרד ולזרוק 3 זוגות נעליים, וזה לא קל לי, הן רדפו אותי בלילה, לחשו מפח הזבל "למה? למה אותנו? היינו כל כך נחמדות אלייך...". אבל צריך להתקדם בחיים :)
את התמונות כאן צילמתי בביקור במאק ביום ראשון השבוע. כמו שכבר כתבתי, הגעתי לשם עייפה(ורואים את זה) אחרי יום עבודה והרכבה של שידת איקאה אחרונה ודי. התמונות האלה הן גם התמונות האחרונות בדירה הקודמת, אז זו פרידה מהדירה הישנה בבלוג וwelcome לדירה החדשה.
מה לבשתי?
חולצה מקסטרו, 120 ש"ח.
מכנסיים מברשקה, 140 ש"ח.
נעליים מזארה, 200 ש"ח.
תליון מתנה לחברי מועדון מרביד.
חגורה מאסוס, 15 ש"ח.
ג'קט דמוי עור מפיילינ'ס בייסמנט, 75 ש"ח.
כבר נרשמתן להגרלה?! נותרו עוד 10 ימים בדיוק!

5 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

תתחדשי! מצאתם באמת במרכז העיר, כמו שרציתם?
ובלי קשר, המכנסיים מוצלחים נורא. ממש מתחשק לי על הסגנון הזה לאחרונה

bini אמר/ה...

אני רוצה מכנסיים כאלו וגם חולצה כזו!
ולמה מנופים??

קרן אמר/ה...

מרג'ורי, נשארנו בסוף באזור שלנו, רמת אביב. זו גם היתה אופציה ובסוף בחרנו בה, כי לא מצאנו שומדבר נורמלי במרכז ת"א בתקציב שלנו.
הן מאוד שימושיות ולדעתי בקיץ הן יהיו מצויינות כי הבד שלהן ממש דק ונושם(מה שמוזר כי הן שייכות לקולקציית החורף...).

ביני, מקווה שבקרוב גם תקני :)
מנופים כי המקרר לא עבר במדרגות, אז היה צריך מנוף כדי להכניס אותו לדירה מהחלון בסלון.

bini אמר/ה...

כמה עולה מנוף?
הייתי היום בברשקה, מידה 34 לא טוב לי.
עליך הן נראות מעולה.

קרן אמר/ה...

350 ש"ח לשעת עבודה. וזה מינימום שעה...
כי המידות של המכנסיים האלה ענקיות. בדרך כלל אני מידה 40 בברשקה וקניתי אותן ב36.
תודה!