13.3.2011

כמה מילים אפשר לכתוב על שמפו?

תזכורת: ניתן להרשם להגרלת היומולדת עד מחר ב16:00. כבר נרשמתן?

האמת, כנראה שלא מעט...
כבר כתבתי כאן בעבר שהשיער שלי הוא לא בדיוק ישראלי טיפוסי. רוב הבחורות בארץ סובלות משיער יבש/פגום בגלל האקלים ואיכות המים שלנו. אני סובלת דווקא מבעיה הפוכה, שיער שמן. כמה שמן? כל כך שמן שאני חייבת לחפוף כל יום ולפעמים גם בוקר וערב. העניין עם השיער הזה הוא שהקרקפת מתרגלת לשמפו ובשלב מסויים הוא מפסיק לעבוד, מה שגורם לי להחליף שמפו אחת לכמה חודשים. עד עכשיו השמפו של קרסטס עשה את העבודה והחזיק יחסית לא מעט זמן(4 חודשים זה שיא חדש), אבל לאחרונה גם הוא התחיל לזייף כי הראש התרגל והגיע הזמן להחליפו. אם תקפצו לפארם הקרוב לביתכם, כנראה שלא תמצאו בו שמפו לשיער שמן. החברות פשוט מתעלמות מהבעיה הזו ומעדיפות לפנות לרוב שסובל משיער יבש.

לפני כשבועיים קיבלתי להתנסות את הסדרה החדשה של פנטן, אקווה לייט. קיבלתי להתנסות את השמפו, המרכך וספריי ההזנה.
בהתחלה קצת חששתי לנסות את הפנטן. בעבר ניסיתי את השמפו שלהם(לפני כ5 שנים) והוא גרם לשיער שלי להיות מאוד כבד ולאבד את מעט הנפח שהיה לו. אבל הפעם הסדרה הזו כביכול מותאמת בדיוק לשיער שלי, שמן/עדין. ביום הראשון ניסיתי את השמפו והמרכך לפי ההוראות. המרכך היה מאוד כבד על השיער שלי והשאיר אותו מאוד שומני(למרות שהקפדתי שלא יגע חומר בקרקפת אלא רק על השיער עצמו). ביום למחרת החלטתי לנסות את השמפו בלבד ולזנוח את המרכך וטוב עשיתי. השיער התייבש עם נפח יפה, הרגיש נעים מאוד גם בשעות הערב(מה שלא תמיד קורה אצלי) והבריק כמו בפרסומות :)
המרקם והריח שלו מזכיר מאוד את הרבל אסנס, אבל להבדיל מהרבל אסנס, אווקה לייט לא מייבש את השיער ולא משאיר אותו עם קשרים(זו החוויה שלי מהרבל אסנס...).

ניסיתי ערב אחד את ספריי ההזנה, אחרי שעל השיער שלי(ועליי, הייתי מחוברת אליו כל היום) עבר יום קשה. דווקא השפיע יפה, נתן לו ברק מסויים ולא הרגיש כבד או דביק. הבעיה היחידה שלו היא הריח החזק. למי שחובבת ריחות מתוקים מדובר בגן עדן, הריח נשאר לאורך שעות על השיער. אבל למי שלא כל כך אוהבת להריח כמו סוכריה, יש כאן בעיה. אני מקווה שפנטן ישווקו את הספריי בעוד ניחוחות, כי הוא דווקא עובד לא רע, כרגע לא אשתמש בו בגלל הריח המתוק והוא יועבר הלאה לחובבת מתוקים(פרי, בדרך אליך...).

נחזור רגע לשמפו. כמו שפתחתי את הפוסט, המדד שלי לשמפו טוב הוא שאני יכולה להשתמש בו למשך יותר מחודש מבלי שהשיער שלי יתרגל אליו. בינתיים חלף שבוע וחצי והתוצאות יפות. אעדכן בהמשך.
לפנטן יש לא מעט סדרות המתאימות לסוגי שיער שונים. עמוד הפייסבוק של החברה מאפשר התאמת הסדרה הנכונה לכל אחת.

וכעת לסיפור קצר ומצחיק. בשבת ביקרנו את ההורים שלי לארוחת יומולדת של בת דודה שלי. אחרי הארוחה, כולם מעולפים מסביב לשולחן ומנשנשים קינוחים, ישבנו ופטפטנו. החבר קיטר שהוא עייף ואני הסברתי לאמא שלי שהסיבה לכך היא שהרחוב שלנו הוא מקום המפגש של חתולי הרחוב לסצנות סקס לוהטות. סבתא שלי קפצה ואמרה "נו בטח, עכשיו מרץ. מרץ זה חודש של חתונות של חתולים!". כולנו לא הצלחנו להפסיק לצחוק, במיוחד כשיללות החתולים עוד מהדהדות בראש.
אז למקרה שתהיתם, זו עונת החתונות של החתולים, תשאירו להם איזה צ'ק, רבע עוף עולה הרבה כסף בימינו :)

4 תגובות:

bini אמר/ה...

אחת הסבתות אם לא ה-!

קרן אמר/ה...

:)
צודקת!

אנונימי אמר/ה...

Ηі there, I discovereԁ youг site by means оf Google еven aѕ lоοking fоr а related matteг, уour site camе uρ, it appeагs good.
I've bookmarked it in my google bookmarks.
Hi there, simply was alert to your blog via Google, and located that it's truly іnformatiѵе.
I am gonna watch οut for brussels. I'll appreciate in case you proceed this in future. Lots of other folks might be benefited out of your writing. Cheers!
My website: http://www.prweb.com/releases/silkn/sensepilreview/prweb10193901.htm

חולצות לילדות https://www.hoodies.co.il/kids/ילדות/חולצות אמר/ה...

אפשר להגיד הרבה מילים על השימוש במוצר הזה
בדיוק כמו שאמרת ובאותה נשימה אפשר פשוט לבקש ממי שאחראי
על העלאת המחירים שיעשה בדיקת רקע עם עצמו.
את בהחלט צודקת קרן, מתחברת לכל מילה שרשמת