7.4.2011

בראנץ' משפחתי

לא תאמינו, אבל אני עדיין חולה בבית אבל מראה סימני התאוששות במיוחד לכבוד הסופ"ש. מקווה שהיום בערב ארגיש יותר טוב ואוכל להגיע לשני אירועים שונים לחלוטין, השקת מגזין אופנה ומסיבת יום ההולדת של ג'ואנה.
נחזור רגע למועד צילום התמונות האלה.
בשבת שעברה אירחנו את המשפחה שלי(שכללה אבא-אמא-סבתא) והמשפחה שלו(שכללה אבא-אמא-אח קטן קטן-אח גדול ואשתו- ואח קטן פחות שנעדר מהאירוע בגלל בוחן אלגוריתמים). הסיבה הרשמית להתכנסות היתה שילוב של חנוכת בית וחגיגת יומולדת קטנה לאבות שלנו שנולדו באותו תאריך, ה22.3(וגם חולקים את אותו השם במין צירוף מקרים מטורף שכזה).
לארח 10 אנשים לארוחה בבית זה עסק לא פשוט, אבל העובדה שהוחלט על בראנץ' הקלה מאוד על האירוח. אפיתי בריושים לגמרי לבד, וגם ברוסקטות בתנור. ההורים הביאו שקשוקה, בלינצ'סים ופשטידה. חתכנו המון סלטים טריים וטעימים ולקינוח סלט פירות טרי ומתוק. היתה ארוחה מצויינת ובעיקר נהנתי סופסוף אני לארח את כולם במקום להתארח.
מה לבשתי?
שמלה מזארה, 170 ש"ח.
מוקסינים מאיביי, כ80 ש"ח.
שרשרת שדודה שלי הכינה.
ונסיים במכירה לשישי בבוקר. עלמא סטודיו, שמוכר לי מהחנות בשוק הפשפשים ביפו, פותחים סניף חדש בדיזינגוף 110 בחצר. לכבוד הפתיחה ינתנו 15% הנחה בשני הסניפים. התכשיטים מורכבים מחומרים שונים כגון אבני חן, זכוכית וחרוזים ותמיד מלאי צבע ונוכחות. טווח המחירים הוא 200-1600 ש"ח.
סופ"ש נעים, חמים ובריא לכולם!

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שמלה ב170 שקל? הגזמת...

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אני אוהבת את שמלת המקסי הזאת, ממש נראית כייפית ונוחה וגם הצבע מעולה!

שרונה

קרן אמר/ה...

אנונימי/ת, מותר להגזים מדי פעם...

שרונה, תודה! היא באמת מאוד מאוד נוחה.

לאירועים אמר/ה...

שמלת המקסי ממש יפה וגם הולמת את המצולמת ;)