13.4.2011

קז'ואל

הסופ"ש כבר כמעט כאן ויחד איתו גם החג. אני יוצאת לחופשה בכל מהלך החג ולא ממש יודעת מה לעשות איתה. מצד אחד, מדובר בלא מעט ימי חופש. מצד שני, רוב עם ישראל בחופש. כולם נוסעים לטייל בצפון, או בדרום, או לחו"ל, או לאילת. בקיצור, הכל מלא ועמוס באנשים. אני חוששת שלא לנצל כראוי את החופשה הזו, אבל מצד שני, אין לי יותר מדי רעיונות מה לעשות עם הזמן הזה, חוץ מלנוח ולקפוץ סופסוף לקינג ג'ורג' ושוק הכרמל(לחדש את מלאי השרשראות). גם אתן בחופש? יש תוכניות מיוחדות?
יחד עם החג מגיעה גם ההתלבטות התמידית, איפה חוגגים את החג? יחד? לחוד? עד השנה יצא שהתפצלנו, כל אחד להורים שלו, או שפשוט נסענו לחו"ל. השנה החלטנו לשים לזה סוף ולחגוג את החג יחד. הוחלט על נוהל חדש. ההורים שלי בפסח, ההורים שלו בראש השנה. הסיבה העיקרית היא שהשנה גם אחי לא נמצא בארץ(משמין בנחת בדרום אמריקה), אז רציתי מאוד להיות אצל ההורים שלי.
התמונות כאן צולמו במהלך השבת בחצר של ההורים של החבר. לבשתי כאן אאוטפיט ששחזרתי בצירופים שונים. אני אוהבת מאוד את השילוב הזה של ג'ינס+ירוק+חום.
מה לבשתי?
ג'ינס של DKNY מאאוטלט בווגאס תמורת 20$ בלבד.
חולצה מS-WEAR מסייל החורף הנוכחי ב60 ש"ח.
צעיף לבן עם נקודות חומות, מתנה מההורים מברצלונה.
חגורה מאסוס, כ20 ש"ח.
מוקסינים מאיביי, כ80 ש"ח.
משקפי שמש של אירוקה.

6 תגובות:

liat אמר/ה...

איזה כיף לראות את התמונות! אפשר להרגיש שהקיץ הגיע :-)
מאד אהבתי את המוקסינים ואת הצעיף
ובכלל כל התלבושת מאד קלילה ונעימה לעין.

גם אנחנו השנה בהתלבטות היכן לחגוג את ליל הסדר, וגם אצלי, ממש כמו אצלך, אחי הקטן בדרום אמריקה ולכן לבי נוטה לעשות את הסדר אצל ההורים שלי. כרגיל - אני מאמינה שנדחה את ההחלטה עד הסופש....

sefi אמר/ה...

הי הי, את ניראת מקסים. למזלי עניין הסדר לא מטריד אותי השנה. אנחנו ניראה סרטים ונאכל בבית אוכל שאולי נכין או אולי נזמין. הכי טוב להיות בניו-יורק או בכל חו"ל אחר ולהימנע מזה...

אבל תהנו בסדר ובחופש בתל אביב. נשיקות וחג שמח.

קרן אמר/ה...

ליאת, תודה רבה!
בהצלחה בהחלטה, זה לא קל :)

ספי, תודה! כנראה שהסדר שלך יהיה מצויין... נשמע רעיון מעולה. חג שמח!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

עוד לפני שהתחתנו החלטנו בראש השנה האחרון לחגוג ביחד גם כן, התחלנו אצל ההורים שלו. בפסח נהיה אצלי, ובכל פעם נעשה רוטציה - שנה שם, שנה פה. נראה לי הכי בריא :)

המוקסנים ממש ממש יפות, אני רוצה גם לקנות לי איזה זוג מוקסינים חמוד, אולי אפילו בלבן (אני ממש אוהבת את הצבע הזה הקיץ!).

סופ"ש נעים ופסח שמח,
שרונה

אנונימי אמר/ה...

I abѕоlutеlу loνe your blog.
. Excellent cоlors & theme. Diԁ you build this amazing site
youгself? Please replу back as I'm trying to create my own personal blog and want to know where you got this from or just what the theme is called. Thank you!
My web page ; http://www.prweb.com/releases/silkn/sensepilreview/prweb10193901.htm

משקפי שמש אמר/ה...

אהבתי ממש את משקפי השמש שלך! כל הלוק פשוט מוש.