18.8.2011

יום של קצר

שבוע החופש הגיע לסיומו ביום בילוי נחמד עם עומר, אבל היום עדיין לא נגמר...
השבוע חלף מאוד מהר, אבל היה לי הספק לא רע בכלל. ביליתי קצת עם המשפחה, תפרתי חצאית ועוד אחת בדרך, סיימתי חצי ספר(הוא כל כך טוב, אז אני חוששת לסיים אותו מהר מדי), הלכתי פעמיים לים - באמצע שבוע זה החופש האמיתי ואפילו ישנתי צהריים - עוד סממן מובהק של חופש.
היום היה יום של קצר. יום של קצר אומר שביום הזה אין לי רצועות בצבע ורוד פוקסיה על הרגליים(כי אני ברוטינה של 3 ימים עם, יום בלי) ואפשר לאוורר את הרגליים באוויר הפתוח ולשלוף את החצאיות שנגמרות מעל הברך מהארון. בשבוע האחרון הספקתי לשדרג את המלתחה שלי לכיוון המקסי עם לא מעט תוספות חדשות לארון. בסופו של דבר מצאתי פריטים לא רעים דווקא בH&O וזארה בסנטר(ברמת אביב לא היה כלום, ותודה לספי על ההמלצה).
מה לבשתי?
חצאית מH&M בסייל חורף שנה שעברה, 59 ש"ח.
חולצה מאסוס, 60 ש"ח.
סנדלים מגולף, 80 ש"ח.
צמיד של סבתא וטבעת של קרן וולף.
משקפי שמש של אירוקה.
לק ירוק של ג'ייד, לק כתום של קסטרו.
ועכשיו אלך להתארגן כדי לשבת על בירה עם חברים. סופ"ש נעים לכולם!

3 תגובות:

LookinFab אמר/ה...

איך השתזפת יפה! נראה שהיה לך חופש מוצלח :)

קרן אמר/ה...

זה שילוב של השיזוף מקפריסין עם חיזוק קל בחופש. באמת היה מוצלח ועבר מהר...

אנונימי אמר/ה...

Incredible! This blog lοoks ϳust like my old one!

It's on a entirely different topic but it has pretty much the same layout and design. Great choice of colors!
Visit my blog post - click through the Next post