23.8.2011

רד בנד

בשבת בערב יצאנו להופעה של רד בנד בזאפה תל אביב. מאחר ואין ברשותנו מנוי להוט(או יס, אבל הם לא קשורים לנושא הנוכחי), לא יצא לנו לראות את הסדרה שהביאה אותם לתהילה הנוכחית. נחשפנו ללהקה מסרטוני יוטיוב והופעות אורח במקומות שונים. אחרי ששמענו המון המלצות על ההופעה שלהם, החלטנו לרכוש כרטיסים.
הערה: ללקוחות לאומי קארד יש עכשיו הטבה כפולה בזאפה. גם כ50 ש"ח הנחה לכרטיס על חלק מההופעות ובנוסף הטבה תמורת נקודות(אבל צריך הרבה מהן). שווה לבדוק. אם אני לא טועה, ההטבה של 50 ש"ח מסתיימת מחר.
נחזור להופעה עצמה. למי שלא מכיר, רד בנד הם בעצם להקת בובות שמבצעת קאברים לשירים שונים ומגוונים, לרוב לכיוון הרוק אבל לפעמים גם לכיוון הקאנטרי והפאנק. לעיתים השירים הם קלאסיקות ישנות כמו Ain't no sunshine או Creep ולעיתים לשירים חדשים יחסית כמו Paper planes של M.I.A שקיבל קאבר קנטרי מעולה. ארי פפר מפעיל את בובת הסולן הסקסיסט והאגוצנטרי, רד אורבך בכישרון רב. מדהים שאדם עם קול כל כך טוב ויכולת מוזיקלית מעולה היה צריך בובה סגולה כדי לפרוץ לתודעה. אבל כנראה שיש משהו משחרר בלהופיע דרך בובה שמותר לה לומר הכל.
ההופעה משלבת קטעי דיבור, דמויות נוספות כמו פיליפ - עכבר סוחר הסמים של רד, פונצ'ו - הגיטריסט(שבנוי בעצם משני אנשים, האחד מפעיל את ראש הבובה וגיטריסט מוכשר מאוד שניגן בחלק מההופעה על יוקלליי ובחלק האחר על חשמלית)ג'וניור - הבן של רד, הכומר של רד(שהטריד אותו בילדות) ואיש הצוות הכתום והפרוותי שמגיע לבדוק את המיקרופון. חבל שבסוף המופע לא נותנים קרדיט לנגנים ולאנשים שמאחורי הבובות. אני מניחה שהסיבה לכך היא שרוצים להשאיר את ה"אשליה" עד סופה...
הייתי ממליצה למי שמארח תיירים מחו"ל לקחת אותם להופעה הזו. כל השירים בהופעה הם באנגלית וחלק גדול מקטעי המעבר הן שיחות באנגלית ומעט מאוד תשובות בעברית. לא נראה לי שזה יטריד אותם או יפגום בהנאה מההופעה.
הביצוע המעולה לPaper Planes:
Creep בביצוע של פיליפ:
נ.ב.
היום אני חוגגת יומולדת 26, כבר ילדה גדולה...

4 תגובות:

רחלי אמר/ה...

אני מתה עליהם!! הייתי בהופעה בזאפה לפני שנתיים והיה מעולה :-)

sefi אמר/ה...

יקירתי, המון מזל טוב ואושר ושכל מה שתרצי יקרה. קיס קיס

טרי אמר/ה...

מזל טוב קרן. את אינך מכירה אותי. התחלתי לגלוש בבלוג שלך לפני כמה חודשים. מאוד נהנית ממנו. תודה על הטיפ לגבי המופע בזאפה. כל טוב ויום הולדת שמח!
טרי

קרן אמר/ה...

רחלי, חלפו שנתיים וההופעה עדיין מומלצת :)

ספי, תודה רבה, בינתיים הולך טוב :)

טרי, תמיד כיף לקרוא על קוראים חדשים יחסית. אני שמחה לשמוע שאת נהנת לעקוב. תודה!