25.9.2011

בצבעי השמיים

בשישי בבוקר ביקרתי בספא של מלון הבוטיק בראון TLV הסמוך לנחלת בנימין(קלישר 25, אם נדייק), למסז' מפנק לי ולאמא לכבוד יום ההולדת. התכנון המקורי היה לנצל את ההזדמנות ולטייל קצת בתל אביב, אבל הגשם חשב אחרת. תפס אותנו מבול מטורף וכך יצא שהגענו למלון ספוגות מים, בכפכפי אצבע מלאות בבוץ. נפלא.
המסז' המצויין הצליח להשכיח את נפלאות הגשם והספקנו לשוטט קצת אחרי ולהנות מהאוויר הנקי שהשאיר אחריו המבול הגדול. אני ממליצה בחום על הספא של המקום. הם מציעים גם חבילות שכוללות לינה וטיפול זוגי, יכול להיות מאוד מפנק למי שלא גר בעיר.
מבלי לשים לב, בשבת יצא שהתלבשתי בדיוק בצבעי השמיים, אפור ונגיעות תכלת. השילוב הזה של שמלת מקסי וחולצה מכופתרת קשורה מעליה משמש אותי לא מעט לאחרונה. מאחר ורוב שמלות המקסי שמוצעות למכירה מגיעות עם מחשוף עשיר בילט אין, אני נאלצת למצוא פתרונות הצנעה בכדי שאוכל לנצל את השמלות לעבודה, וגם בכדי לגוון קצת. השילוב הזה, של האפור והתכלת אהוב עליי במיוחד.
מה לבשתי?
שמלת מקסי מחנות בקינג ג'ורג', 30 ש"ח.
חולצה מכופתרת מברשקה, 39 ש"ח.
שרשרת מדיווה, 20 ש"ח.
צמיד משוק הכרמל, 10 ש"ח.
טבעת עם אבן, 2 ש"ח בדוכנים באוניברסיטה.
סנדלים של סטיב מאדן, 240 ש"ח.
משקפי שמש של אירוקה.

2 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

באמת שילוב צבעים מקסים. אגב, יש לי את אותה חולצה בדיוק מברשקה.

קרן אמר/ה...

תודה.
החולצה הזו היתה זולה ומאוד שימושית, אני מתחרטת שקניתי רק שתיים. הן מעולות לעבודה.