2.10.2011

סוף חג ראשון

החג הראשון לעונת החגים הקרובה חלף ועבר מאוד מהר ובלי לשים לב אנחנו כבר ביום ראשון בשעון חורף, לא פחות.
החג עבר בנינוחות יחסית. ברביעי לא עבדנו אז יצאנו מוקדם לנהריה, כדי להקדים את התנועה של החג. נסעתי עם ההורים שלי(שגם העבירו את החג אצל המשפחה של עומר יחד איתנו) לתצפית בראש הנקרה ומשם המשכנו להתבטל קצת בחוף בצת היפה. החוף וגם התצפית היו שוממים מאדם(מלבד אוטובוס של האו"ם מלא בסינים), כנראה שכולם היו עמוק בתוך הסירים והבישולים.
היה כיף לחגוג עם שתי המשפחות יחד, ככה אף אחד לא מאיתנו מרגיש עצבות על שהשאיר את המשפחה בבית ולא חוגג איתם את החג. למזלנו, המשפחות שלנו מסתדרות מצויין - טפו טפו טפו(אמא שלי אפילו צורפה למחלקת הקבבים המכובדת של המשפחה).
את התמונות צילמנו בחצר הבית של ההורים של עומר, שהתמלאה בשלל עצי פאפאיה טרופיים וירוקים. הענפים שלהם פשוט דרשו השתעשעות סטייל סרט הודי :)
מה לבשתי?
מכנסיים של רוס אובטה, 225 ש"ח בסייל קיץ.
חולצה מקסטרו מלפני שנים רבות(שהם עוד עשו בגדים באיכות טובה).
סנדלים מגולף, 70 ש"ח לפני כמה קייצים.
שעון של סבתא.
צמיד של פנדורה.
שרשרת מרביד.
טבעת פפיון של קרן וולף.
לק של אסי.

3 תגובות:

גילי אמר/ה...

סנדלים מהממות! גרמת לי לחשוק גם בכאלה...

marjorie morningstar אמר/ה...

רוס אובטה. מרוב סקרנות נכנסתי אל למכירת החיסול בסניף הדיזנגופי, האמת שלא מצאתי שום דבר שהיה ריאלי מבחינתי. היה שם ז'קט מהמם ומושקע במיוחד - אבל במחיר מטורף, הפריטים שבסייל היו לא מרגשים במיוחד.
הטבעת מהממת(!!) וכך גם השעון.

קרן אמר/ה...

גילי, הן מלפני שנתיים בערך. מקווה שגולף יחליטו לשחזר את ההצלחה :)

מרג'ורי, אני דווקא מצאתי בסניף רמת אביב(שנסגר בתחילת ספטמבר) שמלת משי ארוכת שרוולים שחשקתי בה מעונת החורף ב240 ש"ח בלבד.
הטבעת מהממת, אבל לא שווה את העלות המופרזת שלה. היא עולה 180 ש"ח וכעבור כמה חודשים ושימוש מאוד לא אינטנסיבי הציפוי דהה וירד בחלק מהמקומות. קיבלתי אותה בהשקה כלשהי אז זה לא מאוד מטריד אותי. אבל אם הייתי משלמת מחיר מלא, זה היה מכעיס.