31.10.2011

זו היא יפו ילדה, זו היא יפו

בשישי בבוקר נפגשנו עם ההורים שלי לטיול קליל בדרום העיר. התחלנו במתחם התחנה שהיה רדום יחסית ב9:15 בבוקר ומשם המשכנו לנווה צדק. אחרי קפה משובח ומאפים משובחים עוד יותר בקונדיטוריית דלאל המשכנו לכיוון שוק הפשפשים.
השוק עמוס במיוחד בימי שישי ומלא בכל מיני מסעדות חדשות וטרנדיות.
יש קסם מסויים בסמטאות של יפו. סופסוף מתחילים בשיקום הבניינים והמתחם כולו מתחיל להתחדש. אני מעדיפה את יפו על מתחם התחנה הסטרילי מדי שמרגיש מאוד מנותק מהסביבה ולא אותנטי. כשמטיילים בסמטאות העתיקות מרגישים שהחתמנו דרכון מבלי לשים לב.
משם המשכנו לכיוון טיילת יפו ופארק התצפית על העיר. מזג האוויר היה מצויין לטיול שכזה. רוח נעימה ושמש חמימה. מומלץ בחום לפני שהחורף מגיע באופן רשמי.
הפעם בתמונות מופיעה אמא שלי, לדעתי בהופעת בכורה, בשמלה מבוטיק דידי ברמת אביב, שרשרת שסרגה בעצמה, תיק מנעמה בצלאל, נעליים של ניוז וטבעת של ג.ר.א.ס. תהיו נחמדים לאמא, נכון שהיא נראת נהדר?
היום אני במנוחה בבית, עם רגל מונפת על ערימת כריות, לאחר התעופפות מהאופניים בגלל דוסית מקפצת. מזל שלא תכננתי לרוץ במירוץ נייקי :)
מקווה שנהנתם מהתמונות שטופות השמש, תל אביב מאוד פוטוגנית.

4 תגובות:

sefi אמר/ה...

יפו ניראת מקסים וגם אמא שלך:)
תרגישי טוב ואל תתני לדוסיות מקפצות להרוס לך את ההנאה מהאופניים. מהנפילה שלי בתחילת ספטמבר עוד יש לי שתי צלקות, אבל יעבור.

ביני אמר/ה...

אמא מגניבה, אבל סבתא הכי!

אנונימי אמר/ה...

לגמרי נהדר!!!

קרן אמר/ה...

ספי, תודה, אני בטוחה שאמא שלי קוראת ונהנת :)
היום עליתי על האופניים אחרי מנוחה של יומיים ועבר בשלום, בלי פחדים מיותרים. מאחלת לשתינו רכיבה נטולת צלקות!

ביני, אתמול, ה1.11 היה יום הולדתה ה80 של סבתא!

אנונימי, תודה! שמחה שנהנים כאן :)