14.12.2011

מתלבשות על זה לסילבסטר

בסופ"ש הקרוב, שישי 10:00-18:00 ושבת 10:00-20:00 יתקיים בגני התערוכה ביתן 11 יריד מתלבשות על זה השנתי של מרכז הסיוע לנפגעי תקיפה מינית.  השנה יותר מ500 מעצבים תרמו ממוצריהם לבזאר במחירים של 10-300 ש"ח(רוב פריטי הלבוש נמכרים עד 100 ש"ח). כל ההכנסות מהיריד מיועדות לגיוס כספים למען פעילותו של המרכז.
מהי בעצם הפעילות של המרכז? המרכז מעביר הרצאות בבית ספר ומוסדות שונים ברחבי גוש דן בנושא הטרדות מיניות ואלימות מינית. המרכז מספק תמיכה וליווי לנשים, גברים, נערות, נערים  ובני משפחותיהם שעברו תקיפה מינית.

מעבר לעובדה שמדובר בתרומה לקהילה, ביריד ניתן למצוא לא מעט מציאות, כך ששני הצדדים מרוויחים כאן. תוכלו למצוא בגדים, תיקים, נעליים, תכשיטים ואפילו כלי בית וספרים במחירים נמוכים בהרבה מאשר בחנויות. רוב הבגדים נתרמו על ידי מעצבים ישראלים וחלקם נתרמו על ידי רשתות. מאחר ואי אפשר בלי הדגמה קצרה, קפצתי השבוע למרכז והשאלתי 3 שמלות ותכשיטים בכדי להראות לכן שניתן לקנות אאוטפיט שלם לערב הסילבסטר בלי לשבור קופת חיסכון. הרכבתי כאן שלושה מראות שונים, כל אחד מהם מתאים לסגנון אחר של בילוי לערב השנה החדשה.

 אאוטפיט #1: למסיבת סילבסטר - כשנוחות וגליטרס נפגשים
שמלה ושרשרת - יריד מתלבשות על זה.
נעליים - H&M, עגילים - ירושה מדודה, קומביניזון(כי השמלה מעט שקופה) - טריומף.

אאוטפיט #2: לארוחה במסעדה 
שמלה וטבעת - יריד מתלבשות על זה.
נעליים - DKNY מהאאוטלט בווגאס.

אאוטפיט #3: למסיבת בית אצל חברים
שמלה ושרשרת - יריד מתלבשות על זה.
גרביונים - אולד נייבי, נעליים - אלדו בארה"ב.
מקווה שתבואו, תקנו ותתרמו על הדרך למטרה טובה. אני מתנדבת בשבת בשעות 16:00-20:00, אז אם תזהו אותי, תבואו להגיד שלום ולהשוויץ בשלל.

נ.ב
בכל אאוטפיט מסתתר אורח. מי שתזהה תזכה בתהילת עולם :)

6 תגובות:

sefi אמר/ה...

השמלות ממש יפות. ואת ניראת מהמם! ניראה שממש שווה להגיע גם בגלל הבגדים ולא רק בגלל המטרה הטובה, שזה ברור.
אני לא מאמינה שאת חובבת אויבים של אנגרי בירדס :)

לובה אמר/ה...

זו יוזמה נהדרת! אני הכי אהבתי אותך בשמלה השלישית.
את מאופרת מקסים, איזו צללית זו?

קרן אמר/ה...

ספי, תודה!
השנה יש כל כך הרבה מותגים ומעצבים, נראה לי שיהיה מוצלח במיוחד.
האמת שיש לי סט של כל הציפורים ו5 חזירים שקניתי באיביי לעומר, בתור בדיחה.

לובה, לקבל מחמאה ממך על האיפור גורמת לי לאבד את הצורך בסומק :)
הצללית היא Knight Divine של MAC, היא נהדרת לאיפור ערב ומאוד שימושית לי. אני לפעמים שמה אותה כבסיס ומעליה מוסיפה צללית בגוון סגול או ירוק בקבוק בכדי לקבל צבע עמוק יותר

ביני אמר/ה...

אהבתי את הקשת, ממש מתאים לך. מאיפה היא?
אני דווקא אהבתי את האאוטפיט הראשון והשני, אולי כי שמלות כמו השלישית כבר ראיתי אותך לובשת כמה פעמים. השניה ממש מיוחדת.

לובה אמר/ה...

גוון מעולה, יש לי את המקבילה שלו מאורבן דיקיי, עשיתי לי חשק להשתמש בצללית הזו יותר

אנונימי אמר/ה...

What's up to every one, as I am truly keen of reading this website's poѕt to bе upԁated ԁailу.
It іncludes nice data.
Check out my weblog ; click through the up coming webpage