28.4.2011

תוצאות הניסוי - כישלון חרוץ

כידוע לכולם, מחירי הדלק מטפסים בקצב מסחרר ומשאירים אותנו עומדים עם דמעות מול מכונת התדלוק בתחנות. כחלק מניסיון לצמצם את הוצאות הדלק, החלטנו לחפש אלטרנטיבות לדרכי ההגעה לעבודה (כיום אני משתמשת ברכב הפרטי). לאחר בירורים קצרים, עלה רעיון האופניים החשמליים. בדקנו מסלולים ונראה שאת רוב הנסיעה אוכל לעשות בפארק הירקון, ממש עד למשרד. מאחר והברכיים שלי לא ממש במצב פידול אקסטרימי, החלטנו לעשות ניסיו קטן עם האופניים, בכדי לוודא שהן מתאימות למטרה, לפני הרכישה ב4500 ש"ח.
בתחנת רכבת מרכז ישנה עמדה להשכרת אופניים חשמליים, חברה בשם zoombike שמתכננת לפתוח עוד סניפים בתחנות רכבת אחרות. העובדים שם היו לא חביבים בעליל ודיברו צינית מגניבה ושוטפת בצורה מאוד מעצבנת, אבל התעלמנו מהם והחלטנו לנסות בכל זאת. שעת השכרה עולה 25 ש"ח והשכרה ליום עולה 75 ש"ח. אם השכרתם ליותר מ3 שעות, תשלמו כבר את התעריף היומי, כך שזה לא נורא כל כך. באתר ניתן למצוא את התעריפים לתקופת השכרה ארוכה יותר.
כאמור, שמחים ואופטימיים, הגענו ביום ראשון האחרון לעמדת ההשכרה ולקחנו אופניים. זה התחיל רע בהבנה שצריך לפדל כל הזמן, אמנם לאט, אבל עדיין לפדל. המשיך בצרחות אימה שלי ובקריאות נואשות ללא כיסוי לאמא במגרש החניה של ארלוזרוב. אל תצחקו עליי, לא עם הרכיבה עצמה היתה לי בעיה. אחרי כמה סיבובים הצלחתי לרכב יציב ולא נפלתי בכל שעת הניסוי(והפעם האחרונה שרכבתי על אופניים היתה לפני 12 שנה בערך...). אז מה גרם לאימה? המנוע הזה פשוט מלחיץ אותי. אני פידלתי לי בכיף וברוגע כשפתאום המנוע נכנס לפעולה ודחף אותי קדימה אל האינסוף ומעבר לו. לי היה מאוד קשה להתרגל ל"קיק" הזה שהמנוע נותן עם התחלת הפעולה שלו, דבר שבולט עוד יותר באופניים החדשות והקלות יותר. שוב, כנראה שאפשר להתרגל לזה, אבל אותי זה עדיין קצת הפחיד, בשילוב עם עניין הפידול שלא מתאים לברכיים שלי - החלטנו להיפרד בידידות.ממליצה בחום למי שמתכנן על רכישה לעשות את הניסוי הזה. 25 ש"ח ואתם יודעים אם אתם בנויים לזה או לא.
אז התוכנית לחיים ירוקים ותדירות ביקורים פחותה בתחנת הדלק נגוזה כפי שעלתה. עוד נשאר לבדוק את אופציית הקורקינט הממונע עם מושב, אבל זה נראה לי לא יציב בעליל. אוטו it is then...
מה לבשתי?
גופיה מאולד נייבי בארה"ב, כ20 ש"ח.
חצאית של טופשופ, 100 ש"ח.
טייץ של היינס, 34 ש"ח בסייל חורף.
תיק של מדוזה, 120 ש"ח בסטייל ריבר.
משקפי שמש של אירוקה.
נעלי אירוסולס שנקנו בארה"ב תמורת כ180 ש"ח.

26.4.2011

ההצעה

אז כמו שרובכן הבנתן, בראשון בערב קיבלתי הצעת נישואים. שנתחיל מהסוף?
הטבעת נרכשה בתכשיטי מילר. טבעת זהב לבן עם 7 יהלומים משובצים בצורת פרח. עוד בפרזנטציה של מילר התאהבתי בה וכשכתבתי את הפוסט סיפקתי לחבר רמז לגבי הטבעת ההיא. הוא לעומת זאת זכר כמה חודשים אחרי, בלי תמונה כגיבוי, מה היא טבעת החלומות שלי.
גם האריזה של מילר מאוד מרשימה.
נחזור להצעה. יצאנו לארוחת ערב במסעדת דלאל בנווה צדק. כבר יצא לי לשבת במסעדה בעבר אך מעולם לא בשעות הערב. התאורה במקום מאוד רומנטית ומזכירה מסעדה בסימטה באיזו עיר איטלקית. המנות גם הן לא אכזבו ונהננו מארוחה טעימה במיוחד מלווה ביין טוב וחברה טובה עוד יותר...
משם המשכנו לטיול רגלי קצר באזור נמל יפו המחודש. האזור מאוד יפה ומרשים בשעות הלילה, שחזור המבנים בוצע בצורה מאוד אסתטית והתאורה מוסיפה המון לאווירה. לבסוף הגענו לאזור התצפית על תל אביב ומשם התיישבנו על ספסל בפארק הצמוד. על הספסל קיבלתי הצעת נישואים מרגשת במיוחד, עם מילים אמיתיות שנאמרו מהלב של הבחור שאני אוהבת. כמובן שעניתי כן :)
בלילה שבין ראשון לשני בקושי ישנתי. לא הצלחתי לישון מרוב התרגשות. את שני העברנו בבהייה בטבעת ובשיחות מזל טוב מהמשפחה והחברים. בערב כבר נחתנו חזרה לעולם והתחלנו לדבר על תכנונים. אפשר לחזור חזרה לראשון בערב?
מה לבשתי?
גופיה מחנות בקינג ג'ורג', 130 ש"ח.
חצאית מגאפ בארה"ב, כ80 ש"ח.
נעליים של ויויאן ווסטווד למליסה, 370 ש"ח בבינגו בשוסטר.
מעיל טרנץ' מארה"ב.
תליון מתנה מרביד.
לק של לייף, 10 ש"ח.
תספורת ופן אצל אלי במספרה של ארז ישראלי, 220 ש"ח ששווים כל דקה שאני לא צריכה להתעסק עם השיער בבוקר.
טבעת אירוסין חדשה ונוצצת ממילר.
חיוך שרק אושר אמיתי מספק :)

21.4.2011

ליל הסדר

ארוחת החג שלנו היתה רגועה. היינו שבעה אנשים, התחלנו בקוקטיילים טעימים ומשם לארוחה טובה שלוותה ביין טוב של תשבי(חבל שאני לא זוכרת את השם, אבל נדמה לי שזה היה בקבוק מסדרת הביכורים). אמא שלי תמיד אוהבת להשקיע במראה של שולחן החג, מפיות צבעוניות, סט צלחות חגיגי, כוסות תואמות והרבה סלטים טעימים.
יצאנו מוקדם לארוחה ברחובות, כדי לא להתקע בתנועה של החג וכך גם היתה הזדמנות לצלם בגינה הפורחת של ההורים שלי. מאז שאבא שלי התחיל לטפח בעצמו את החצר היא רק משתפרת... בבוקר ישבנו לקפה בחצר ונהננו מריח הפריחה, ממש החיים הכפר בלב העיר :)מה לבשתי?
חצאית מזארה, 200 ש"ח.
גופיה שקיבלתי מדודה שלי לפני הרבה שנים.
סנדלים שקניתי לפני כ10 שנים בזארה(אסור לזרוק!).
מסקנות מהתמונות, אני צריכה להסתפר!
סופ"ש נעים לכולם!

19.4.2011

בהרכב חסר

אחי מטייל בחו"ל, כפי שכבר ציינתי פה בעבר. הוא נסע לפני כחודשיים וכבר הוא קצת חסר. זו הפעם הראשונה שאנחנו לא חוגגים איתו את הפסח ואת יום ההולדת שלו שחל היום(מזל טוב אח קטן...). אבל אנחנו יודעים שהוא נהנה, יודעים שהוא יחזור, יודעים שאת היומולדת הבא, החג הבא, כבר נבלה יחד. למה אני מספרת את זה דווקא עכשיו?

ראיתי כתבה על גלעד שליט במהדורת החדשות ולקח לי כמה דקות להפסיק לבכות. בכיתי כל כך כי ראיתי אותם, את זוג ההורים האלה, שכמו כל הורים טובים רוצים את הכי טוב בשביל הבן שלהם, יושבים על מדרכה ברחוב ומחכים לדבר עם ראש ממשלה שמעולם לא הצלחתי להבין את מי הוא מייצג, אולי את בנות ה12 שבדיוק כמוהו משתוקקות לפגוש את ג'סטין ביבר. אבל פוליטיקה בצד לרגע.

גלעד שליט צעיר ממני בשנה וחמישה ימים. בחמש שנים שהחיים שלו נראים אותו דבר החיים שלי השתנו. הספקתי לסיים תואר, להכיר בן זוג ולעבור לגור איתו, לטייל בחו"ל, להכיר חברים חדשים, לפתוח בלוג, לחיות. מה גלעד עשה? אנחנו אפילו לא יודעים, ואולי מעדיפים שלא לדעת... אם גלעד לא היה נחטף אז, לפני 1759 ימים, כנראה שהוא היה עכשיו בחופשת פסח מהשנה השניה ללימודים באוניברסיטה. או אולי הוא דווקא לא כזה חנון כמו שהוא נראה, אתם יודעים, בגלל המשקפיים... אולי בכלל הוא בחר דווקא ללכת ללמוד ברימון, הולך אחרי הלב ומחליט להיות משורר ואמן. ורובנו לא היינו יודעים איך הוא נראה, כי הוא חי את חייו כמו בחור ישראלי ממוצע. סיים את השירות הצבאי עם כמה צלקות מהשירות בעזה ונסע לנקות את הראש בדרום אמריקה, או אולי דווקא הוא טיפוס של הודו? אנחנו לא יודעים...

אם תשאלו אותי מה הפואנטה של הפוסט הזה, לא אדע לענות לכם. אין פואנטה. הוא נכתב מתוך מועקה מסויימת. מועקה מכך שאף אחד לא לוקח אחריות, אף אחד לא מקבל החלטות, אף אחד לא שם את עצמו בצד ועושה משהו לטובת הפרט, מועקה מכך שכולנו כבר התייאשנו. מאיר שלו כתב בטור האחרון שלו שביבי דוחה קבלת כל החלטה משמעותית לסיום הקדנציה שלו כדי שלא יזכר בתור "ראש הממשלה ש..." השלימו את החסר בכל דבר שתקוע כבר שנים.

אז מה עושים עם זה? אני לא יודעת. אבל אם יש לכם רעיון, אשמח לשמוע... חג שמח?

18.4.2011

חג שמח!

לכל הקוראים והקוראות, המתבוננים והמתבוננות, מאחלת לכם חג שמח בכל מקום ודרך שתבחרו לחגוג!
כל התמונות צולמו על ידי, פריחה בארצנו הקטנטונת...

17.4.2011

מדע על הבר

בחמישי יצאנו לקפה דיזינגוף שלקח חלק באירועי מדע על הבר שהתקיימו ב40 מקומות בילוי בעיר. מה זה בעצם מדע על הבר? היוזמה הזו החלה ברחובות לפני כמה חודשים ולא יצא לנו להגיע אליה. מרצים ממכון וייצמן מגיעים למקומות בילוי ומרצים על נושא המחקר שלהם "בשפת העם". בחמישי האחרון היוזמה הגיעה לעיר תל אביב.
כאמור, בחרנו להגיע להרצאה בקפה דיזינגוף, מפי הפרופסור צבי ליבנה בנושא מירוץ החימוש בין האבולוציה והסרטן. ההרצאה היתה מאוד קלילה ולא דרשה יותר מדי ידע מקדים, המרצה היה מאוד טוב והאווירה הכללית היתה נעימה. אני חושבת שהרעיון הזה, של הרצאות העשרה על כוס בירה הוא מעולה. לרובנו, אלו שכבר סיימו את הלימודים, אין מקומות נגישים להרצאות שכאלה. אני מאוד מקווה שהיוזמה הזו תהפוך לקבועה.
משם המשכנו לטייל רגלית על דיזינגוף ונתקלנו בפיצריה חדשה ומאוד טעימה בשם zotipizza. על לשון עובדי המקום מתגלגלת איטלקית שוטפת והעיצוב רטרואי במידה ופשוט מקסים. גם בפיצות לא רעות בכלל ובעיני מנצחות את טוני וספה(מומלצת במיוחד פיצה באפלו). זו היתה התקלות נעימה :)
בשישי בערב המשכנו עם חגיגות האוכל במיט בר. כבר הרבה זמן שהתחשק לי איזה סטייק טוב וכל החולי דחה את סיפוק החשק. בשישי האחרון החלטנו שדי, הגיע הזמן. לאחר המלצות חמות על המסעדה החלטנו להזמין מקום. אין ספק, הארוחה היתה מהנה ביותר ומאוד טעימה. המקום מאוד נעים לישיבה והשירות אדיב ומנוסה. ההמלצות של המלצרית היו מאוד מוצלחות. לאחר התלבטות בחרנו בארוחה הזוגית- שתי מנות ראשונות, שתי תוספות לעיקרית, נתח של 800-900 גרם של T-Bone סינטה ופילה, שתיה קלה ושני קינוחים אישיים, כל זה ב316 ש"ח. הבשר היה מצויין ורך, עשוי בדיוק לפי מידת העשייה שביקשנו. טרין הכבד שהחבר אכל היה מהטובים שאכל אי פעם והשעועית כתוספת היתה הצלחה. גם הקינוחים היו מאוד טעימים, במיוחד הפרופיטרול(פחזניה במילוי גלידת וניל עם המון המון שוקולד מריר נמס מסביב). לסיכום, כמו שאפשר להבין, אני מאוד ממליצה על ביקור במסעדה. תמורת כ160 ש"ח לאדם(אבל לפני טיפ ואלכוהול) מקבלים תמורה לא רעה בכלל.
מה לבשתי?
גופיה מהיינס, 78 ש"ח. רכה ונעימה שאי אפשר לתאר...
ג'ינס של ליוויס, 28$ בארה"ב.
שרשרת מדיווה, 20 ש"ח לפני שנתיים.
סנדלים של אירוסולס, 290 ש"ח.
ג'קט עור מזארה.
זה היה סופ"ש מאוד כיפי, ניצלנו בו את תל אביב עד תום ואפילו הספקנו לנוח קצת לפני החגים.
חג שמח לכולם!

13.4.2011

קז'ואל

הסופ"ש כבר כמעט כאן ויחד איתו גם החג. אני יוצאת לחופשה בכל מהלך החג ולא ממש יודעת מה לעשות איתה. מצד אחד, מדובר בלא מעט ימי חופש. מצד שני, רוב עם ישראל בחופש. כולם נוסעים לטייל בצפון, או בדרום, או לחו"ל, או לאילת. בקיצור, הכל מלא ועמוס באנשים. אני חוששת שלא לנצל כראוי את החופשה הזו, אבל מצד שני, אין לי יותר מדי רעיונות מה לעשות עם הזמן הזה, חוץ מלנוח ולקפוץ סופסוף לקינג ג'ורג' ושוק הכרמל(לחדש את מלאי השרשראות). גם אתן בחופש? יש תוכניות מיוחדות?
יחד עם החג מגיעה גם ההתלבטות התמידית, איפה חוגגים את החג? יחד? לחוד? עד השנה יצא שהתפצלנו, כל אחד להורים שלו, או שפשוט נסענו לחו"ל. השנה החלטנו לשים לזה סוף ולחגוג את החג יחד. הוחלט על נוהל חדש. ההורים שלי בפסח, ההורים שלו בראש השנה. הסיבה העיקרית היא שהשנה גם אחי לא נמצא בארץ(משמין בנחת בדרום אמריקה), אז רציתי מאוד להיות אצל ההורים שלי.
התמונות כאן צולמו במהלך השבת בחצר של ההורים של החבר. לבשתי כאן אאוטפיט ששחזרתי בצירופים שונים. אני אוהבת מאוד את השילוב הזה של ג'ינס+ירוק+חום.
מה לבשתי?
ג'ינס של DKNY מאאוטלט בווגאס תמורת 20$ בלבד.
חולצה מS-WEAR מסייל החורף הנוכחי ב60 ש"ח.
צעיף לבן עם נקודות חומות, מתנה מההורים מברצלונה.
חגורה מאסוס, כ20 ש"ח.
מוקסינים מאיביי, כ80 ש"ח.
משקפי שמש של אירוקה.

10.4.2011

קאפקייקס ויום הולדת

בחמישי בערב, כשכבר הרגשתי הרבה יותר טוב(אפילו נשמתי מהאף ולא מהפה...), קפצנו ליומולדת של ג'ואנה. קל לזהות את התחביב/עיסוק החדש של ג'ואנה, קאפקייקס! היא עושה אותן טעימות, רכות וצבעוניות בדיוק כמו שצריך. זו היתה יומולדת צבעונית במיוחד...
עוד לפני כן ביקרתי באירוע השקת מגזין האופנה Fashion Forward בDiaghilev בוטיק הוטל. הרבה (כל ה) כבוד מגיע לעופר יגר ושלי פלג על הפרוייקט שהרימו שהפך למגזין. נעים לראות הצלחה כזו ואני מאחלת להן המון הצלחה בהמשך. סופסוף אתר שמתעסק כולו באופנה ושומר על רמת שיחה סטנדרטית ולא יורד למכנה המשותף הנמוך ביותר כמו רוב מגזיני הנשים בארץ(לדעתי...). ההשקה כללה תערוכה מאוד יפה שאילו לא הייתי סובלת משכחה, כנראה שהייתם רואים תמונות יפות שלה, אבל המצלמה נותרה מיותמת בבית. התערוכה פוזרה על פני 6 קומות, בין חדרי המלון והמסדרונות וכללה את רוב המעצבים הישראלים המשפיעים שפועלים בארץ עם נגיעות מקולקציית הקיץ שלהם. לצערי אני לא יודעת לספר האם התערוכה נמשכת מעבר ליום חמישי שעבר או שהיא הסתיימה. אני מניחה שהתערוכה היתה רק לערב ההוא, כי לא יתכן שיאפשרו שיטוט קבוע בקומות המלון...
בשישי בבוקר לא רצנו מרתון, אפילו לא את ה4.2. ישנו עד מאוחר יחסית ונהננו מהתעוררות מאוחרת ואיטית(מאוחרת במונחים שלנו זה 10:00) ומשם יצאנו לנהריה. יכול להיות שהסיבה לכך היא העובדה שלא ביקרנו שם כבר כמעט חודש וחצי, אבל חזרנו מהסופ"ש הזה מותשים מהרגיל. החבר הלך "לשים את הראש" ואני החזקתי בכח את העיניים פקוחות.
אבל היתה שבת נחמדה, עם הרבה אוכל טוב, מזג אוויר נעים וחברים.
מה לבשתי?
חולצת פסים מזארה, 40 ש"ח.
חצאית של פרנץ' קונקשן דרך אסוס, נדמה לי ש70 ש"ח.
נעליים של סטיב מאדן, 240 ש"ח.
שרשרת של סוורובסקי מתנה מהחבר.

7.4.2011

בראנץ' משפחתי

לא תאמינו, אבל אני עדיין חולה בבית אבל מראה סימני התאוששות במיוחד לכבוד הסופ"ש. מקווה שהיום בערב ארגיש יותר טוב ואוכל להגיע לשני אירועים שונים לחלוטין, השקת מגזין אופנה ומסיבת יום ההולדת של ג'ואנה.
נחזור רגע למועד צילום התמונות האלה.
בשבת שעברה אירחנו את המשפחה שלי(שכללה אבא-אמא-סבתא) והמשפחה שלו(שכללה אבא-אמא-אח קטן קטן-אח גדול ואשתו- ואח קטן פחות שנעדר מהאירוע בגלל בוחן אלגוריתמים). הסיבה הרשמית להתכנסות היתה שילוב של חנוכת בית וחגיגת יומולדת קטנה לאבות שלנו שנולדו באותו תאריך, ה22.3(וגם חולקים את אותו השם במין צירוף מקרים מטורף שכזה).
לארח 10 אנשים לארוחה בבית זה עסק לא פשוט, אבל העובדה שהוחלט על בראנץ' הקלה מאוד על האירוח. אפיתי בריושים לגמרי לבד, וגם ברוסקטות בתנור. ההורים הביאו שקשוקה, בלינצ'סים ופשטידה. חתכנו המון סלטים טריים וטעימים ולקינוח סלט פירות טרי ומתוק. היתה ארוחה מצויינת ובעיקר נהנתי סופסוף אני לארח את כולם במקום להתארח.
מה לבשתי?
שמלה מזארה, 170 ש"ח.
מוקסינים מאיביי, כ80 ש"ח.
שרשרת שדודה שלי הכינה.
ונסיים במכירה לשישי בבוקר. עלמא סטודיו, שמוכר לי מהחנות בשוק הפשפשים ביפו, פותחים סניף חדש בדיזינגוף 110 בחצר. לכבוד הפתיחה ינתנו 15% הנחה בשני הסניפים. התכשיטים מורכבים מחומרים שונים כגון אבני חן, זכוכית וחרוזים ותמיד מלאי צבע ונוכחות. טווח המחירים הוא 200-1600 ש"ח.
סופ"ש נעים, חמים ובריא לכולם!