31.5.2011

Mind the GAP

בשבוע שעבר ביקרתי בסניף ארנה של חברת GAP האמריקאית, לפרזנטציה של קולקציית הקיץ הטריה.
שינוי מרענן משהו עבר על החבר'ה מאמריקה. הגוונים יצאו מהמקום הבטוח של הבייסיק ונוספו נגיעות טרנדיות בקורל, צהוב וניוד. הגזרות בעלות מעט יותר מקוריות ותעוזה וסידור החנות מזמין ביותר.

תת הקולקציות המוצלחות ביותר בעיני הן הקולקציה הצבעונית שנכנעת לקולור בלוקס בצורה חיננית, קולקציית הדנים שכוללת שמלות וחולצות מבדים דקים וקלילים בגזרות שונות ומיוחדות וקולקציית הניוד שכוללת נעליים נפלאות, חולצות שקפקפות וגופיות קטנות ומדוייקות.

ואחרי שהיללתי ושיבחתי, הגיע הזמן לחשבון. נכון, לא ממש זולים שם בגאפ, אבל התמורה נמצאת בכל תפר וסוג בד. ההבדל בין איכות הגימור והבדים של גאפ לעומת קסטרו או רנואר הוא שמיים וארץ. הבדים מאוד איכותיים, התפירה עשויה היטב והגזרות מתאימות גם למי שהמותן שלה רחב מ50 ס"מ. ההפרש במחיר לעומת הרשתות הישראליות שהזכרתי קודם נע בין 15-20 אחוזים. אם תשאלו אותי(והעוקבים יודעים מה עמדתי לגבי קסטרו), עדיף לשלם את התוספת הזו ולקבל בגד שילווה אותך לאורך כל העונה ויותר ולא אחד שכנראה לא ישרוד את הכביסה הראשונה.
תמונות: טל טרי, קולאז' Fashion Loca-l.

בחורף האחרון יצא לי לנצל את הסייל המוקדם ולקנות כמה פריטים מגאפ, את כולם ניצלתי עד תום וכולם נשארו כמו חדשים, ממתינים בסבלנות בארון לחורף הבא. אם גדול עליכן המחיר כרגע, כדאי שתקפצו בסייל.

29.5.2011

זה באמת לא מספיק

בחמישי האחרון קפצתי אחרי העבודה ליום הסטודנט בתל אביב. זה קרוב לבית, לא דורש אוטובוס, 35 שקלים חדשים ואני בהופעה של הדג נחש, אחת הלהקות האהובות עליי. הבעיה עם ההופעות ביום הסטודנט של או"נ תל אביב היא הקהל ואני ממש לא מצליחה להבין את זה. חלק מהנאה מהופעה מאוד קשורה בקהל ועד כמה הוא משתף פעולה עם הלהקה, במיוחד בהופעה "מקפיצה" כמו הופעה של הדג נחש. גיא מר צועק לקהל ואף אחד לא עונה לו, זה בטוח לא נעים בתור אמן. ואני שואלת, אם הם לא מעניינים אתכם, לא מתחשק לכם לשתף איתם פעולה ולא בא לכם על המוזיקה שלהם, למה אתם עומדים שם? נדחפים שם? דוחפים אותי כדי לעבור לקדמת הבמה? למה? לשמחתי, אני כל כך אוהבת את ההופעות שלהם שבכל זאת נהנתי, גם אם לקהל אין דופק.
את התמונות האלה צילמנו בשבת שעברה, בחצר האחורית של הבית שלנו. בכל בוקר, כשאני יוצאת למשרד, אני מציצה על הסגול-לבנדר הפורח הזה ומחייכת. כל כך יפה ואביבי. מקווה שיצליח להחזיק ככה גם בקיץ.
מה לבשתי?
מכנסיים מבנגקוק, 20 ש"ח.
חולצה של טומי הילפיגר מהאאוטלט בווגאס, 15$ בלבד.
סנדלים חרושים של סטיב מאדן, 240 ש"ל לפני כשנתיים.
משקפי שמש של אירוקה.

26.5.2011

מדריך Fashion Loca-l למזמינה המתחילה - חלק ג

הפעם נתמקד באיביי המוכר והותיק.
באיביי תוכלו למצוא כל דבר שעולה לכם בראש. החל מבדים, קוסמטיקה ובשמים, ביגוד, הנעלה ואלקטרוניקה. אני אתמקד בנושא של הלבשה, אקססוריז וקוסמטיקה, על מוצרים חדשים ולא משומשים. ישנם עשרות מדריכי איביי ברשת, בינהם המדריכים המוצלחים של נעלולה ולובה, לכן לא אתמקד במדריך הזה בהסברים מפורטים מדי על פתיחת חשבון וחוקי איביי, אלא אתן עצות לגבי מוצרים שכדאי להזמין אונליין וטיפים לחיפוש.
צילום מסך מהאתר, חיפוש מסקרה של מייבילין.

מה להזמין?
1. מוצרי קוסמטיקה של חברת מייבלין וcover girl. מייבילין היא חברה אמריקאית ולכן בארה"ב המוצרים שלהם מאוד זולים. בכל חנות פארם מקומית תראו דוכן שלהם עם המסקרה האגדית בורוד וירוק במחיר מצחיק של 4-5 דולרים. רק לשם ההשוואה, ברוב החנויות בארץ המסקרה הזו נמכרת ב60-70 ש"ח, הפרש לא הגיוני ומעצבן. באיביי תוכלו למצוא את שלל מוצרי האיפור של החברות האמריקאיות במחירים מצחיקים לעומת הארץ, כולל המשלוח.

2. לקים של Essie, OPI ועוד. מחירי הלקים "המקצועיים" בארץ חצו את גבול הסביר ועולים לרוב באזור ה60 ש"ח. באיביי תוכלו למצוא את אותם הלקים בחצי המחיר(ואף פחות במקרה של הזמנה מרוכזת).

3. מותגי הלבשה והנעלה כמו ליוויס, אירוסולס, אורבן אאוטפיטרס, טופשופ ועוד. לא חייבים לשגע את הדוד מאמריקה או הדודה מלונדון שישלחו לכם חבילות. היום אפשר למצוא את רוב המותגים באיביי, חדשים עם התגית. דגם של ליוויס שנמכר בארץ ב550 ש"ח ניתן לאיתור בקלות תמורת 40$-50$ כולל המשלוח.

4. מדבקות קיר. כמו שכבר סיפרתי לכם בפוסט על עיצוב פינת האוכל, גם מדבקות קיר ניתן לרכוש באיביי בטווח מחירים משתנה בהתאם לגודל. המדבקה שרכשתי עלתה 9$ כולל המשלוח. אותה מדבקה בדיוק נמכרת בארץ תמורת 99 ש"ח. שוב, כמעט פי שלוש.

5. לא תאמינו, אבל שמלות כלה. על כך אני אכתוב פוסט נפרד כשהשמלה שלי תגיע... אבל בינתיים תוכלו לקרוא את המדריך של לובה.
צילום מסך מהאתר, חיפוש נעליים של אירוסולס ומיון לפי מידה.

טיפים לחיפוש
1. נסו להיות כמה שיותר מדוייקים בשורת החיפוש. למשל, במקום להקיש Levis בלבד, הקישו את שם הדגם הספציפי: levis 524 too superlow וכדומה.

2. תקשיבו לאיביי. ברוב הפעמים, לאחר הקשת אנטר והופעת התוצאות, מופיע מתחת לחלון החיפוש הצעות נוספות למילות חיפוש. תשתמשו בהן! בדרך כלל הן עוזרות למקד את התוצאות לקראת מה שבאמת התכוונתן אליו.

3. במידה והחיפוש הוא אחר בגדים או נעליים, בחרו בתפריט השמאלי את המידה, זה יסנן את התוצאות ויאפשר נבירה ממוקדת יותר.

4. כמו באסוס, מיינו תוצאות לפי הזול ליקר, כולל עלות המשלוח. כך תוכלו לחפש את המוצרים לפי שיקלול סופי של עלות המוצר+שילוח.

5. אל תפחדו ליצור קשר. אם יש פרט לגבי המוצר שלא צויין כראוי, או שרציתן לוודא משהו, צרו קשר עם המוכר. רוב המוכרים, ובמיוחד אלה עם דירוג גבוה, יענו לכן עד 24 שעות(קחו בחשבון את הפרשי השעות).

6. מדיניות שילוח לא חקוקה בסלע. אם הפריט שבו אתן מעוניינות מסומן כלא נשלח לארץ, אל תהססו לנסות לפנות למוכר. כבר קרה לא מעט פעמים שמאוד רציתי מוצר מסויים, אבל לא היה אף מוכר ששולח אותו לארץ. שלחתי מייל לאחד המוכרים והפריט נשלח אליי בלי שום בעיה. שווה להשקיע דקה ולשלוח שאלה. כנ"ל לגבי שילוח יקר. ישנם מוכרים המציעים אך ורק את אופציית השילוח היקרה באמצעות EMS, מה שגורר תשלום נוסף לדואר על שחרור החבילה(35 ש"ח לחבילה שאינה חייבת במכס והרבה יותר אם החבילה כן מחוייבת). ניתן לפנות אל המוכר ולשאול האם יהיה מוכן לשלוח באמצעות חברת שילוח אחרת. במידה ולא, עליכן לקחת בחשבון את תוספת המחיר שתשלמו לשליח בארץ.

קניה נעימה!

חלק א - Paypal.
חלק ב - אסוס.

24.5.2011

סיפור כיסוי


בשבוע שעבר קיבלתי את המייק אפ החדש של לנקום להתנסות, Teint Miracle החדש. לא אלאה אתכם בפרטים טכניים של המייק אפ ומה חדש בו. רק אציין שהחידוש המוצהר שלו הוא כיסוי מלא אך קליל והענקת זוהר ואור לפנים עם מקדם הגנה של 15 SPF.

בעברי(מילה מאוד מבוגרת אבל יש לה הצדקה במשפט הזה) הייתי משתמשת קבועה במייק אפ של לנקום, בTeint Idole שמספק כיסוי מלא ומתאים לעור שמנוני. מאז התבגרתי מעט והוא הפך כבד ולא מתאים לעור שלי ועברתי לMineral essentials שמספקים כיסוי מעולה, אבל נותנים מראה קצת כבד ליומיום. הTeint Miracle החדש אכן מספק כיסוי קליל והוא כמעט בלתי מובחן על העור. הוא כיסה היטב אדמומיות באזור המצח וכתמים על העור. הוא לא מרגיש כבד בלחות של תל אביב ובחום הישראלי וזה הכי חשוב לי. הסיבה שאני לא נוטה להשתמש במייק אפ נוזלי היא כי בדרך כלל הם מרגישים כמו סוודר על הפנים בקיץ. החדש של לנקום לא.


לחצו להגדלה - עם המייק אפ(הנחתי עם האצבעות כפי שממליצים בחברה...)
לחצו להגדלה - אני באופן טבעי(עם אדמומיות במצח, גוון לא אחיד וכתמים פה ושם)

האריזה מאוד מרשימה בעיני ויש שיפור במשאבה לעומת המשאבות בעבר. המשאבות הקודמות של לנקום איפשרו משיכה של כמות קצובה בכל לחיצה. המשאבה החדשה מאפשרת להוציא איזה כמות שרוצים. מאוד נוח. הכמות שנדרשה לי על מנת לקבל כיסוי הולם לפנים היתה קצת פחות מלחיצה. מה שאומר שהבקבוק הזה יחזיק הרבה מאוד זמן.

כמה כמה? 235 ש"ח בפארם הקרוב לביתך :)

22.5.2011

שבוע חדש

בשבוע שעבר יצאנו למסיבת הפתעה לחבר מהצבא של החבר(או שמא הבעל לעתיד? ארוס נשמע לי כבד מדי... אז בינתיים הוא ישאר "החבר") במקום קטן לאירועים ששייך לאחד מהחבר'ה, הפיצ'ר, בלב הרצליה פיתוח. זו לא הפעם הראשונה שבה אנחנו מבקרים במקום במסגרת מפגשים כאלה ובכל פעם נהנים מהישיבה על הבר הגדול. יש למקום תחושה אינטימית של פאב, אבל מצד שני יש מרחב ומקום לכולם. זה יתרון רציני שאחד מהחברים מחזיק מקום כזה, זה הופך את מפגשי האיחוד לקלים יותר לארגון ולכן הם גם קורים יותר :)
בתמונות מציצה השרשרת החדשה שלי, אותה קיבלתי כמתנת אירוסין מההורים של החבר. השרשרת משלימה את הסט של הטבעת ולא יורדת מהצוואר שלי. היא כל כך עדינה, שאפשר לשים שרשרת נוספת וכמעט הכל משתלב איתה מצויין. אני חושבת שאשאיר אותה תמיד כ"שרשרת בסיס" ואוסיף מעליה שרשרת דומיננטית יותר כשיתחשק. אני לא בדיוק בחורה של יהלומים, אבל כנראה שחתונה הופכת כל אחת לחובבת של הwomen's best friend...
מה לבשתי?
חצאית מאסוס, כ40 ש"ח.
חולצה מחנות בקינג ג'ורג', 20 ש"ח.
נעליים מקליגולה, 130 ש"ח.
ארתיק של מדוזה, 250 ש"ח בסטודיו או ירידים.
לק של ג'ייד, 10 ש"ח במבצע בסופר פארם.

17.5.2011

מדריך Fashion Loca-l למזמינה המתחילה - חלק ב

והפעם נתרכז באסוס.
אסוס הוא אתר בריטי המוכר הלבשה ואקססוריז תחת התווית שלו ובנוסף מוכר גם מותגים נוספים כמו מנגו, פרנץ' קונקשן, ורו מודה ועוד. טווח המחירים מאוד רחב ומאפשר לכל אחת למצוא פריט שמתאים למסגרת התקציב שלה. המשלוח באתר הוא חינם ולרוב לוקח לחבילות בין שבוע וחצי לשלושה שבועות להגיע(תלוי גם בדואר ישראל הידוע לשמצה).

כמה טיפים לחיפוש נוח יותר באתר:
1. התמקדו בקטגוריה אחת בכל מיון, שמלות, חולצות או אקססוריז. החיפוש הכללי מכיל יותר מדי דברים שלא יענינו אתכן וככה קל להתמקד.
2. העבירו את המטבע לדולר במקום פאונד. מאחר והמקסימום לפטור ממכס עומד על עד 50$ לחבילה(לבגדים ואקססוריז), קל יותר לשים לב שלא חרגת אם הסכום בסל הקניות מופיע בדולרים.
3. מיינו את התוצאות בקטגוריה לפי סכום, מהנמוך לגבוה. הרי לא הגעתן לאתר כדי למצוא שמלת מעצבים ב300$, הגעתן כדי למצוא מציאות :) מיון מהסכום הנמוך לגבוה מאפשר לעצור את החיפושים כשכבר הגעתן לסכומים גבוהים מדי, כאלה שלא תוציאו על שמלה שלא מדדתן...
4. מיינו לפי המידה שלכן. ניתן לסמן כמה מידות שונות, כך שאם אתן לא בטוחות אם אתן 8 או 10, תקבלו תוצאות של שתי המידות. זה חוסך זמן ואת מפח הנפש בלגלות שהשמלה שנדלקת עליה ועולה רק 15$ קיימת במלאי רק במידה 4.
צילום מסך מהאתר, לחצו להגדלה.
התשלום באתר הוא באמצעות כרטיס אשראי או פייפאל.
שירות הלקוחות של האתר מתפקד מצויין ומספק מענה מהיר של עד 4 שעות לכל פניה. לרוב אין צורך בעזרה של שירות הלקוחות, מאחר והכל מתנהל באופן תקין, אבל מדי פעם גם להם יש פשלות קטנות ושירות הלקוחות פותר אותן במיידי(יחסית).

לגבי המידות. המידות באתר מופיעות לפי סקאלה בריטית. ליד כל פריט קיים כפתור ה"Size guide" בו תוכלו לראות את טבלת המידות עם גודל בסנטימטרים של כל מידה(1 בתמונה). מהניסיון שלי, המידות של בגדי אסוס אחידות מאוד וקרובות למידות של טופשופ(אחווה בריטית?). אני לובשת מידה 12 בטופשופ וגם באסוס. עוד טיפ להתמצאות, עבור רוב המוצרים מצויין הגובה של הדוגמנית והמידה שהיא לובשת(2 בתמונה). זה עוזר מאוד להבין את אורך הבגד ואת הצורה שהוא יושב.
צילום מסך מהאתר, לחצו להגדלה.

קניה נעימה!

16.5.2011

מדריך Fashion Loca-l למזמינה המתחילה - חלק א

אם אתן עוקבות אחר הבלוג תקופה מספיק ארוכה, בטח כבר שמתן לב לעובדה שאני מזמינה בגדים מחו"ל. יש רתיעה מסויימת מהזמנת מוצרים באינטרנט ומכל התהליך בכלליות. בתקופה האחרונה קיבלתי לא מעט מיילים עם שאלות מקוראות בנוגע להזמנת פריטים מחו"ל והחלטתי לאגד הכל לכדי מדריכים בבלוג.

פתיחת חשבון PayPal
בכמה צעדים פשוטים, גם לכן יהיה חשבון פייפאל על שמכן.
אבל אולי כדאי שנתחיל מהבסיס, למה בעצם פייפאל?
פייפאל הוא אפשרות תשלום שמקושרת לכרטיס האשראי שלכן. לרוב, חנויות אונליין מאפשרות תשלום בכרטיס אשראי, אך חנויות איביי לרוב מאפשרות תשלום באמצעות חשבון פייפאל בלבד. פייפאל לא גובה עמלה על העסקה מהלקוח וניתן לבחור את המטבע שבו תחוייבו. היתרונות לתשלום באמצעות פייפאל הן ביטחון והאופציה לבטל עסקה ולקבל את הכסף חזרה כמעט מיידית במידה ומשהו השתבש.

הערת ביניים: חשבון דולרי וכרטיס אשראי חוץ בנקאי
אולי זו קצת חריגה מהנושא, אבל אם אתן קונות מתקדמות, כדאי לכן לשקול את הנושא.
בעיקרון, במידה וכרטיס האשראי שלכן הוא חוץ בנקאי(לאומי קארד וכדומה) לא ניתן לקשר אותו לחשבון דולרי. חשבון דולרי הוא משהו שנפתח אוטומטית עם כל חשבון בבנק בארץ. ברגע שתבצעו פקודה לרכישת דולרים בחשבון הבנק שלכן, יפתח לכן חשבון דולרי. במידה ויש ברשותכן כרטיס אשראי ויזה מהבנק ודולרים בחשבון, עסקאות בדולרים יחויבו ישירות בחשבון הדולרי. בכך תחסכו את עמלת חברת כרטיסי האשראי על המרת מטבע.

שלב א: נכנסים לאתר www.paypal.com ולוחצים על Sign Up.
שלב ב': בחרו מדינה ושפה שמועדפת עליכם. בחרו בחשבון מסוג Personal המתאים לביצוע תשלומים אונליין.
שלב ג': מלאו את הפרטים הדרושים כולל מספר כרטיס אשראי.
שלב ד': אישור החשבון - בכרטיס האשראי יופיע חיוב על ידי פייפאל ובו קוד אישור. הכניסו קוד זה ואשרו את החשבון.

יש ברשותכם חשבון פייפאל פעיל. מעתה והלאה תוכלו להתחבר עם פרטי הפייפאל שלכם ולבצע תשלומים. בסיום כל רכישה תקבלו חשבונית לחשבון המייל שלכם ובה השם שיופיע בחיוב האשראי.

במדריך הבא: אסוס, איביי ומידות נכונות.

15.5.2011

Black, white & a touch of neon

בחמישי יצאנו ליומולדת של מישהו. אני קוראת לו מישהו כי להתחיל להסביר את הקשר שלנו למאורע יהיה יותר מדי מסובך, אבל זה מישהו מאוד נחמד, אז זה בסדר :)
יום ההולדת נחגג במעוז, כנראה הפאב הגדול הכי נורמלי שקיים כרגע. בכל פעם שאני שם אני מגלה אזורים חדשים והפעם גיליתי את המקלחת. ישנה פינה עם מקלחון אמיתי, קרמיקה ודוש וכל האינסטרומנטים(וגם יעה כתום עם נקודות לבנות, למה צריך יעה במקלחת??). הפינות הקטנות האלה מאוד משעשעות והופכות את המקום למיוחד וקליל. היה ערב קליל ומהנה עם חברים, בדיוק מה שהיינו צריכים.
כמו שסיפרתי לכם בפוסט הקודם שנמחק וחזר בלי התגובות שלו(רחלי, תודה על ההתרגשות. מרג'ורי, מקווה שהיה טעים ברונימוטי), בשישי התקיימה ארוחה חגיגית לכבוד האירוסין שלנו בביתם של ההורים שלי. ב"אהבה קולומביאנית" קוראים לזה "הדרבי", אבל שם הכוונה למפגש הראשון בין המשפחות ושלנו נפגשו כבר מזמן... לא ארחיב בסיפור, אבל היתה ארוחה מאוד נעימה וטעימה. צחקנו ושמחנו יחד וזה בהחלט עשה טוב לכולנו.
מה לבשתי?
חולצה מאסוס, כ70 ש"ח אם אני זוכרת נכון.
מכנסיים מקסטרו עודפים לפני כשנתיים, 60 ש"ח.
נעליים מזארה, 170 ש"ח.
צמיד מתנה מהחבר מרביד.

11.5.2011

שולפים את הסנדלים

הימים ממשיכים להיות עמוסים בסידורים לקראת החתונה המתקרבת. כבר יש תאריך, השמלה כבר הוזמנה וסידורים אחרונים מתבצעים. אני מאוד מקווה שבגלל סוג החתונה שבחרנו נוכל להעביר את הזמן בשקט ורוגע יחסי עד למועד החתונה עצמו, לאחר שנסגור את כל הקצוות בשבוע-שבועיים הקרובים. אני כבר לא יכולה לחכות לחוויה הזו, להנות ממנה עם המשפחה והחברים הקרובים שמצטרפים אלינו. את הפרטים אחלוק אתכם בהמשך...
מחר נערוך ארוחה חגיגית עם שתי המשפחות כדי לחגוג את האירוסין שלנו. למרות שהמשפחות כבר נפגשו בעבר, זה בכל זאת מפגש משמח ומרגש וקצת חבל לי שאחי לא יוכל להיות נוכח בו. אבל הוא מבלה עכשיו בבוליביה וכנראה שיהיה בסלאר בזמן שאנחנו ננשנש איזה סטייק טוב :)
חזרה לימינו אנו... את התמונות האלה צילמנו בשבת האחרונה. ישבנו וחשבנו מה נאכל והחלטנו שמתחשק לנו להתפנק במסעדה, אז קפצנו לרונימוטי ברמת החייל. זו היתה הפעם הראשונה שהארוחה היתה רק "בסדר" ולא מעולה כבדרך כלל. מנה אחת היתה מלוחה מדי והשניה לוקה בחסר מבחינת עוצמת הטעמים. הערנו על כך למלצרית כבדרך אגב והוספנו שזה בסדר, ושאנחנו אוכלים את המנות ואין צורך בהחלפה, רק מין טיפ להבא. כשפינו את המנות העיקריות קיבלנו קינוח על חשבון הבית עם חיוך ובצירוף המשפט "כדי שתמתיקו את המלוח...". השירות האדיב והקינוח הטעים גרמו לנו בכל זאת להנות מהארוחה. רק להדגיש, אנחנו אוכלים במסעדה באופן קבוע בשנים האחרונות וזו הפעם הראשונה שבה האוכל היה רק בדרגת סביר ולא בדרגת וואו. זו עדיין מסעדה שאני ממליצה עליה בחום :) אבל כנראה שאחת ל3 שנים, גם להם מותר ליפול חד פעמית(מאז אכלתי שם שוב והאוכל חזר להיות טעים ומדוייק).
מה לבשתי?
חצאית מH&M מסייל החורף, 60 ש"ח.
חולצה מקסטרו, נקנתה עם הזיכוי על שמלת הבונגלכים, 129 ש"ח.
שרשרת של שלי דהרי.
חגורה שהגיעה עם מכנסיים מברשקה.
סנדלים אהובים מקליגולה, 240 ש"ח בשנה שעברה.הסופ"ש הגיע ממש מהר :)

10.5.2011

ערב יום העצמאות בתמונות

אתמול פתחנו את הערב במסיבת הרחוב בפלורנטין. המסיבה אורגנה השנה בשיתוף עם בעלי העסקים, העירייה והמשטרה, מה שגרם לאירוע להיות מאורגן הרבה יותר(ואפילו כלל שירותים כימיים בכל פינה, כדי שהשכונה תשמור על ניחוח קצת יותר רענן).
משם המשכנו ברגל לכיוון שדרות רוטשילד, שם הופיעו כל מיני אמני רחוב, מנגנים מוזיקה, רוקדים וכמה מרססי קצף מעצבנים(הידעתם? לא חוקי ומסוכן). לאחר עצירה להתרעננות בטוני ווספה מול הבימה, המשכנו בכוחות מחודשים לכיוון כיכר רבין. עצרנו קצת לתמונות ליד מתחם הבימה המשופץ. המתחם עצמו יותר יפה ומרשים מהבניין ומכיל המון פינות יפות ומושקעות, מזכיר מעט רחבות ביניינים בניו יורק...
הכיכר היתה מלאה יחסית למרות השעה המאוחרת ומאות אנשים שרו עם עינת שרוף בהתלהבות. הכיכר קושטה ממש יפה, אבל הכבישים והמדרכות היו מלאי זבל ולכלוך שהשאירו המבקרים. חבל שהעירייה לא הציבה פחי מחזור של נייר, זכוכית ופח. כל הזבל הזה לא ימוחזר, אלא יאסף לשקיות ענק.
מה לבשתי?
טוניקה של רוס אובטה, 180 ש"ח במעצבי העיר האחרון.
ג'גינס של ורו מודה מאסוס, כ40 ש"ח.
קרדיגן לבן מתאילנד, 10 ש"ח.
סנדלים של אירוסולס, 240 ש"ח.
שרשרת מרביד ומשוק הכרמל.והיום, מנוחה!

8.5.2011

מהמדוזה הזו לא תרצו לברוח

בחמישי האחרון ביקרתי ביריד שופוני לנעליים ותיקים. היריד מתמקד דווקא בנעליים אבל לצערי רובן לא היו בתקציבי ואלו שכן לא היו לטעמי. לא נעים לומר, אבל רוב הנעליים של המעצבים הישראלים סובלות ממראה מעט גס ומחוספס מדי לרגלה הענוגה של אישה, במיוחד אם האישה הזו נועלת מידה 41+, הדבר האחרון שהיא מעוניינת בו הוא לגרום לרגל להראות גסה עוד יותר.
אז למה בעצם הלכתי? כבר כמה חודשים שאני מפנטזת על מדוזה חדשה. הפנטזיה כללה ארתיק מהסוג האהוב עליי, ארנק-תיק שמתאים בדיוק לכל מה שצריך ונוח לנשיאה. במקור תיכננתי על הגרסה בכחול רויאל, אבל מאחר ומפנטזת אחרת כבר בזזה אותו, הלכתי על הצהוב עם מעט היסוס שהתפוגג לגמרי במהלך הסופ"ש. הצהוב כל כך עדכני לקיץ הזה ובכלל, מוסיף נגיעת צבע מדוייקת לרוב האאוטפיטים שלי.
המותג של עדי וגילי התחיל כחלק מפרוייקט הגמר בשנקר והפך לעסק ישראלי שמגיע לו כבוד. אני מאוד מעריכה מעצבים ישראלים שמצליחים בתעשייה "הבעייתית" בארץ. יש המון חיקויים ומעט מאוד מקוריות. מדוזה מביאות משהו קצת אחר לנוף הזה ואני מאחלת להן המון הצלחה. טווח המחירים נע בין 200-300 ש"ח לתיקים קטנים וארנקים ו450-550 לתיקים גדולים(מחירי סטודיו). היתרון הגדול ביותר של תיקי מדוזה הוא בכך שניתן לנקות אותם בקלות בעזרת מגבון לח מאחר ומדובר בפלסטיק. פתרון מעולה לתיקים בגוון בהיר.
מה לבשתי?
שמלה מאסוס, כ40 ש"ח.
חגורה שהיא בעצם רצועה של תיק.
ארתיק חדש ממדוזה, 249 בשופוני(וגם בסטודיו במחיר הזה).
שרשרת מפתח משוק הכרמל, 20 ש"ח.
שעון של סבתא.
במקור גם נעלתי נעליים :)