12.3.2012

מה לבשתי בשבועיים האחרונים או איך להתלבש ממזוודה

החלק העיקרי של הטיול כמעט ונגמר. מחר נצא מבוקס דל טורו, פנמה, חזרה לסן חוזה, קוסטה ריקה ומשם בטיסה לניו יורק ביום למחרת. הביגוד לטיול התחלק לשני חלקים: בגדים קיציים לקוסטה ריקה ופנמה ומעט בגדים חורפיים לניו יורק. כל זה היה צריך להיכנס למזוודה אחת גדולה שחלקתי עם עומר. הייתי צריכה לארוז קל, מאחר והיו לנו לא מעט מעברים, ומצד שני לארוז יעיל כדי שלא אשתעמם מעצמי ומהבגדים במזוודה, כי בחלק הראשון של הטיול shopping is not an option.
עכשיו, לאחר שכמעט ותם החלק הטרופי של הטיול אפשר לסכם ולומר שבסך הכל אני די מרוצה מהאריזה שלי. הייתי צריכה לקחת בחשבון בגדים ארוכים לימי טיול בג'ונגל(כי גם ככה היתושים פתחו עליי שולחן), בגדים שמתאימים לחוף ובגדים קצרים לטיול. למרות חיבתי הרבה לשמלות קייציות ומתנפנפות, הבנתי שזה לא ממש פרקטי, יתפוס יותר מדי מקום במזוודה ולא יספק באמת מגוון. החלטתי ללכת על שורטס. ארזתי שלושה זוגות מכנסיים קצרים - ג'ינס, מכנסי חאקי ומכנסיים ורודים בוהקים(שהיו עד לא מזמן מכנסיים ארוכים אבל סבלו מגזרה מוזרה באזור הברכיים ולכן עברו סניף סניף). ביחד עם שתי חגורות דקות, 5 גופיות שונות, סנדלים זהובים והוואינס סגולים(ותודה לאחי שהביאני עד הלום) היו לי מספיק אפשרויות לתמרן ולשלב כך שלא ישעמם לי מתכולת המזוודה. כדי להרגיש קצת ליידי בערב, הבאתי איתי גם חצאית תכליתית ביותר בצבע ירוק זית שהתאימה לרוב החולצות במזוודה, שתי חולצות מעט יותר "חגיגיות" ושמלה אחת נוחה ואוורירית במיוחד.
בתמונות בפוסט ניתן לראות חלק מהשילובים שעשיתי. זה היה תרגיל מעניין בסטיילינג. הרי בגדי חורף אפשר לגוון בצורה קלה, על ידי אבזור, שכבות וצעיפים. ב32 מעלות, הגיוון הרבה יותר קשה. גיליתי שאני יכולה לנצל בצורה הרבה יותר חכמה את הפריטים שיש לי בארון ולשלב פריטים שבאופן רגיל לא הייתי חושבת על לשלב יחד(כמו חולצה בצבע ורוד-בז' עם מכנסי פוקסיה וחגורה חומה). אני חושבת שאולי אנסה את זה כשאחזור. אקצה לעצמי קבוצת פריטים למשך שבוע ואראה מה אני מצליחה לבנות מהם. לפעמים להתלבש זה גם קצת משחק אתגרי :)
ולסיום, תכירו, החבר החמוד בתמונה הוא עצלן. פגשנו אותו במרכז הצלה לחיות בר בפוארטו ויאחו. זו החיה הכי אנושית שיצא לי להכיר(באופן מפתיע, אפילו יותר אנושיים מכלבים שאהובים עליי כל כך). מעבר להבעות הפנים ותנועות הגוף האיטיות, יש להם המון תכונות שמשויכות לרוב לבני אדם. הם חיה מאוד חרדה ופחדנית. במידה והעצלן לא נולד בטבע, כשמנסים להחזיר אותו לצמרות העצים, לשם הוא שייך, הוא סובל מפחד גבהים. הם כל כך חרדים שלעיתים, כשהם נפצעים פציעה קלה, הם מתים מהלחץ(הנפשי) שעצם הפציעה גורמת להם. העצלן שבתמונה משתקם אט אט ובקרוב ינסו לשחרר אותו חזרה לטבע.
עוד פחות משבוע חוזרים לארץ...

6 תגובות:

CV אמר/ה...

נראה שאתם מאוד נהנים לפי התמונות! כיף לראות :)
מזג האויר מושלם עכשיו בניו יורק, בדיוק השבוע התחילו סממני אביב והטמפרטורה מדויקת לבילוי, לא קר מדי ולא חם מדי!
תמשיכו להנות :)

Hug אמר/ה...

העצלן, זו החיה הכי מדהימה שיש!!
אני מתה עליה :)

sefi אמר/ה...

חייבת לציין שזה ניראה ממש מפתה. עושה חשק מטורף לנסוע לאיזה איזור טרופי גם כן. התלבשת חמוד מאוד.
כל הכבוד לך על ההשקעה בכל החום והג'ונגלים האלה.
תמשיכו להנות וד"ש לניו-יורק.

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

זה נשמע קצת כאילו העצלנים האלה הם ממש מטומטמים. כמו מראה לאנושות שכזו. זה שובר את הלב.

קרן אמר/ה...

סיוון, אכן נהנים :)
היום היה היום הראשון שלנו בניו יורק(נחתנו אתמול בערב) ומזג האוויר היה פשוט מושלם. שישאר ככה!

HUG, הם ממש מתוקים ומרתקים. מאוד מרגיע להסתכל עליהם זזים ל-א-ט ל-א-ט.

ספי, אני חושבת שמה שגרם לטיול הזה להיות עוד יותר מהנה הוא העובדה שברחנו מסוף החורף אל החום. ניו יורק תשמח לקבל אותך לביקור, אני בטוחה. יש המון חלונות ראווה מלאים בפריטים צהובים :)

מיכל, הם מאוד אנושיים אבל לא יודעת אם הם טיפשים, רק קצת נוירוטים :)

Unknown אמר/ה...

וואו, הצלחת להוציא ממש מטעמים ממעט הבגדים שלקחת.
למה רק מזוודה אחת?
כל פעם שאנחנו עוזבים את מפת ישראל אנחנו נוסעים עם שתי מזוודות ותמיד אני משלמת תוספת כי שלי חורגת מהמשקל המותר.
כאב ראש!