28.3.2012

טיול עירוני לשבת

בשבת האחרונה ניצלנו את מזג האוויר היפה ויצאנו לטייל באזור הבית שלנו ולכיוון הים והטיילת. לא שמנו לב אבל יצא שטיילנו במשך שעתיים. הטיילת באזור חוף תל ברוך היתה מלאה ברוכבי אופניים, מתעמלים וכלבים חמודים. זו היתה חזרה נחמדה לנוף התל אביבי שגרמה לנו להיזכר למה כיף לנו בעיר הזו.

אחד הפריטים שכיכב ברשימת ה"דברים שצריך למצוא בניו יורק" היה חולצת דנים מכופתרת. כבר הרבה זמן שאני מחפשת חולצה שכזו, אבל בארץ לא הצלחתי למצוא משהו שלא גורם לי להראות כמו פועל בניין. העניין הוא שגם בניו יורק לא מצאתי כלום. אולד נייבי וגאפ שנראו מבטיחים בגזרת המכופתרות נשארו נטולי חולצות דנים והאכזבה מאמריקה הגדולה כבר התחילה לחלחל. בסופו של דבר נמצאה החולצה המיוחלת יום לפני הטיסה, במחלקת סופעונה של יוניקלו(כבר אמרתי שפיתחתי חיבה עזה לרשת בטיול הזה) ממש לפני שאמרתי נואש.
מה לבשתי?
חולצת דנים מכופתרת מיוניקלו, 20$.
חצאית פליסה מהקולקציה של ג'ייסון וו לטרגט, נרכשה באיביי וחיכתה לי בדירה במהלך הטיול, כ150 ש"ח.
שרשרת (עם הרבה) נוכחות מcentury 21, האאוטלט הרציני במנהטן, 13$.
נעליים שטוחות של אירוסולס, 50$.
גרביונים של CK מcentury 21, זוג ב9$.
שעון של פוסיל מcentury 21, בחנות של פוסיל 115$, בחנות האאוטלט 50$.

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

היי קרן

אני קוראת קבועה אבל לא מגיבה הרבה.. מה זה "דנים"? ראיתי את זה בבלוג נוסף ואין לי מושג מה זה..!

תודה על הבלוג :)

שירלי.

קרן אמר/ה...

היי שירלי,
זו בכלל הייתה תוכנית זדונית לגרום לך להגיב :)
דנים = בד ג'ינס. פשוט אם תחפשי באנגלית חולצת ג'ינס בתרגום המילולי - jeans shirt, לא תמצאי כלום, כי לבד באנגלית קוראים דנים ולמכנסיים מבד דנים קוראים ג'ינס.

מקווה שההסבר מספק פיתרון.

נגה אמר/ה...

אאוטפיט מקסים! החולצה באמת נראית מוצלחת, אני אוהבת את השילוב של בד הדנים הגס עם חצאית הפליסה העדינה. גם את השרשרת הייתי בשמחה מאמצת.
ברוכה הבאה ארצה, אני מקווה שההסתגלות נעימה עד כה... :)

אנונימי אמר/ה...

I was suggesteԁ thіs ωebsite by my
cousіn. I'm not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed about my problem. You'rе incrеdible!
Thаnks!
My page > simply Click the next Website