18.4.2012

blocking it

את השבוע האחרון העברתי בניסיונות החלמה מהשפעת המעצבנת שתקפה אותי בחג. שבוע שלם לקח לגוף שלי להילחם ונראה שעכשיו סופסוף אני נושמת מהאף. אתמול החלטתי שכדי לשפר את ההרגשה הכללית צריך לטפל במצב הרוח ומאחר וכל השבוע שלי כלל עבודה ולאחריה מנוחה עם מכשיר האדים בבית, מצב הרוח דרש טיפול. את הטיפול בחרתי לבצע באמצעות צבעים עזים ושמחים שגם רוממו את מצב הרוח של הקולגות במשרד שתהו מה פשר זריקת הצבע(בכל זאת, משרד חברת היי טק אפרורית).
אני קצת מתקשה להאמין שעבר רק חודש מאז שחזרנו מהחופשה בחו"ל. צללנו כל כך פנימה לעבודה ולסידורים, לקחת את הרכב לטיפול, לחדש את הביטוח, להזמין אינסטלטור ואינספור מטלות שהמתינו שנחזור, מה שגרם לתחושה שעברו לפחות 4 חודשים מאז הטיול. אני מקווה לנצל את הסופ"ש הארוך של יום העצמאות כדי לעשות קצת דברים נחמדים בתל אביב. כמו לסוע על האופניים לאורך הטיילת או פיקניק בפארק הירקון(כנראה שהפיקניק יחכה לאחרי החג, אני לא רוצה להריח כמו קבב).
מה לבשתי?
סקיני ג'ינס מסטייל ריבר, 70 ש"ח.
חולצה מפוראבר 21 בניו יורק, 6$.
נעליים מזארה באמסטרדם, כ120 ש"ח.
טבעת מH&M בחורף האחרון, 30 ש"ח.

4 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

כחול ואדום, כמה חמוד. אני אוהבת את שילוב הצבעים, אבל ממש לא אוהבת את הגזרה של החולצה. אם הכיווץ היה גבוה יותר הייתי מקבלת אותה, אבל ככלל יש לי רתיעה מחולצות מצויצות ומכווצות.

sefi אמר/ה...

אני מאוד אוהבת את הצבע של הג'נס, אבל גם אני עוד ל החלטתי אם החולצה גאונית או לא כל כך.
את ניראת מקסים בכל מקרה בשילוב הצבעים הקלאסי הזה.
תתחדשי על הקניות מ"סטייל ריבר". אני מנסה להימנע משופינג כמה שיותר וגם מזה האלקטרוני.
המשך שבוע מקסים.

אנונימי אמר/ה...

Excellent itemѕ from уοu, man. I have keеp in mind yοur
stuff priог to and you're just extremely excellent. I actually like what you have got here, really like what you're ѕayіng аnԁ
the beѕt waу in which you are saying
it. Yоu're making it entertaining and you continue to care for to stay it smart. I cant wait to read far more from you. That is really a terrific web site.
Also see my webpage: More inspiring ideas

אנונימי אמר/ה...

On the site I added a little quote on my custom skin, and I was surprised to
see how great it turned out. You'll pay $1199 for that, and while certainly far from a bargain,
it's a reasonable price for a machine of this caliber.


my web-site :: asks