4.4.2012

Dress up

מאז שחזרנו מתחשק לי ללכת להופעה, אבל כנראה שרוב האמנים נכנסו לתרדמת חורף ושכחו להתעורר באביב. למרסדס בנד יש רק מופע צהריים מפוהק בזאפה, הדג נחש נעלמו ומסרבים להופיע בזמן הקרוב וכך הלאה. חסר לי בארץ פאבים שבהם יש מוזיקה לייב עם ביצועי קאברים אקוסטיים מוצלחים או מוצלחים פחות. שלא לדבר על מוזיקת ג'ז טובה. הייתי מרימה את הכפפה, אבל את הקריירה המוזיקלית שלי סיימתי לפני שנים, בגיל 8, כשההורים שלי הכריחו אותי ללכת לחוג אנגלית ולא למקהלה למרות שהתקבלתי(השעות התנגשו). אם למישהו/י יש המלצה על מקום בסגנון, אשמח לקרוא בתגובות.

החשק התעורר כשישבנו בפאב בבוקס דל טורו, ממש על המים. הבירה המקומית, בלבואה(די מוצלחת, גרסה קלילה יותר של גולדסטאר), עלתה דולר אחד בלבד וברקע ניגן קאברים בחור ספרדי עם מבטא כבד ויכולות מלמול מרשימות. למקרה שתהיתם, המילים של הפזמון של Under the bridge הולכות כך בגרסא הספרדית:
I don't ever wawa feet
Like I di de de
Take me to de de da da
Take di do de de
היו שם עוד הרבה גרסאות ספרדיות לקלאסיקות מוכרות(הגרסא שלו לSave tonight היתה שיא לשוני). היה לו דווקא קול מחוספס ומוצלח מאוד, והוא גם ניגן מאוד יפה בגיטרה. בסיטואציה הזו אפילו שיבוש המילים השתלב מצויין וסיפק בידור מכיוונים שאינם מוזיקליים.
את הצילומים האלה ערכנו בשישי בערב, ערב יבשושי למדי בצפון הרחוק, אבל לפעמים מתחשק להתלבש יפה בכדי לעורר את מצב הרוח.
מה לבשתי?
חולצה מH&M בחורף לפני שנתיים, 120 ש"ח.
חצאית מH&M מהחורף הנוכחי, 90 ש"ח.
גרביונים של קאשרל מcentury21  ב6$.
שרשרת שאני הכנתי ממש מזמן.
נעליים מזארה לפני כמה שנים, 170 ש"ח.
טרנץ' וצעיף מארה"ב.
כמעט סופ"ש, כמעט חג, בקרוב שמח.

7 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

לי דווקא יוצא ללכת לא מעט להופעות - חבר שלי מנגן בכמה הרכבים ואני מגיעה כמו יוקו נאמנה :) (וגם נחשפת ככה לסצנה הפחות ממוסחרת שהיא כיפית מאוד).

שלום חנוך לדעתי מופיע פעם בחודש ב"חיות לילה" בבארבי ובום פם בטח יתנו כמה הופעות בקרוב כי הם הוציאו אלבום חדש (שמעתי את הסינגל הראשון, הוא חמוד ממש).

לובה אמר/ה...

את לבושה נהדר והרגת אותי עם הקאבר לצ'ילי פפרס

Hug אמר/ה...

האמת שגם לי לא יצא ללכת להופעה מלא זמן
ואני שוקלת ללכת להופעה של אמילי קרפל..
התחלתי לשמוע אותה לאחרונה וזו מוסיקה נהדרת בזמן שאני מציירת (חרוז)!

http://1hugaday.blogspot.com/

אנונימי אמר/ה...

אני ממש אוהבת את הסגנון לבוש שלך, ואני ממש אשמח אם תכתבי על הבגדים שכתבת מארה"ב מאיפה הם (לטובת אלו שגרות כאן/שם). אני בדיוק מחכה לחצאיות של וו מטארגט- הזמנתי גם את השחורה וגם את הכחולה עם הפרחים. אני מחכה לראות איך הן יהיו (אני ממש אוהבת את התיקים שקניתי ביום של ההשקה). אני תמיד שמחה לשמוע על חנויות בגדים שאולי לא חשבתי עליהן.

קרן אמר/ה...

מרג'ורי, אני מחבבת מאוד את ההופעות של שלום חנוך. את זו הבלוזית בזאפה ואת הרוקיסטית בבארבי, אבל כבר שבעתי משלום :)

לובה, זו היא ה-גרסה לשיר!

HUG, אמילי קרפל באמת נשמע מעניין אבל אני בספק אם אצליח לסחוב איתי את עומר להופעה גירלית שכזו. אולי עם החברות.

אנונימית, תודה! אני שמחה לקרוא שהרלוונטיות לא נעלמת בחו"ל :)
בדרך כלל אני משתדלת לכתוב פירוט מלא של הכל, אני אשים דגש יותר חזק על זה עכשיו שאני יודעת שיש מי שזה מסייע לו.
אגב, החצאית של ג'ייסון וו הרגישה לי מעט קטנה ביחס למידה על התווית, אבל אולי זה רק על מבנה הגוף שלי.

טולי אמר/ה...

אני ממש חושבת שהחצאית קטנה יחסית למידה, אני בד"כ 12 והזמנתי 12 ו14 ואני מחזירה את ה12. ותהיתי אם אני לא צריכה להזמין 16, אבל אני עצלנית מדי בשביל זה. אפילו שאם תסתכלי באתר שלהם אפשר לראות שהחצאית יושבת על הדוגמנית (המאוד רזה) שלהם בצורה שמעגלת קצת את הירכיים הבן זוג שלי טוען שיותר יפה שאני לובשת את החולצת ג'ינס (מראה שלגמרי העתקתי ממך, חוץ מזה שקניתי אחת שיותר fitted) מעליה. נראה מה אני אעשה ואיך אני אשלב אותן כי זה תמיד כייף שיש גיוון בארון, אגב במקרה ואת לא מכירה את צריכה לנסות את j. crew (פעם הבאה שאת בארה"ב) אני ממש אוהבת אותם ונראה לי שגם את תאהבי. תודה :)

קרן אמר/ה...

טולי, אז זו לא רק אני? :) אני הזמנתי במידה 8 וזה מעט צמוד במותן, כנראה ש10 היה הרבה יותר נוח.

אני שמחה לשמוע שסיפקתי "השראה", זו כל המטרה בבלוג.

האמת שאני מכירה את j.crew וגם מדדתי כמה פריטים שלהם שפשוט ישבו מוזר אז התייאשתי וקפצתי לחנות אחרת :) הם נראים מעולה על הדוגמנית והאיכות של התפירה נראת טובה, אבל עליי משהו לא הסתדר.