2.5.2012

מבלים בשדרה

בשישי האחרון יצאנו לארוחת ערב זוגית בקפה נואר ואחריה מפגש עם חברים בפיקוק ליד הבימה. זו היתה הפעם הראשונה שלי בקפה נואר, עומר אוכל את האוכל שלהם באופן קבוע במשלוח למשרד אבל מעולם לא ישב שם. לאחר ששמענו ביקורות טובות מכל מיני אנשים החלטנו לנסות ומעט התאכזבנו. למנה ראשונה הזמנו את הפיתה הדרוזית שהיתה טעימה מאוד. לעיקריות את הניוקי ואת הדניס בגריל, הניוקי היה נחמד אבל לא אחיד בטעם והחלק הטעים במנת הדניס היו תפוחי האדמה שליוו אותו(וזה אומר הכל). הקנולי כקינוח היה מאוד טעים אבל סלט הפירות שהגיע איתו הכיל רק אגסים והיה מוזר מדי. יחד עם שתי כוסות יין וטיפ הגענו לחשבון של 420 ש"ח. אז אמנם חלק מהמנות היו טעימות אבל ככה לא מרגישה ארוחה של 420 ש"ח לזוג. האווירה במקום לא ממש היתה רומנטית והרגשנו גם שקצת מתקתקים אותנו. כנראה שצריך לדבוק שם במנה שהם מפורסמים בה, השניצל. יכול להיות שעדיף לבקר בצהריים... החוויה שלנו היתה פושרת ובינונית.
בבילוי הזה גילינו מחדש את חניון הבימה. הוא פתוח כבר לא מעט זמן אבל מעולם לא השתמשתי בו. המיקום שלו נוח יחסית. קרוב לכל מיני מקומות על אבן גבירול ובתחילת רוטשילד ולתושבי תל אביב לא יקר בכלל. 6 שקלים לערב שלם(יש 75% הנחה לתושבי תל אביב), חבל לנסות בכלל לחפש חניה ברחוב.
בתמונות אני מפונפנת ומסופרת. לאחר תקופה של ניסיון להאריך, החלטתי לחזור לתספורת "הרגילה" שלי - קצר מאחורה, ארוך מקדימה ופוני נוח לתפעול. השיער שלי כבר יצא משליטה ולא הצלחתי לסדר אותו נורמלי. בתספורת הזו הוא תמיד נראה טוב ואני יכולה לגוון עם פן או טבעי. גיוון זה טוב.
מה לבשתי?
שמלת מעטפת מזארה, 200 ש"ח.
שרשרת מאסוס, נדמה לי ש35 ש"ח.
נעליים של שומייקר, 300 ש"ח.

ולסיום, את עומר זה מאוד הצחיק:

5 תגובות:

ביני אמר/ה...

זה עב"ם!

אנונימי אמר/ה...

שומייקר ב 300 שח?? מהממות, אבל אפילו בסייל אין אצלהם נעל פחות מ 500, איך הצלחת?

קרן אמר/ה...

ביני, אם כן אז הוא נחת ברחוב הוברמן על הגג.

אנונימית, לפני כמה חודשים שומייקר ערכו מכירה מטורפת בחנות שלהם למשך חודש. נמכרו שם דגמים מעונות קודמות ב350 ש"ח. מאחר ואני "כלה של שומייקר"(נעלי החתונה שלי נרכשו שם), קיבלתי 50 ש"ח הנחה נוספים. זו באמת היתה קניה מוצלחת.

marjorie morningstar אמר/ה...

אפור ואדום זה שילוב מנצח שמוצא חן בעיניי מאז שהייתי בכתה ו', או משהו :)

אני בעד להאריך - נראה לי שתספורת מדורגת וטיפטיפה יותר ארוכה תתאים לך ממש.

מעולם לא אכלתי בנואר (אלא אם בקבוק סודה באיזו פגישה נחשב), אבל חבר שלי חווה משלוח מבאס ומזלזל שכלל שניצל קר וסלט שהורכב מעלים עייפים, טבעת בצל אחד ועגבניית שרי בודדת =\

that texture magic אמר/ה...

לבוא לקפה נואר בצהריים ולאכול שניצל במסגרת עסקית. אין מקום לטעויות.

אגב לדעתי השניצל בפינגווין (המסעדה במיתולוגית בנהריה כמובן) לא נופל מהשניצל של נואר ואם אני לא טועה יותר זול ומקבלים גם סלטים ולחם.
שווה!