11.7.2012

שוטטות

כהמשך לסופ"ש השוטטות שעבר עלינו, המשכנו לשוטט גם בראשון. בימי ראשון יש לי יוגה במשרד, מה שהופך את ההתמדה למאוד נוחה ופשוטה, חוץ מאשר הימים האלה עם יותר מדי תוכניות בראשון. החלטתי שלמרות הלחץ להספיק להגיע בזמן, אני אכנס לשיעור ואני שמחה שעשיתי את זה. אני אמנם לא עושה שיעורי יוגה כבר שנים, אבל החודש האחרון בהחלט עשה לי טוב ואני מקווה שאצליח להתמיד. אז לאן כל כך מיהרתי? רצה הגורל ובערב אחד היינו צריכים להגיע גם לחינה באשדוד וגם לערב חברה של עומר ברידינג 3. אנחנו לא בדיוק יכולים להתפצל לשניים, אז החלטנו לפצל את הערב. מתחילים בחינה וממשיכים לערב חברה.
מחר החתונה של החברה(אותה חברה ממסיבת הרווקות של שישי שעבר ושל החינה של ראשון) ואני על תקן מלווה. אני מאוד מתלבטת מה לעשות מבחינת ביגוד. האם ללבוש את השמלה לאירוע כבר לשלב הליווי לצילומי חוץ או ללבוש שמלה אלטרנטיבית ולהחליף כשנגיע למקום האירוע? דילמות דילמות. אני לוקחת בחשבון שפאקינג יולי בחוץ ומאחר ואני לא מגיעה עם מזגן צמוד כנראה שיהיה לי חם. ואני אזיע. ופיכס. אז אני בעצם יודעת את התשובה לשאלה של עצמי.

מה לבשתי?
שמלה מהוניגמן בסייל הנוכחי, 129 ש"ח(וסופסוף ניצלתי את תווי השי של פסח).
סנדלים של אירוסולס, 180 ש"ח בארה"ב.
שרשרת סברובסקי מתנה מעומר.
לק אפור של OPI ולק תורכיז של סאלי האנסן.
ועכשיו, אצא לחופשה קצרה של כמה ימים, ביום ראשון אנחנו חוגגים יום נישואים ראשון... חלפה עברה לה כבר שנה שלמה!

2 תגובות:

marina אמר/ה...

איזו שמלה מהממת! אהבתי את הסטיילינג מסביב.
תהני בחתונה!

maayan אמר/ה...

רוצה שמלה כזו!