20.8.2012

סופ"ש חסר מוזה

הסופ"ש האחרון היה כל כך רגוע ונינוח שאם היינו נרגעים יותר, כנראה שהיינו בקומה. אמנם נשמע שלא היה סופ"ש מוצלח במיוחד, אבל כמו שבטח שמתם לב בעצמכם, בחום הזה תנועות שהן מעבר למינימליות ההכרחית גוררות רצון עז לחבק מזגן. אז אני מזהירה מראש, המון מוזה לביגוד לא היה לי השבוע ולכן הפוסט הנוכחי וגם זה שאחריו כנראה שלא יהוו השראה לביגוד אופנתי במיוחד, אלא יותר יומן סיכום של שבוע חם מדי ליותר מג'ינס וטישירט.
בשבת אחר הצהריים החלטנו לנסות לקפוץ לים. בדרך כלל בשעה 16:00 כבר נעים ופחות חמים, אבל בשבת האחרונה זה לא עבד לנו ובשילוב עם צעקות מעצבנות של המציל הביקור הפך לקצר מהרגיל. כשלבשתי את הגלבייה הזו בבית עומר צחק עליי ושאל אם לא שכחתי את מגשי העוגיות שלי במטבח. ניסיתי להסביר שרק בארץ זה לא מקובל להגיע לים עם בגדי חוף ושזה דווקא מאוד נוח אבל הוא כבר לא הקשיב לי התחיל לעשות תנועות ריקוד מרוקאיות.
מה לבשתי?
גלבייה מH&O לפני שנתיים, 30 ש"ח.
בגד ים מאסוס, כ30 ש"ח לחלק העליון ו25 ש"ח לחלק התחתון(שקצת קשה לראות אבל יש בו לימונים בצהוב וורוד).
כפכפי הוויאנס מתנה מאחי מברזיל.
כובע מחנות בשנקין/אלנבי, 40 ש"ח.
תיק קש  ע-נ-ק-י, ירושה מאמא.
מנגו מתוק ופריך מהעץ בחצר של ההורים.
והנה חבר שבא לבקר בחוף

2 תגובות:

LookinFab אמר/ה...

אוי איזה כיף! כבר מזמן בא לי ללכת לים אבל עם הקטנצ'יק זו חתיכת הפקה.... הבגד ים נראה ממש חמוד! איך המידות של אסוס בגזרה הזו?

סופיה אמר/ה...

את נראית טוב והגלבייה רק מוסיפה :)
מי ייתן והחום יעלם כבר, נובמבר אף פעם לא נראה רחוק יותר...