27.11.2012

Winter is overrated

החורף הגיע ולמרות שזה לא כל כך פופולרי לומר את זה, אני אשמח מאוד שהוא ילך. סערה ראשונה וכבר אני תחת השפעת אנטיביוטיקה. הסינוסים שלי החליטו שממש לא מתאים להם כל השינויים האלה במזג האוויר והחליטו לפתח דלקת חריפה. מצד אחד, כל עצם בראש שלי כואבת(ילדים, אל תנסו את זה בבית. זה לא כיף). מצד שני, גם השיניים מאוד כואבות לי ואני לא באמת יכולה ללעוס. מאחר ואני עדיין לא בשלב הכנת מילקשייק סטייק, אני נשארת בעיקר עם מרקים, ומרקים כידוע, לא משמינים. עד כאן חצי הכוס המלאה לפוסט זה :)
ואם במרקים עסקינן. יש מקום קטן בלב תל אביב ש"גילינו" עוד בחורף שעבר, "סופיצה". בכל יום מכינים שם כמה סירים של מרקים ביתיים וטעימים מאוד, המרקים מתפרסמים כל יום בעמוד הפייסבוק של המסעדה. המקום כשר ולכן גם צמחוני ומציע גם פסטות ומאפים שנעשים בתנור לבנים במקום. כל מרק מוגש עם מקל פוקצ'ה שמנמן ופריך והתמחור סביר ביותר. 18 ש"ח למרק הקטן(קערת מרק של מנה ראשונה בערך) ו28 ש"ח למרק גדול שיכול להספיק גם לגבר כמנה עיקרית(מניסיון עם הגבר הביתי שלי). אפשר גם בלקחת. המקום ממש קטנטן ומכיל כ5-6 שולחנות לזוגות, אז אם אתם ממש בונים על המקום, תנסו להזמין מקום מראש. אנחנו חנינו בחניון הרכבת הגדול שנמצא ממש 3 דקות הליכה. שם תמצאו את החצילים הפוטוגניים האלה.

מה לבשתי?
חולצת ג'ינס מיוניקלו בווריאציה נוספת, כ70 ש"ח.
ג'ינס מסטייל ריבר, 60 ש"ח.
מגפיים(לא מעור) מחנות רנדומלית בגרמניה, כ140 ש"ח.
כובע מH&M בברלין, כ15 ש"ח.

5 תגובות:

Hug אמר/ה...

אבל את חייבת להודות שיותר כיף להתלבש בחורף.. לא?

אנונימי אמר/ה...

ראשית כל אציין כי אני בדרך כלל אוהבת את סגנון הלבוש שלך.
אבל, לטעמי הכובע הלבן מזכיר יותר מכל את הכיפה של יהודה סעדו (אם כך אכן קראו לו.. בוגר כוכב נולד כלשהו), ויחד עם התסרוקת הנוכחית נראה כאילו פאות של דוס מבצבצות החוצה.
לשמור לתקופות של שיער ארוך וגולש. או עדיף פשוט לגנוז..

קרן אמר/ה...

הגר, אני ממצה את זה בפעם הראשונה שבה השרוול נתקע באזור הזרוע ואני רוצה אותו במקום אחר לגמרי. פשוט לא טיפוס של חורף...

אנונימית, תודה על המחמאה הכללית ומודה שהביקורת הבונה גרמה לי לצחוק בקול רם :)
אני יכולה להבין איך הגעת לתיאוריה הזו, אבל חייבת להסביר שסבתא תמיד אומרת לצאת מהבית עם כובע על שיער רטוב כי אחרת מקבלים אנגינה. מאחר שעד היום אני לא באמת יודעת מיהי אותה אנגינה ומה היא עושה, אני משתדלת להימנע ממנה עד כמה שאפשר, גם במחיר מראה יהודה סעדו סטייל :)

אנונימי אמר/ה...

ӏ enjoy what you guуs tenԁ to be up too.

Such clever work аnd coverаge! Kееp up the fantastic worκs guys I've added you guys to blogroll.
Also see my site > Mouse click the following webpage

אנונימי אמר/ה...

I аll the time usеd to studу paragraph in neωs papeгs but now aѕ
I am a user of net thus from now I am uѕing net fοr аrtісles oг revіews, thаnks to wеb.
my website :: resources