21.1.2013

אז מה עושים מחר?

חיפשתי בימים האחרונים אפשרויות בילוי ליום הבחירות. בכל זאת, מאוד נדיר שככה פתאום יש יום חופש באמצע השבוע שאינו על חשבון מכסת ימי החופש, שבו הכל פתוח כרגיל ואפילו מזג האוויר טוב. כשמחפשים הולכים לגוגל, אבל שם מצאתי רק פרטים על מכירות מיוחדות או מה עושים עם הילדים. כנראה שהחלוקה היא מאוד ברורה, רווקים וזוגות בלי ילדים יוצאים לשופינג ואנשים עם ילדים רק מחפשים איך לשעשע אותם.

כמובן שללכת להצביע זו הפעילות הכי חשובה ליום הזה. אחוז ההצבעה בקרב החילונים חייב להיות זהה לאחוז ההצבעה במגזר החרדי. הגיע הזמן שגם אנחנו נהיה ממושמעים ונלך אחרי מטרה אחת - להשמיע את קולנו כל עוד אנחנו לא מיעוט. מאוד התחברתי לקמפיין משטרת הקיטורים השוללת את זכות הקיטור ממי שלא טורח להצביע(אם תשאלו אותי, גם מי שמצביע ביבי לא רשאי לקטר. אבל זו כבר לגמרי דעתי האישית...), "לא קרם ולא אנגלז".

חזרה לנושא. חשבנו בהתחלה על ביקור בסינמטק ברחוב הארבעה, אבל ההקרנות מתחילות רק ב17:00. חשבנו על טיול אופניים בפארק, אבל סביר להניח שזה יהיה War Zone כמו ביום העצמאות. כנראה שבסופו של דבר נלך למוזיאון תל אביב ונאכל צהריים במסעדה בסביבה. איך אתם מתכננים להעביר את היום הזה? יש רעיונות יותר מוצלחים משלנו?

מאחלת לכם יום בחירות מוצלח, שלא יהיו תורים בקלפי, שנקום ביום רביעי למקום קצת יותר אופטימי And may the force be with us.

תגובה 1:

Einat אמר/ה...

מוזיאון תל אביב נשמע כמו רעיון מצויין, אני הייתי בטח משלבת עם ארוחת בוקר בבראסרי, רק חבל שיש לי מבחן יום אחרי ככה שהתכנית שלי היא כנראה לשבת בבית ללמוד.