4.3.2013

משכבה לשכבה

גם השבוע הנוכחי מסתמן כעמוס לעייפה כמו השבוע שעבר, אבל הצלחתי לדחוק כמה דקות שקטות לכתיבת פוסט. הסיבה לעדכונים הדלילים היא שאחרי יום שלם של בהיה ממושכת במסך במסגרת העבודה, אני ממש מתקשה להדביק את עצמי שוב למסך אחר בבית. כשאני עסוקה בחקירת בעיות ופתירת באגים אני מוצאת את עצמי מעוכה ונוזלית מול המסך בבהייה מתקדמת. כשהעבודה נשארת בפסים רגועים יותר, אני חוזרת למצב מוצק ומתרגלת יציבת יוגה מול המסך :)
ובהתאם לאווירת המשרד הכללית ששוררת על הפוסט הזה, האאוטפיט הנוכחי צולם ברמת החייל, המתחם בו אני עובדת. בשבת שעברה נשארנו בבית בלי יותר מדי אופציות בישול והחלטנו להתפנק בהדסון. אני אוכלת שם מדי פעם בצהריים ואם כבר אז בימי שני מסיבה מאוד פשוטה. בימי שני הם מגישים את המרק הטעים בעולם - מרק עגבניות עם שפצל'ה ורוטב פסטו מלמעלה. מנה מעולה וחבל שאי אפשר להזמין קערה ענקית ממנה. כשבא לי לחטוא אני מזמינה את מנת הכריך פילדלפיה - כריך אנטריקוט עם גאודה, בצל וצ'ילי על רוטב צ'יפוטלה בג'בטה פריכה. זה טעים, זה שמן ושווה כל קלוריה. כשאני מרגישה שכבר חטאתי מספיק אני הולכת על מנת הראגו המוצלחת.
מה לבשתי?
שמלה מS-wear בסייל הנוכחי, 70 ש"ח(Note to self לא השמלה המתאימה ללבוש למסעדת בשרים ולכן אציין שהתמונות צולמו לאחר האוכל).
גרביונים של קלזדוניה מברצלונה, כ20 ש"ח.
נעליים מאלדו בארה"ב, כ200 ש"ח.
שרשרת מאיביי, 40 ש"ח.
משקפי ראיה מקרולינה למקה, 225 ש"ח(עוד תוצאה של הבהייה הממושכת במסך).
טבעת פרח מאטסי, כ15 ש"ח.
טבעת זהובה מיריד כלשהו, 25 ש"ח.

4 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

וואו, את נראית נהדר! הגזרה הזאת והצבעים האלו מאוד מחמיאים לך, וגם השיער נראה ממש ממש טוב.

הייתי בהדסון בפעם הראשונה בשישי האחרון, באמת נורא טעים שם. אבל לאכול שם יום-יום? איזה פנסי :P

Unknown אמר/ה...

פוסט מקסים..
אני ממש אוהבת שילוב של גרביים/ גרביונים עם סנדלים!

מיטל
http://mytresjolie.blogspot.co.il/

אנונימי אמר/ה...

הי, אני עוקבת אחרייך בקביעות, ורוצה להגיד לך שיש לך אחלה בלוג:)

המשקפיים מהממים, איך הם כל כך זולים? אלה משקפי ראייה?? כל פעם שאני מחדשת משקפיים זה יוצא לפחות 1000 שקל..

יעל

קרן אמר/ה...

מרג'ורי, תודה!
בצהריים יש עסקית וסיבוס מהעבודה שהופכים את ההוצאה למעט צנועה יותר. אבל בכל מקרה אנחנו לא אוכלים שם על בסיס יומי, בגלל הכסף וגם בגלל הקלוריות...

מיטל, תודה וברוכה הבאה :)

יעל, תודה רבה! אני שמחה לקרוא שאת נהנת לבקר כאן ומקווה שתמשיכי בעתיד :)

זו רשת חדשה יחסית שנכנסה לארץ. הם מוכרים את המסגרות במחיר של אחת ב300 והשניה בחצי מחיר. במידה והמספר הוא עד -3 וצילינדר לא מאוד גבוה, העדשות כלולות במחיר והן עם כל הציפויים.
החסרון היחיד הוא שצריך להגיע אליהם עם משקפיים אחרים עם מספר מתאים או לאחר בדיקת ראיה ומרשם למספר, כי הם לא עושים בדיקות.

את יכולה לקרוא עוד פרטים בפוסט הזה:
http://fashionloca-l.blogspot.co.il/search/label/%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%94%20%D7%9C%D7%9E%D7%A7%D7%94