19.5.2013

שבועותינג ומיני מתכון

שבועות הגיע ואצלנו במשפחה אף פעם לא עשו פסטיבל גדול סביב החג הזה. קישים וארוחות עמוסות חלב מעולם לא היו הפייבוריט של המשפחה שלי, מגוון גדול של סלטים טריים או מבושלים דווקא כן. השנה חברנו לאחים הקטנים של עומר(חשוב לציין שהם לא בדיוק קטנים...) וארגנו ארוחת חג משפחתית אצל ההורים שלי.
מילאנו כולנו את המטבח בבישולים, חיתוכים, תיבולים וקיצוצים ולדעתי זו היתה הפעם הראשונה שאמא שלי באמת נהנתה לראות את המטבח שלה עמוס ומתלכלך. בדרך כלל זו רק היא ואבא שלי במטבח הענקי הזה ובכל זאת שומעים קיטורי צפיפות. זה כנראה חלומו של כל חובב בישול, משטחי שיש גדולים, גז מרווח ומקום להמון גאדג׳טים של מטבח. ומכונת קפה. וקיצ׳נאייד! יום אחד גם לי יהיה מטבח של גדולים :)
אני הייתי אחראית על בורקסים, עוגיות ופסטה כלשהי. החלטתי לזרום עם העצלנות ולהסתדר עם מה שהיה במקרר והתוצאה היתה טעימה ומוצלחת. כל כך מוצלחת שאפילו תום סרבן האוכל ביקש מנה שניה. אז מה אילתרתי. בישלתי 500 גרם פסטה מסוג טליאטלה. בינתיים קצצתי בצל אחד דק וחבילת פטריות שמפיניון קצוצות דק גם כן. השתמשתי בשאריות גבינה שהיו במקרר - חצי גביע גבינה לבנה ו100 גרם גבינה בולגרית של פנחס, שתיהן 5%. קצצתי חופן מרווה, חופן בזיליקום וחופן אורגנו טריים. מערבבים הכל עם ביצה ורבע כוס חלב, מפזרים פרמז׳ן מעל ומכניסים לתנור ל20 דקות בערך. החלק העליון פריך ובפנים רך וטעים. אלתור מוצלח הפעם.
מה לבשתי?
שמלה מאיביי, כ60 ש״ח.
חגורה ממכנסיים מזארה.
סנדלים מקליגולה לפני כמה עונות, 240 ש״ח.
משקפי ראיה מקרולינה למקה, 225 ש״ח.
זו התקופה הכי יפה בשנה בגינה של ההורים. הסגולים והצהובים על הרקע מיליון גוונים של ירוק, זה ממכר.

תגובה 1:

Fashionobsession-mieni אמר/ה...

Great pictures!! The food look really delicious and your dress is absolutely amazing!! You look great with it!

Hope you visit me on my blog
fashionobsession-mieni.com