30.7.2013

Sun dress for a smooth weekend

הסופ"ש האחרון עבר רגוע יחסית. בחמישי נסעתי להורים וחזרתי כמה שנים אחורה, לימים שבהם הייתי ישנה אצל ההורים לבד, בלי עומר. דווקא היה נחמד ושונה מהרגיל. לא שעומר מפריע באיזושהי צורה לדינמיקה המשפחתית, אבל יש משהו שונה וקצת יותר מתפנק בביקור לבד אצל ההורים, ועוד אחד שכולל לינה.

בבוקר הלכנו לאכול ארוחת בוקר בסניף לנדוור שליד תחנת הרכבת ברחובות, באופן מוזר, זה דווקא הסניף האהוב עליי שלהם. יש שם תמיד משב רוח נעים(אפילו בחום יולי-אוגוסט) ומיץ תפוזים סחוט טרי. משם הסתובבנו קצת בעיר ובקניון, דבר ששנים לא עשיתי בחברת ההורים(גיליתי שעם פתיחת האגף החדש, יש בו כל חנות אפשרית), אבל לא ממש הייתי במוד קניות והפוקוס היה למציאת נעליים לאבא הביגפוט שלי (מידה 48, שלום!), ללא הצלחה יתרה. כך שאם למישהי/ו יש המלצה על חנות שאפשר למצוא בה נעליים במידות גדולות במיוחד, אשמח להמלצה בתגובות. תודה!
בשישי בצהריים כבר חזרתי לתל אביב לארוחת ערב בבית ששוב במקרה היתה טבעונית(כמו כל הסופ"ש שלנו בעצם) ולבילוי שישי עם חברים במקום שעובד לפי טרנד הצמידים והמסלולים(בחר מסלול, שתה כמה שבא לך, תבכה על זה למחרת בבוקר אצל רוב האנשים).
התמונות בפוסט צולמו עוד בשבת שעברה כשיצאנו עם חברים לטייגר לילי התאילנדית ברמת החייל. טעים שם מאוד. קצת שונה מהבית התאילנדי ולא לגמרי הצלחתי להחליט את מי מבינהן אני מעדיפה. כנראה שאזדקק לעוד ביקור בכל אחת מהן בכדי להחליט. אם אתם מחליטים לקפוץ לטייגר לילי, אל תוותרו על הסום טאם - סלט פאפאיה שאני פשוט מכורה אליו או על קינוח בננה לוטי - טייק מאוד מוצלח לקינוח המסורתי עם גלידת קוקוס מעולה ליד.
חזרה לשמלה, המאוד מאוד מוצלחת. יש לי שמלה בגזרה דומה אך הרבה יותר קצרצרה מH&M והרבה זמן חיפשתי לה אחות תאומה ומעט יותר מפנקת במכפלת. נתקלתי בזו לגמרי במקרה בסייל של אסוס והיא נעימה ומוצלחת. שכחתי להתעדכן במידותי הנוכחיות ולכן השמלה הגיעה מעט גדולה. מזל שיש לי מכונת תפירה בבית ולאחר כמה התאמות אנחנו מסתדרות מצויין. היא כל כך מוצלחת שלבשתי אותה שוב בסופ"ש האחרון ויש לה כיסים!!
מה לבשתי?
שמלה מאסוס, כ100 ש"ח.
סנדלים מניין ווסט לפני כמה שנים, 280 ש"ח.
צמיד מתכת משוק הכרמל, 20 ש"ח.
תיק של מדוזה דרך סטייל ריבר לפני כמה שנים, כ150 ש"ח.
שרשרת סוורובסקי מתנה מעומר לפני כמה שנים.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

נהנתי מאוד מהפוסט!
לגבי נעליים לאבא - ניסיתם ללכת לאוריג'ינלס? יש לרוקפורט מידות ענקיות, עד 48 לדעתי.
מאוד הזדהתי לגבי מה שרשמת של לינה אצל ההורים גם אחרי שנשואים ובלי בן הזוג. זה קרה לי גם לי אחת או שתיים ויש בזה תחושה אחרת, קצת נוסטלגית של חזרה לילדות.
אף פעם לא הייתי במסעדה תאילנדית בארץ ואני נורא סקרנית לנסות את אחת מהשתיים שציינת. על "בית תאילנדי" שמעתי הרבה מאוד דברים טובים ועל טייגר לילי דווקא קצת פחות.
נשיקות בובה ותמשיכי להנות!
שרונה

marjorie morningstar אמר/ה...

גם אני מזדהה עם התחושה של לישון אצל ההורים לבד. יש בזה משהו ממש כיף ומרגיע, מין הפוגה מהמרוץ היומיומי.

השיער שלך נראה פה נהדר במיוחד, שזה ראוי לציון בימים לחים ודביקים אלו! השמלה מצאה חן בעיני, אבל אני חושבת שהיא עדיין קצת גדולה עליך. משהו במותן לא יושב לגמרי פיט.

קרן אמר/ה...

שרונה, תודה!
ביקרנו באוריג'ינלס בשני סניפים ולצערי לא ממש נשארו להם זוגות במידה 48.

הבית התאילנדי מוצלחת מאוד ולא נופלים בה, בטייגר לילי אני חושבת שחשוב לדעת מה להזמין. המנות שכתבתי עליהן באמת מעולות ולא נופלות מהבית התאילנדי. המסעדות בהחלט שונות אחת מהשניה.

מרג'ורי, השיער שלי נותן לי ימי חסד מדי פעם בתמורה לסוררות בימים אחרים. כאן זה בהחלט היה Good hair day :)
כן, אולי אני צריכה להצר אותה עוד קצת...