28.8.2013

סופ"ש יומולדת

בסופ"ש האחרון חגגתי את יום ההולדת ה28 שלי והוא היה פשוט מושלם. המון בראנצ'ים(שכידוע, מדובר בארוחה הכי טעימה ביום) ואוכל טעים(ומשמין, הדיאטה בהולד), ים, חברים, משפחה, ריקודים ועוד.
את החגיגות פתחתי כבר בחמישי עם יום חופש מהעבודה ובראנץ' בהוטל מונטיפיורי עם חברות. אני מחבבת מאוד את המקום, אבל עד היום יצא לי לאכול שם רק את ארוחות הבוקר. יש שם אווירה מאוד נעימה והאוכל טעים, באמצע שבוע גם שקט יחסית. משם המשכתי למשחק קצר עם ג'ק החתול ולים. מזמן לא הייתי בים ביום חול וזה היה מרענן ונעים. היה שקט יחסית למרות החופש הגדול והחוף היה נקי(בשבת החוף מטונף בשאריות גרעינים, שקיות במבה וכוסות חד פעמיות).
משם המשכתי להורים לסיבוב עם אמא בקניון(ממש כמו פעם) ושדרוג הסמארטפון שלי סופסוף. זו גם הסיבה לכך שכל התמונות שמופיעות כאן צולמו באמצעות האייפון ולא במצלמה הרגילה, החלטנו בסופ"ש האחרון to travel light :)

שישי נפתח בעוד בראנץ', הפעם בסבסטיאן בהרצליה פיתוח והיה מוצלח ונחמד, בהחלט נחזור לשם שוב. ובערב, גולת הכותרת של החגיגות, מסיבת שנות ה90!
הודעתי לעומר חגיגית שביום ההולדת הזה אני רוצה לרקוד, אבל לרקוד באמת. לא דאנס בר שבו מתנדנדים מצד לצד ומחכים שהDJ יגביר מעט את הקצב. לרקוד. וכך יצא שהגענו לליין מסיבות שנות ה90 בדרום תל אביב. הגענו לשם אחרי עצירה לקאפקייקס וניל עם קרם אוריאו שפרי הכינה בהצלחה מרובה(התאפקתי שלא לקחת עוד אחד). הקהל היה קצת הזוי וטווח גילאים די רחב(היו צעירים מאיתנו והיו מבוגרים מאיתנו) אבל המוזיקה היתה פשוט היסטרית. שלל להקות בנים כגון Backstreet boys, N'sync וגם בריטני ושירים כמו ברבי גירל. זה היה פשוט מעולה. רקדנו וצחקנו וקפצנו וחזרנו קצת לימי החטיבה העליזים.
בשבת נעלנו את החגיגות בארוחה עם המשפחה בטייגר לילי התאילנדית המוצלחת ברמת החייל וביקור בים לסגירת השבוע. היה טעים בטייגר לילי והקינוח, בננה לוטי היה שווה את ההמתנה כל השבוע.
לסיכום, יומולדת זה כיף והשנה חגגתי אותו מצויין. מאחלת לעצמי עוד המון שנים של חגיגות כאלה עם חברים שאוהבים אותי ואני אותם, עם ארוחות משפחתיות כיפיות והמון המון ים.
בלי לשים לב עוד סופ"ש כמעט והגיע.

4 תגובות:

חנה אמר/ה...

מזל טוב.
קינוחים הורסים ולק עוד יותר....
שתמיד תמיד יהיה שמח.....

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

מזל טוב נום נום נום!

marjorie morningstar אמר/ה...

מזל טוב! אנחנו כמעט חוגגות באותו התאריך.

אני זוכרת שהיה איזה ליין מסיבות בתל אביב שנקרא "מסיבות כתה ד'" והוקדש כולו לניינטיז נוסטלגי. מעניין אם הוא עוד פועל.

קרן אמר/ה...

חנה, תודה רבה!

שרונה, תודה ואכן המון נום נום נום!

מרג'ורי,
גם את ילדת אוגוסט שמעולם לא זכתה לקבל בלונים ביומולדת בבית הספר?
לאחר בדיקה, אני שמחה לבשר לך שהליין עדיין קיים. היתה מסיבה בראש השנה.