13.10.2013

10 שנות בלוגינג - הגלידה כפלטת צבעים

לפני מספר שבועות היה לי הכבוד להיות מוזמנת לקחת חלק בפרוייקט מרגש במיוחד. רחלי זוסימן, בעלת הבלוגים "פשוט מבשלת" ו"עפיפונים" חוגגת עשר שנות בלוגינג ולרגל החגיגה הוזמנו בלוגריות שונות לפרסם פוסט שקיבל השראה מאחד הבלוגים של רחלי. אני חושבת שזו הזדמנות מצויינת לפרגן מכל הלב ושמחה שהזדמן לי לקחת חלק בפרוייקט שמראה את הצדדים היפים של הבלוגספירה.
אני כל כך גרועה ממש לא זוכרת לספר לכם מתי נתקלתי לראשונה בבלוגים של רחלי, אבל זה בהחלט היה מזמן. הרבה לפני שפתחתי את הבלוג שלי וכנראה בשלב שבו רק עברתי לגור עם עומר. ילדת רטלין שכמותי לא ממש מסוגלת לעקוב אחרי מתכון עם יותר מדי שלבים על הדרך והמתכונים של רחלי קולעים בדיוק לאזור הזה. הכל מאוד בגובה העיניים, ניתן ליישום על ידי כל אחד, טעים ובעיקר(לרוב) בריא.
בפוסט הספציפי הזה החלטתי לקבל השראה מעוגת הגלידה שרחלי הכינה לקטנצ'יק שלה, יאיר. אבל מדובר כאן בעיקר בהשראה כפלטת צבעים, בכל זאת בלוג עם אוריאנטציה אופנתית... בחרתי באאוטפיט באווירת קיץ מובהקת, עם צבעים בהירים, גלידתיים וכובע רחב שוליים. כמובן שתפאורת הדקלים היפים של רחוב איינשטיין תורמת רבות לאווירה.

מה לבשתי?
חצאית מגאפ באאוטלט בארה"ב לפני כמה שנים.
גופיית בייסיק מקסטרו עודפים לפני כמה שנים, כ20 ש"ח.
חגורה מאסוס, כ20 ש"ח.
נעליים של לייבלינג ביריד זוגות, 500 ש"ח.
משקפי שמש מתנת אירוקה לפני כמה שנים.
כובע מחופשה ביוון, כ25 ש"ח.
פלטת צבעים זה טוב ויפה, אבל ההשראה לחיים שאני מקבלת מרחלי היא שתמיד יש זמן לדברים שחשובים לך. שב24 שעות ביום אפשר להספיק להשקיע בעצמך, לעבוד, להקדיש זמן איכות לילדים שלך וגם לבשל אוכל בריא ומזין למשפחה שלך. כשרק התחלתי לקרוא את הבלוג האישי, הרבה אחרי שהתחלתי לקרוא את פשוט מבשלת, אני זוכרת שנדהמתי ותהיתי מתי בדיוק האישה הצעירה הזו ישנה :)
אני עדיין לא אמא, וכנראה שגם לא אהיה בשנה הקרובה, אבל אני יכולה לומר שבכל זאת אני מוצאת את עצמי מזדהה עם הכתיבה של רחלי כי יש בה משהו מאוד כנה ולא מנסה לייפות. היא כותבת על הרגעים היפים בתור אמא כמו למשל סדרת הפוסטים "שיחות על החיים" ומצד שני כותבת על הקושי של אשה בעולם התעסוקה ועל יחסינו כנשים אל נשים. אולי אם כולנו היינו מסירות את המניירות, עולם הבלוגינג היה קצת פחות ארסי.

אין תגובות: