27.3.2014

דברים שעושים בשישי אחרון בתל אביב

זהו, המעבר מתקרב. בשבת נעביר את שארית הציוד לרחובות, אל הבית של אמא שלי ובתחילת השבוע נמסור רשמית את המפתחות וניפרד מהדירה החמודה שלנו ברמת אביב.
במצב אידאלי, את יום שישי האחרון כתושבת תל אביב הייתי מעבירה בבראנץ׳ בהוטל מונטיפיורי, משם ממשיכה לסיבוב קצר בשוק ולקינוח טיול קצר ברחוב דיזינגוף.
אבל רצונות לחוד ואילוצים לחוד. בכל זאת, יש איסופים ואריזות לעשות, אז כנראה שאבחר בגרסא המצומצמת לאופציה למעלה. ואם נודה באמת, לא מדובר בשישי אחרון בתל אביב. רחובות לא כזו רחוקה, וסביר להניח שבימים שנותרו לי בארץ בהחלט אבקר בתל אביב. בכל אופן, אופציה ב' כוללת קפיצה קטנה לבייקרי הצמודים לבראסרי, פחזנית אחת עם קרמל מעל וקרם פטיסייר בפנים והליכה רגלית לכיוון הסטודיו של מדוזה בדיזינגוף 110.
 זה לא סוד שאני מחבבת מאוד את המותג. אני נהנת לעקוב מהצד אחר ההתפתחות של גילי ועדי שלקחו את פרוייקט הגמר והפכו אותו לשפה עיצובית של ממש. הקולקציה החדשה, landmarks היא בהחלט ציון דרך למותג, בעיני, כי היא מציגה עיבוד קצת שונה מהקו שפיתחו עד היום. בשבועיים האחרונים הבנות מטפטפות אימג׳ים של הקולקציה באינסטגרם, כל תמונה יותר מגרה מהשניה. עדיין לא החלטתי עם מי מבינהם ארצה לחזור הביתה, ובטווח של שלושה שבועות קדימה, גם לעבור לחו״ל, אבל בפריט אחד בטוח אבחר, פשוט בגלל הייחודיות והאיכות. יש לי שני תיקים של המותג ושניהם נראים בדיוק כמו ביום שרכשתי אותם(האחד בן 4 לפחות ואחיו הקטן בן 3), ממש לא מובן מאליו.

אם תבחרו להגיע למסיבת ההשקה מחר, תוכלו להתחדש בתיק קלאץ׳ מקולקציות קודמות ב250 ש״ח וגם לבחון מקרוב את הקולקציה החדשה. דיזינגוף 110 בחצר. 10:00-15:00.

ולסיום, אפשר לקנח בים. בכל זאת, תל אביב...

אין תגובות: