10.4.2014

מפנים

לפני כמעט שבועיים, בסופ"ש האחרון של חודש מרץ, העברנו את שארית הציוד אל אמא שלי והחזרנו את הדירה ברמת אביב. כל הריהוט ומוצרי החשמל נמכרו, מלבד הספה שעברה להיות רחובותית. למרות המיונים, הצמצומים וחלוקת הרכוש, בכל זאת הצלחנו למלא שלושה רכבים בדברים להעביר. כנראה שבמשך שלוש שנים מצליחים לאגור לא מעט דברים.
הרבה דברים קרו בזמן שגרנו בדירה הזו. התארסנו, חגגתי בה את מסיבת הרווקות שלי, התחתנו, התחלתי עבודות חדשות(וגם עזבתי אותן), קיבלנו את הצעת המעבר לסן פרנסיסקו וגם... אבא שלי נפטר כשגרנו בדירה הזו. בשבת האחרונה לפני שנפטר, ההורים שלי התארחו אצלנו לחמין, שהפך לחמין אחרון בדירה, וגם ביקור אחרון...
וכך יצא שכבר שבועיים שאנחנו גרים ברחובות. כמעט כל יום מתוך השבועיים האלה העברתי דווקא בביקור בתל אביב, ומה שלא, במדריד, בטיול קצר עם אמא, גיחה אחרונה לאירופה. מוזר לחזור לעיר הזו, העיר שבה גדלתי. כביכול מדובר במרחק חצי שעה מתל אביב, אבל בפועל יש הבדל גדול מאוד. לסופר ברחובות אסור להכניס כלבים, אפילו קטנטנים, בעוד שבתל אביב אם אכנס עם באדי לסופר אף אחד לא יניד עפעף. התחבורה הציבורית כאן נוראית ואם ארצה לסוע למרכז העיר או לתחנת הרכבת, נסיעה שאמורה לקחת עשר דקות הופכת לנסיעה בת 40 דקות ובתדירות מאוד נמוכה. דווקא בערב יש לא מעט מקומות נחמדים לצאת אליהם, פאבים בעלי תחושה שכונתית שקיימים כבר שנים וביליתי בהם בעצמי בתור נערה וגם מקומות חדשים שנפתחו ולא הכרתי, כי לא ביליתי בעיר כבר למעלה מ3 שנים.

אבל תקופת המגורים ברחובות תהיה קצרה מאוד, בחמישי הבא נמריא לעבר היעד, סן פרנסיסקו. עד אז מצפים לנו אריזות והמון מפגשים עם חברים ומשפחה, מה שאומר המון בירות ואוכל, מה שמתחיל לתת את אותותיו עליי. מזל שבסן פרנסיסקו יהיה חדר כושר בבניין...
מה לבשתי בערב האחרון בדירה(חברים הזמינו אותנו לארוחת ערב מוצלחת, מאחר וכבר היינו נטולי מקרר)
שמלה מOld navy בארה"ב, כ50 ש"ח.
שרשרת של מדוזה שקיבלתי במתנה כשרכשתי תיק.
סנדלים של לייבלינג, 500 ש"ח ביריד זוגות בקיץ שעבר.

מקווה להספיק לעדכן שוב לפני המעבר, אבל אין לדעת, בינתיים הימים היו מאוד עמוסים. אם לא, See you on the other side וחג שמח!