5.1.2015

פתיחה צבעונית לשנה

אחרי שכולם כבר הספיקו להתעורר עם האנגאובר מחגיגות השנה החדשה, היא סופסוף הגיעה גם אלינו. כאן מתייחסים הרבה יותר ברצינות לחגיגות השנה החדשה מאשר בארץ. בכל מקום מברכים בHappy New Year וכל מסעדה שמכבדת את עצמה הציעה תפריט מופרך ב100$ לפחות. יקר לצאת כאן בשנה החדשה, לפחות כמו שבארץ יקר, רק בדולרים. רוב הכרטיסים למסיבות מתחילים מ120$ לכרטיס ומטפסים גם ל300$ אם תרצו גם לכלול אוכל ושתיה בשובר. מפה לשם, החלטנו שאת השנה הזו נקבל בצורה קצת יותר צנועה(העובדה שאני עדיין מג'וטלגת עזרה להחליט) עם הרמת כוסית עם חברים בבית, צפייה בזיקוקים מעל הBay Bridge ועוד הרמת כוסית בפאב השכונתי. בסופו של דבר זה היה ערב כיפי ולא מתיימר. אולי בשנה הבאה נמצא מסיבה נורמלית שלא דורשת למכור כליה כדי להיכנס אליה, אבל השנה פשוט נזכרנו ברגע האחרון.
ואם כבר דיברנו על להתייחס ברצינות לחגיגות, היום הראשון של השנה הוא יום חופש כאן ועבור חלק גם היום האחרון(אני דווקא עבדתי ביום האחרון לשנה, עומר לא, אבל אין לי מה לקטר, אני מקבלת ימי חופשה מוזרים, כמו Veterans Day וKing Kamehameha Day ואף אחד אחר לא, חוץ מאולי עובדים מאוגדים), מה שיצר תחושה של הרבה מאוד חופש. העיר די ריקה, כי כולם נסעו לבקר את המשפחה או להשתזף במקסיקו ואנחנו יכולנו לשוטט באזורים העמוסים בדרך כלל ולהיכנס למסעדות שתמיד משתרך מהן תור. אחד מהאזורים האלה הוא רחוב Chestnut בשכונת הMarina בסן פרנסיסקו. זו שכונה מאוד יאפית ורחוב מלא בבוטיקים יקרים ומעדניות מפונפנות. אבל כיף לשוטט שם ולקנות חליטת תה טובה או מאפה צרפתי הביתה.

אמנם השמש כאן זורחת בצורה מאוד קליפורנית, אבל פאקינג קר! 7-9 מעלות ביום עם רוח שמאיימת להטיח אותך בעמודים(מקרה שקרה, זה היה מאוד מביך וכואב). כל אלה גרמו לי להזמין מעיל לבן. דווקא יש משהו הגיוני מאוד במעילים כהים, במיוחד במקום שבו קר ואפור, אבל מאחר וכאן קר לא בהכרח אומר אפור, המעילים הבהירים משתלבים מצויין. כדי לפתוח את השנה החדשה במצב רוח טוב, החלטתי לפרוץ קצת את גבולות האפור-שחור-בורדו של החורף ולצאת עם המון צבע מהבית. אותי זה שימח :)
מה לבשתי?
חולצת ג'ינס מתמנון, 50 ש"ח.
חצאית מאנטרופולוג'י בסייל קיץ, 40$.
גרביונים משוק הכרמל, 10 ש"ח.
מגפונים של ברשקה, 300 ש"ח לפני כמה עונות.
צעיף ממדריד, 5 יורו.
טבעת מH&M לפני כמה עונות, 30 ש"ח.
מעיל של רייצ'ל רוי ממייסיס, 90$(הוא רובוטריק, הופך לג'קט קצר).
תיק של מדוזה, 370 ש"ח.

2 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

החצאית אדירה! מאוד מאוד אהבתי.
ולגבי ימי החופש - את הווט דיי אני מכירה (ואפילו הייתה לו השפעה מכרעת על עבודתי כאן בארץ), אבל סקרנת עם יום המלך המהמהמה הזה. אולי תספרי יותר? :)

קרן אמר/ה...

תודה!
קינג קמהמהא דיי הוא לזכר המלך הראשון של הוואי, שהיה זה שאיחד את האיים תחת שלטון אחד. בדרך כלל זה יום שמצויין בעיקר בהוואי, אבל בגלל שלחברה שאני עובדת בה יש משרדים שם, אז גם אנחנו בMain land זוכים ליום חופש ביוני :)