14.3.2015

Hoover Dam

אמנם ביקרנו בווגאס בעבר, אבל בהובר דאם לא עברנו. האתר ממוקם מרחק כ40 דקות נסיעה מהעיר ויוצאים אליו לא מעט סיורים מהסטריפ, במידה ולא שכרתם רכב. הביקור במקום מומלץ בחום, אבל רק אם אתם מתכננים להיכנס לסיור. בלעדיו קצת קשה להבין את היופי והעוצמה שבמקום.
ישנם שני סוגי סיורים. Power Plant Tour - הסיור הראשון קצר ויורד לתוך הסכר עד לקומת הטורבינות ועולה 15$ לאדם. Dam Tour - הסיור השני מכיל את הסיור הראשון וממשיך למטה אל המעברים בתוך הסכר וכולל הסברים יותר מעמיקים. הסיור השני אורך כשעה ועולה 30$ לאדם. מומלץ להגיע מוקדם יחסית, מאחר והסיורים יוצאים פעם בשעה עבור עד 20 איש(המגבלה מגיעה מכמות האנשים שניתן להכניס למעלית שיורדת למטה...).
ההיסטוריה מאחורי הגשר מרתקת והמחשבה שאדם הצליח להנדס פרוייקט כזה שאפתני כל כך הרבה שנים אחורה מעוררת המון הערכה. אנחנו התרשמנו מאוד ויכולנו לשמוע עוד ועוד, אבל אנחנו מהנדסים :)
לוגיסטיקה - ישנו חניון מוסדר בתשלום שנמצא כמה עשרות מטרים לפני מרכז המבקרים ועולה 10$. הוא מוצל ומסודר. אם תמשיכו מעבר לסכר, ישנו חניון חיצוני בחינם. אנחנו חנינו בחניון בתשלום כי היה יום חם(וזה המצב ברוב ימות השנה) והעדפנו שהאוטו ינוח בצל. לעיתים החניון הזה מתמלא, ואז החניון החינמי הוא אלטרנטיבה טובה. קחו בחשבון שבאתר עצמו יש בית קפה ודיינר שמוכרים בעיקר ג׳אנק פוד מטוגן, גם ב9 בבוקר, אז עדיף להגיע שבעים ולאכול בווגאס, האוכל שם יותר טוב.
בטוטאל היינו באתר עצמו כשעה וחצי- שעתיים ועוד שעה וחצי לנסיעות. זו דרך נחמדה להעביר חצי יום באזור ווגאס, במיוחד אם אתם לא מהסוג שמהמר כל היום וכבר רכשתם את כל מה שיש לאאוטלט להציע. 

אין תגובות: