6.6.2015

Long time no see

עברו עליי כמה שבועות עמוסים יחסית, בראיה לאחור אני לא לגמרי בטוחה במה בדיוק, אבל להבדיל מתקופות עמוסות כשגרתי בישראל, כאן זה לא עומס מעבודה. אני מניחה שפשוט שקעתי בכל מיני הפעלות אחרי העבודה, כי מחשיך מאוחר(20:30-21:00), אז כיף לשוטט בחוץ עד מאוחר. 
השבועות האחרונים היו די מבאסים מבחינת מזג אוויר(התמונות - הכי מטופשות שלי עד כה - צולמו בפארק ליד הבית בעוד סופ״ש סגרירי). בשנה שעברה באותה תקופה כבר היה חמים יותר. חשוב להבהיר שחום של סן פרנסיסקו זה 19 מעלות עם שמש חזקה ורוח מנשבת, אבל שלושת השבועות האחרונים כללו בעיקר אפרוריות לונדונית שכזו וקור של דצמבר. השבוע סופסוף התחמם קצת והשמש הקליפורנית חזרה לבקר. יש ציטוט מאוד מפורסם על מזג האוויר בסן פרנסיסקו שמיוחס למארק טווין(יש הטוענים שזה לא נאמר על ידו ושאין הוכחה שהוא באמת אמר את זה, אבל זה לא מוריד מאיכות האמרה) - ״The coldest winter I've ever spent was a summer in San Francisco״. שמעתי ואמרתי את המשפט הזה כמה וכמה פעמים בשבועות האחרונים... :)
את השבוע האחרון(פלוס סופ״ש שעבר) העברתי בנפרד מעומר. הוא נסע לנסיעת עבודה לישראל ואני נשארתי כאן לבד. בפעם שעברה שהוא נסע היה לי לא קל ולקח לי זמן להתרגל ל״לבד״ הזה שנחת עליי פתאום. אמנם אני לא מבלה כל דקה מזמני הפנוי איתו, אבל בכל זאת, אנחנו גרים יחד כבר הרבה מאוד שנים ולא כיף לחזור לבית ריק כמה ימים ברצף. ועדיין, הפעם עבר יותר קל. אולי כי היתה לי יותר הכנה נפשית, או שכבר למדתי מהפעם הקודמת, ואולי דווקא כי בקושי הייתי בבית בשבוע האחרון... ותודה לחברים ולחברות שהביאוני עד הלום(אתם יודעים מי אתם).
מה לבשתי?
שמלה מיוניקלו, 20$.
גרביונים של קלזדוניה, כ20 ש״ח.
טרנץ׳ מאאוטלט בווגאס לפני כמה שנים, 70$.
שרשרת של מדוזה, קיבלתי בחינם באחת מהפעמים שקניתי תיק.
תיק של קייט ספייד, 140$ באאוטלט בליוורמור.
נעליים של אירוסולס, 20$ בסייל אונליין.
משקפי שמש(אופטי) 30$ בחנות אונליין(Zenny Optics).

אין תגובות: