22.2.2016

ריב עם הארון

יש ימים שבהם מלאכת ההתלבשות היא פשוט סיוט מתמשך. מודדת, מתבאסת, מורידה, רוטנת וחוזר חלילה. באמצע השבוע אני לרוב מצליחה להתלבש די מהר ואם לא, תמיד יש לי כמה אאוטפיטים לגיבוי שמסודרים לי בראש למקרה חירום, אבל דווקא התלבשות בסופש היא המאתגרת.
אני לא יודעת אם הסיבה לכך היא העובדה שלא משנה מה אלבש כאן בסן פרנסיסקו, כנראה שאהיה אובר דרסד לעומת שאר תושבי העיר שבוחרים להעביר את כל הסופ״ש בבגדי ספורט (סופר ממותגים ומפונפנים, אבל עדיין מדובר בפאקינג טייץ), במקסימום, הן יבחרו בג׳ינס וטישירט. ולכן, מאז שעברתי לכאן הפכתי לגנדרנית מעצם העובדה שלבשתי חצאית. פעם חשבתי שפשוט חסרים לי בגדים, אבל אתן יכולות לתאר לעצמכן שזה לא ממש המצב. עכשיו אני חושבת שאולי פשוט יש לי יותר מדי... אל תגלו לעומר!
את האאוטפיט בתמונות דווקא הרכבתי בתוך שניה וחצי, אבל זה בגלל שידעתי שאני הולכת לבית קפה חדש ויפה ליד הבית, אז לא היה אכפת לי להיות היחידה בחצאית.
מה לבשתי?
חצאית מH&M לפני כמה שנים, 60 ש״ח בסייל.
חולצה מכופתרת מיוניקלו, 15 דולר בסייל.
גרביונים של קלזדוניה, כ20 ש״ח ברומא.
נעליים של אירוסולס, 30$ בסייל באתר.

תגובה 1:

marjorie morningstar אמר/ה...

לבושה מקסים. והאמריקאים האלו, מלכי הקז'ואל בקטע מוגזם.
גם אני חושבת שיש לי יותר מדי בגדים ומנסה לגייס תעצומות נפש כדי לטפל בעניין.