26.4.2009

תיק תיק

אם מישהי מכן מעוניינת בתיק שראתה בקסטרו, ובמקרה היא מכירה עוד מישהי בעלת אותו עניין, או שסתם היא חפצה בשני תיקים, יש להם מבצע שווה. כמעט על כל התיקים, השני ב29.90 ש"ח(חוץ מדגם אחד שעולה 99 ש"ח). שווה רק אם שמתן עין על משהו ספציפי, כי התיקים שלהם ממש לא זולים, מצד שני הם בחרו להשתמש השנה בחומרים איכותיים יותר ורוב התיקים הם מעור (או לפחות נראים ככה...).
159 ש"ח.
199 ש"ח
299 ש"ח
התיק האחרון הוא תיק קלאסי יחסית ולכן גם שימושי מאוד. אם הוא אכן מעור אמיתי (דבר שלא צויין באתר, אבל הוא נראה איכותי יחסית) אז המחיר שלו שווה, אבל אם מדובר בסקאי או משהו כזה אז המחיר מופרז לחלוטין.
התיק הראשון לדוגמא עשוי ברובו מבד ולכן 159 ש"ח הוא מחיר מוגזם לטעמי. אבל המבצע הופך את העניין ליותר משתלם. נגיד והחלטת להתפנק כבר בתיק, הוצאת 200-300 ש"ח, לא תוציאי עוד 30 בשביל עוד תיק?
אחחחח, איך המוח הנשי עובד. רק אצלנו לבזבז יותר זה בעצם משתלם :)

7 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

התיק האמצעי ממש חמוד! תודה על המידע

michalooshka אמר/ה...

חחחח, האמתי שקסטרו תמיד מרחיקים אותי כי הם יקרים בלי שום טאקט.

את מצחיקה אותי:)כי התובנה על המוח הנשי כלכך נכונה@!

sefi אמר/ה...

גם אותי קסטרו מרחיקים כי המחירים שלהם הם בלי פרופורציה לבגדים. דווקא באביזרים הם לפעמים בסדר. התיקים חביבים. נחמד להכיר את הבלוג שלך.

קרן אמר/ה...

נעים לקבל קוראים חדשים. אני גם עוקבת אחרי שלך...

lilu אמר/ה...

בתור אחת שמאוד אוהבת תיקים, יש לי תחושה שאתן גיחה קטנה לקסטרו :)

גם אני חושבת שהמחירים בקסטרו לא תואמים את איכות הבגדים. עם זאת, לפעמים אפשר למצוא תכשיטים חמודים וגם הג'ינסים שלהם יושבים יפה על הגוף.

קרן אמר/ה...

כל הדיבורים על המחירים של קסטרו נכונים גם לדעתי. בגלל זה אני קונה בחנות עודפים שלהם. לפעמים יש שם גם דברים מעונה נוכחית.

אליס אמר/ה...

תיק צד ליגה!! הדגמים האלה של התיק כתף ממש ממש הולכים עכשיו ואני מתה על זה.. כזה ניינטיז..