15.5.2010

הכוכב

עד יום ראשון ב20:00, הזדמנות אחרונה להיכנס להגרלה. הזוכה יוכרז ביום שני בבוקר!

ביום חמישי בבוקר הגעתי לפרזנטציה של מותג הג'ינסים G-Star במתחם האופנה של הדיזינגוף סנטר.
ראשית, גילוי נאות, כי כך מצפוני ישאר נקי ונעים ואתם כקוראים תדעו שאני משתדלת להיות כנה איתכם, מהפרזנטציה הזו יצאתי עם שובר מתנה. זהו, מכאן אפשר להמשיך.
המותג מתמחה בעיקר בג'ינס פרימיום, אבל לא רק. הכרתי את המותג בעבר, אפילו ביקרתי בחנות שלו בטיול האחרון לארה"ב. האמת שתמיד התפעלתי מחלונות הראווה המעוצבים בקפידה של המותג, אך לא טרחתי להיכנס מפני שידעתי שהמחירים האלה לא מדברים אליי כל כך. העניין הוא שאני כנראה לא קהל היעד. קהל היעד הוא אנשים שלובשים ג'ינס וחשוב להם להרגיש מיוחדים איתו. שזה לא יהיה הלהיט התורן מקסטרו, אלא משהו טרנדי עם ערך מוסף. אם אתם לקוחות קבועים בדיזל ופפה ג'ינס, כדאי שתוסיפו את G-Star לסבב שלכם, הם שם בדיוק בשבילכם.

חייבים להודות, הג'ינסים שלהם אכן נראים טוב. התפירה נראת מדוייקת ונראה שהושקעה לא מעט מחשבה בהתאמת הגזרות.
החלק האהוב עליי ביותר הוא טבלת הגזרות הקבועה. גם לגברים וגם לנשים יש סימון עבור כל גזרה, כך ניתן לזהות עוד מהתווית האם הג'ינס הוא בגזרה האהובה עלייך או שאין טעם לנסות... זה חוסך המון זמן בנבירה או בנסיונות מדידה חסרי תועלת.

הגזרות לעונה הנוכחית מושפעות מהטרנדים בעולם, מכנסי השק, בויפרנד, סקיני וכמובן שטיפות בהירות ומראה הוינטג'. אפשר למצוא גם ג'קטים לא רעים בכלל, הן מג'ינס והן לא, אבל המחירים גבוהים יחסית החל מ500 ש"ח ועד 1800 ש"ח. הג'קטים אכן עשויים היטב ומחמיאים לגוף, הגזרות מעניינות ולא מיושנות. אולי בסוף עונה?

הפרזנטורית החדשה של המותג היא ליב טיילר היפה. זכרתי אותה מלאה יותר מהשנים האחרונות, אבל כנראה שהיא עשתה איזו דיאטה קטנה, כי היא נראת רזה יותר משמעותית בתמונות של הקטלוג.
הקטלוג עשוי מאוד יפה לטעמי וכדאי להיכנס לאתר לראות ולשטוף את העיניים. מיס טיילר כל כך יפה...

3 תגובות:

Revital אמר/ה...

לוק מקסים! מחמיא לך בהחלט!

קרן אמר/ה...

היי רויטל, אני מניחה שהתכוונת לפוסט למעלה, תודה!

אנונימי אמר/ה...

Whаt's up, this weekend is nice for me, for the reason that this occasion i am reading this impressive educational article here at my house.
Visit my page http://lodz.zagadywacz.pl/index.php?do=/profile-348/info