30.1.2011

Army

בשישי נסענו שוב לצפון, להיות קצת עם המשפחה בלי כל ההמולה מסביב. אבל לפני החלטנו להעביר את הבוקר בכיף עם איזו ארוחת בוקר קלילה. בגלל אילוצי סידורים למניהם וקוצר זמן, בחרנו לסוע לרמת החייל. בשישי בבוקר האזור מאוד שקט מההמולה של אמצע השבוע ובכלליות שקט יותר מבתי הקפה במרכז העיר. לאחר כמה התלבטויות, החלטנו לבקר בארומה. אני דווקא מחבבת את ארוחות הבוקר שלהם. המבחר גדל מעט וכעת ניתן לבחור מתוך 5 ארוחות בוקר שונות, כולן ב33 ש"ח. זה לא שהאוכל מורכב או מיוחד כל כך, אבל הוא פשוט, טעים והתמורה הוגנת למחיר.
משם המשכנו לצלם במתחם מגדלי אור היפה שסמוך לסניף. החל מהיום, גם אני שייכת ליושבי המשרדים השכנים. מקווה שיצא לי לשבת עם כוס קפה במתחם היפה הזה ולהנות משמש כיפיית ורוח נעימה.
על החצאית בתמונות זממתי עוד בנובמבר, אבל התאפקתי. היא נראתה לי מאוד מרשימה על הקולב, אבל חששתי שעל הגוף היא לא תהיה מחמיאה כל כך ולכן החלטתי ש150 ש"ח לחצאית שאלבש לעיתים נדירות זו לא רכישה משתלמת. בסוף נשארה אחת ויחידה במידה שלי בסניף עזריאלי, בהנחה משמעותית ועלתה 59 ש"ח בלבד. לאחר שלבשתי אותה בשישי אני דווקא חושבת שהיא יכולה להיות די שימושית. בתמונות לא רואים את העיטורים בזהב באזור החגורה, כי חגורת העור החומה מסתירה אותם.
מה לבשתי?
חצאית מH&M מהסייל הנוכחי ב59 ש"ח.
גופיית סבא, 10 ש"ח מחנות כלשהי בקינג ג'ורג'.
עליונית פשוטה מתאילנד, 10 ש"ח.
צעיף של שרון ברונשר שקיבלתי מתנה.
גרביונים מאולד נייבי, כ15 ש"ח.
חגורה שהיתה עסקת חבילה עם ג'ינס מרנואר(החגורה שרדה, הג'ינס לא ממש).
נעליים מזארה, 200 ש"ח.
טבעת פרח מאטסי, 15 ש"ח.
לק של אסי sew psyched , כ30 ש"ח באיביי.
תיק של Marc by Marc Jacobs.
שבוע טוב לכולם!

27.1.2011

לפתוח תיבת פנדורה

אתמול בערב ביקרתי בפרזנטציה של חברת פנדורה(Pandora)בחנות הקונספט של החברה במרכז שוסטר בתל אביב. למי שלא מכירה, פנדורה מוכרת בעולם בעיקר בתחום הCharm bracelet שתופס תאוצה גם בארץ, אך לא רק. התכשיטים מיוצרים בקופנהגן, דנמרק בעבודת יד ונמכרים ברחבי העולם.
סדרת הצמידים נקראת Moments, בכדי להדגיש את העובדה שהצמיד הוא אישי ומייצג עבור כל אחת את הרגעים הפרטיים בחיים שלה שברצונה לענוד על היד. יש משהו בצמידי charms האלה. כמובן שהמוכרים ביותר הם הצמידים של טיפאני'ז. אבל מאחר ולא כולנו עם כפית זהב(של טיפאני'ז...) בפה, פנדורה מציעים את האופציה השפויה יותר. התמחור של כל חרוז בפנדורה נע בטווח של 110 ש"ח לחרוז פשוט ועד 2975 לחרוז משובץ יהלומים. בתוך הסקאלה הזו אפשר למצוא מגוון די רחב של חרוזים בתמחורים צנועים של עד 200 ש"ח. מחיר הצמיד עצמו נע החל מ95 ש"ח לצמיד כותנה פשוט, 270 ש"ח לצמיד כסף ועד 7300 ש"ח לצמיד עשוי זהב 14K. עוד אספר לכם שמבדיקה באתר האינטרנט של החברה, המחירים בארץ זולים משמעותית לעומת בריטניה וגבוהים במקצת לעומת ארה"ב.
נחזור רגע אל החנות עצמה. העיצוב שלה מאוד נעים ומזמין בעיני. ניכר שהושקעה לא מעט מחשבה מאחורי המראה ששונה מרוב חנויות התכשיטים שאני מכירה. בדרך כלל חנויות תכשיטים הן מאוד מונוכרומטיות ולא כוללות יותר מדי צבע או עיצוב. החנות של פנדורה מרוצפת בפרקט, מה שנותן תחושה חמימה ומזמינה יותר. בהמשך התברר לי שעל עיצוב כל חנויות הרשת בעולם אחראים אותם מעצבים מדנמרק, על מנת לשמור על אחידות. אני מניחה שזה דורש לא מעט פרוצדורות ויפה שהחברה מבינה שזה תחום שחשוב להשקיע בו. אותי במיוחד הרשים השנדליר המקסים ומתקן התצוגה לטבעות שעוצב בחוכמה ועורמה :)
החנות מקושטת כעת לכבוד הוולנטיין'ס בפוסטרים מקסימים של זוגות מאוהבים, בכיתובי LOVE ורדרדים ולבבות פורחים. מעניין לבקר גם לאחר ה14.2 ולראות איך השתנה העיצוב.
בתום הפרזנטציה ניגשתי לבחור לי צמיד ו3 charms. המבחר מאוד גדול(700 אפשרויות בחירה) ומגוון. חרוזים עשויים כסף, אמייל, זכוכית מורנו, פנינים, יהלומים, זהב ועוד. התחלתי מלבחור את תליון הלב, כי יש לי אהבה גדולה ומשמעותית בחיים. משם בחרתי בתליון המשתלשל עם פרחים, כי אני רוצה להמשיך לגדול ולפרוח(וכי הוא מאוד יפה...). השלמתי עם חרוז משובץ אבנים בגוון שמתאים ללב. יש משהו מאוד נעים ויפה בסמליות ובמשמעות של כל חרוז, שמשתנה מאחת לאחרת. היו שם למשל חרוז בצורת כדורגל שיכול לסמל הולדת בן, או חרוז עם נעלי בלרינה משתלשלות שיכול לסמן הולדת בת. אני מקווה שאוכל להוסיף עוד חרוזים לצמיד שלי, בהתאם לאירועים בחיים(אולי אפילו את החרוז בצורת שק כסף. בסופו של דבר צריך אותו בשביל לרכוש עוד חרוזים).

וכעת לפרטים טכניים. האחריות על התכשיטים היא מלאה, במידה ונופלת אבן(כששאלתי על מקרה של נפילת אבן בישרו לי שזה נדיר מאוד) או תקלה שלא קשורה להשחרה טבעית של הכסף. גם צמידים וcharms שנרכשו בחו"ל ניתנים לתיקון בסניפים בארץ. כרגע הרשת ממוקמת בשוסטר, בזיכרון יעקב ובגרנד קניון. במהלך החודש הקרוב אמורה להיפתח חנות הדגל בכיכר המדינה.

24.1.2011

טיול לשבת

זה יהיה פוסט קצרצר, ואני מעלה אותו בעיקר כי רציתי לפרסם את התמונות היפות מיום שבת. לצערי בעוד כמה שעות אצא ללויה של קרובת משפחה של החבר. זה לא הגיע לגמרי במפתיע, אבל זה אף פעם לא קל יותר. הכל מתערבב באורח החיים המוזר שלנו. שמחה ועצב, תקווה וציפיות מתנגשות במציאות. אבל החיים ממשיכים. וגם אני. וגם הבלוג כנראה... לפחות התמונות מעלות קצת חיוכים.
בשבת האחרונה ההורים שלי החליטו לקחת יוזמה ולהזיז את כולנו קצת ממסכי המחשב והטלויזיה. ארזנו במבה, בקבוק מים ותפוחי גברת ורודה(פינק ליידי עסיסייים...) ויצאנו לפארק קנדה ליד לטרון. הפעם שעברה שביקרנו שם היתה לפני כשנתיים, אז הבאנו איתנו את הכלבות. אני זוכרת שהיה יום מאוד חם ובנקודה מסויימת הן פתחו בשביתה וסירבו להמשיך ללכת. עמדו כמו שתי אתונות קטנות ולא זזו למרות שמשכנו להן ברצועות. הפעם הן נשארו בבית וטיילנו לבד במזג האוויר המעולה שהיה בשבת.
אחרי סיבוב של כשעה בפארק המשכנו לנטף, ליד ירושלים, למסעדת המטבח של רמה. האוכל היה לא רע, אבל מתומחר מאוד גבוה. בהזדמנות אכתוב ביקורת קצת יותר מקיפה, כרגע פשוט קצת אין לי מצב רוח או חשק.
מה לבשתי?
מכנסיים מברשקה, 130 ש"ח.
חולצה מגולף, כ40 ש"ח.
מוקסינים מאיביי, כ80 ש"ח.
ג'קט מאיביי, כ80 ש"ח.
שרשרת של סוורובסקי מתנה מהחבר.
משקפי שמש של אירוקה.
לימים טובים יותר...

21.1.2011

נשארים בארץ

החורף הזה ממש בעייתי. בכל העולם יש חורף אמיתי וכבד חוץ מכאן. לפחות בכל העולם שקרוב אלינו. ממש מתחשק לנו איזה נופש קצרצר, איזה סופשבוע רגוע באירופה הקלאסית :) אבל מזג האוויר לא מאפשר את זה. היעד היחיד שאיכשהו בא בחשבון הוא ברצלונה. אבל האזור היחיד בכדור שנהנה באמת משמש כרגע, לא ממש בא בחשבון כי הוא רחוק ודורש כרטיס טיסה יקר, מה שגורר נופש ארוך יותר. אם יש לכם הצעות ליעדים אשמח לשמוע!
בינתיים אפשר להנות ממזג האוויר הטוב בארץ. בשישי שעבר ניצלנו את השמש וקפצנו לטייל באזור רוטשילד, שזה הכי קרוב לחו"ל שיש לנו בארץ... טיילנו בשדרה, שמענו נגנים מנגנים בנבל וגיטרה(שילוב שנשמע מעולה, מסתבר), אכלנו ארוחת בוקר בלנדוור והמשכנו הביתה לשנ"צ. יום שישי הזה התנהל בצורה די דומה, רק שהפעם נשארנו בבית הקפה השכונתי ובקרוב נצא אל ההורים שלי לארוחת שישי(מה שמזמן לא יצא לנו לעשות).
מה לבשתי?
שמלת מקסי מחנות בקינג ג'ורג', 30 ש"ח.
ווסט מחנות ברחובות, 60 ש"ח.
חולצה אפורה מתאילנד, 10 ש"ח.
שרשרת ינשוף משוק הכרמל, 20 ש"ח.
משקפי שמש מאירוקה.
לק של OPI.
סופ"ש נעים וטעים לכולם!

18.1.2011

נערה במשקפיים

על הנייר, זה אמור להיות נחמד. בסך הכל, מדובר בעוד אקססורי שאפשר להשתעשע איתו וליצור מראה קצת אחר לכל אאוטפיט. בתכלס, זה קצת מבאס להיות משקפופרית, לפחות במקרה שלי ויש לכך הסבר מאוד הגיוני, אז תתרווחו בנוח מול המסך בזמן שאספר לכם את סיפורי(תדמיינו עכשיו אפקט של חזרה אל העבר).
היה היתה קרן, נערה במשקפיים. הצורך במשקפיים הגיע יחד עם הצמיחה הפתאומית שלי לגובה. הסתרתי לכולם, מה שגרר הגליה לחלק האחורי של הכיתה. שם גיליתי שהלוח לא רק רחוק, אלא ריק מתוכן ומטושטש, גילוי שגרר ביקור אצל האופטמטריסט. השנים חלפו ואיתן גדל המספר שלי. בגיל ההתבגרות חוויתי התנסויות כמו כל נערה במשקפיים והחלטתי לנסות עדשות(נאלצתי להשתמש בחודשיות). בגיל 18 בערך המספר התייצב ויחד איתו התייצבתי גם אני באמריקן לייזר. ניתח אותי רופא מבוגר וחביב עם חיבה עזה לסוכריות הטופי בחדר ההמתנה. כבר בדרך חזרה הקראתי בהתלהבות את מספרי הרישוי של המכוניות בכביש. בהמשך התחלתי להתרגל לחיים ללא משקפיים. בפעם הראשונה ששחיתי בבריכה, נדהמתי מכך שניתן לראות את הקצה השני, לקח לי זמן להיפטר מהגישוש על השידה שמלווה להתעוררות בבוקר, ובעיקר, לקח לי המון זמן להיפטר ההרגל של יישור המשקף על האף(תנועת החלקת האצבע על האף נשארה איתי שנתיים לפחות).
וכך, חלפו השנים ואני כבר שכחתי שהייתי נערה במשקפיים.

לפני כחודשיים שמתי לב שהראיה שלי בערב מתחילה להתדרדר. הצטערתי לגלות שחזרתי אל הזכוכיות... היו לי שבע שנים טובות. נהנתי מהניתוח עד מאוד. אבל כנראה שאת הגורל לא ניתן להסוות.
וכעת, נחזור לרצינות והפרקטיות. מאחר והסיפור למעלה הינו אמיתי, יש לי ניסיון רע ומר עם חנויות משקפיים. מאוד מתסכל להוציא סכומים גבוהים על משקפי ראיה, במיוחד אם הצורך בהם מוגבל. ברוב הרשתות, למרות המבצעים השונים, זוג משקפיים הפשוט והזול ביותר מגיע ל600 ש"ח לפחות. כששמעתי על אופטיק סנטר אאוטלט מאוד הסתקרנתי מאחר ותמיד הרגשתי שאין כל כך ברירה או אלטרנטיבה למשקפופרים, ותמיד נאלץ להוציא סכומים לא פעוטים על מנת לחדש את המסגרת על האף. באאוטלט תוכלו להתחדש במסגרות חדשות בטווח מחירים של 49-299 ש"ח(המסגרת שאני בחרתי עלתה 49 ש"ח ורוב המסגרות הן בטווח ה99-199). לא מדובר במסגרות סוג ב' או פגומות, אלא במסגרות מעונות קודמות. עוד ניתן למצוא משקפי שמש של מותגים מובילים כמו ורה וונג, שאנל, טום פורד, מייקל קורס ועוד בהנחות משמעותיות ביותר. לגבי מחירי העדשות,לא ניתן לפרט את התמחור לכל המספרים אבל אתן כדוגמא את העדשות שלי שעלו 350 ש"ח(מינוס 3/4 בשתי העיניים) וכללו את כל הציפויים. קילאז'תי(מלשון קולאז') לכם כמה זוגות לדוגמא:
ומילה-שתיים על מקצועיות הצוות. לא רציתי לבזבז את זמני וזמנם בביצוע בדיקת ראיה מאחר וביצעתי אחת שלושה שבועות טרם הביקור. המוכרת מדדה את המספר מהמשקפיים הקיימים ומשהו לא הסתדר לה. מסתבר שהיתה סטייה משמעותית במרחק בין האישונים (סטייה שהמוכרת זיהתה בעין). לאחר מדידות הסתבר שהסטייה היתה בסנטימטר שלם!
המשקפיים היו מוכנים ביום למחרת מאחר והם לא נשלחים למעבדה חיצונית אלא העבודה מתבצעת במשרד הסמוך. המשקפיים נעשו בצורה מאוד מקצועית, קל לזהות עבודה טובה על חצי-מסגרת. החוט מתוח היטב ובלתי נראה. בהשוואה לתוצאה של שתי חברות מוכרות אחרות בשוק, המיומנות ניכרת.

החנות ממוקמת מול חנות המשקפיים לילדים(המיוחדת ומקסימה בפני עצמה)באגף B קומה 3 ולרוב אין בה מוכר, לכן יש לפנות לחנות הילדים או למשרד ממול. טלפון לבירורים והכוונה: 03-6337010.
מה לבשתי?
חולצה מH&M מקולקציית החורף, 129 ש"ח.
חצאית מסבתא.
גרביון מארה"ב.
שרשרת מרביד, טבעת מאטסי וטבעת משוק הפלסטיק.
נעליים מזארה בחורף שעבר, 160 ש"ח.
פן ותספורת, אלי המוכשר מהמספרה של ארז ישראלי, 220 ש"ח.
ולסיום, מילות השיר מהכותרת כאן.

16.1.2011

כיכר רבין המשופצת

ברביעי שעבר יצא לי לעבור יחד עם תמר בכיכר רבין המשופצת. אחרי התמונות של ספי, כבר ממש התחשק לי לבקר שם. השיפוץ יפה עוד יותר במציאות ונותן לכיכר אווירה של חו"ל. ממליצה לכולכם לעצור קצת אם אתם באזור.
על הדרך ביקרנו גם בסניף ויצ"ו בדוד המלך. הסניף הזה מוכר בתור "הסניף האיכותי" של הביגודית. בגדים לא ממש מצאתי כי ההיצע היה די קטן, כנראה בגלל המכירה שהתקיימה בנמל שבוע לפני. מה שכן מצאתי זו עוד מטפחת תוצרת איטליה לאוסף, תמורת 30 ש"ח בלבד. אפשר לומר שזו הפעם הראשונה שאני רוכשת פריט יד שניה וכנראה שלא יהיו עוד הרבה כאלה. אני קצת מתקשה להיכנס לחנויות יד שניה בארץ מאחר ורובן מכילות בעיני בעיקר סמרטוטים. זו אולי הכללה גורפת ואני בטוחה שיש גם חנויות שמכילות פה ושם פריטים שווים. אבל וינטג' אמיתי אמור להיות כזה שנשמר כמו חדש ונלבש פעמים ספורות, או אפילו עם התווית. לא יצא לי להיתקל בפריטים כאלה וזה מה שגורם לסלידה שלי מוינטג'. הארון שלי כן מכיל כמה פריטי וינטג' שכולם נאספו מארונה של סבתא, שתמיד אהבה ועדיין אוהבת להתלבש יפה ומושקע.הפוסט הפעם שופע בתמונות, תודות לתמר (ניר) שצילמה בסבלנות מרובה. אז תודה לתמר על התמונות!
מה לבשתי?
מעיל טרנץ' מארה"ב.
צעיף מסבתא.
חגורה מאסוס, כ15 ש"ח.
גרביון מגאפ, 30 ש"ח.
נעליים של אירוסולס מארה"ב.
שמלה של ביקלה, 30 ש"ח במתלבשות על זה.
תיק מתנה מסבתא.

14.1.2011

מעצבי העיר

אתמול בערב ביקרתי יחד עם תמר מLookin' fab בשוק מעצבי העיר. בשנה שעברה ביקרתי בשוק עם אמא שלי ותכננו את הביקור בקפידה מאחר וניסינו לקלוע לשעה שנחשבת פחות עמוסה, שישי אחה"צ. אז זו באמת היתה שעה מוצלחת יחסית, כי הדוכנים לא היו עמוסים. בשנה שעברה לא מצאתי את עצמי יותר מדי, מלבד שמלת מעטפת אחת בצבע ירוק זית. הכל היה אפור מדי, יקר מדי וזהה מדי בשבילי. לאמא שלי היה יותר מזל והיא יצאה משם עם שתי מציאות, שמלה וחולצה ב100 ש"ח האחת.
אחרי כל האפור של שנה שעברה, ולאחר שלא יצא לי לעשות תיקון חוויה צבעוני בשוק הקיץ(שלא התקיים השנה), הגעתי הפעם עם ציפיות מתונות. הדוכן של רוס אובטה שהוצב כרגיל בכניסה היה צבעוני ומפתה, אבל בגלל טווח המחירים הגבוה החלטתי שלא להיכנס, אבל עוד נחזור אליו... נראה שהשנה הצטרפו ליריד מעצבים חדשים, ועזבו כמה ותיקים. מבחינת היצע, גם השנה הרוב היה אפור וזה די מאכזב. היה ניתן למצוא פריטים בסגול וכחול כהה אצל רוב המעצבים, אבל אפור בהחלט שלט ביד רמה מלבד בביתן של קאלה שהיה צבעוני כרגיל(וסתם חידה קטנה, ממתי קאלה היא חנות מעצבים?).
השורה התחתונה היא שאם אתן אכן מרגישות בחוסר בפריט אפור בארון או שאתן חובבות מושבעות של אפרתה או כל מעצב אחר שמשתתף, שווה לכן לקפוץ לבקר בשוק. רוב המחירים הם אכן לאחר הנחה יפה מהמחיר המקורי. למשל, חולצה אוורירית של אפרתה ב150 ש"ח במקום 280. שמלה מחויטת בגזרה מעולה באורך הברך של אסף פלג ב120 ש"ח במקום 400. חולצת משי של רוס אובטה ב360 ש"ח במקום 520.

אני חושבת שפעילות הפייסבוק של המעצבי העיר אפשרה לכל המעוניינת למצוא דרך להיכנס לשוק בחינם, או לפחות להגיע עם שובר הנחה כלשהו. זה מעדן במקצת את המחיר הגבוה שנגבה בכניסה, 15 ש"ח.
וחזרה לרוס אובטה. אחרי שדילגנו עליהם באלגנטיות בתחילת הסיבוב, החלטנו לתת להם צ'אנס נוסף לאחר שלא גיהצנו את הכרטיס בשומקום. תמר, מהלך מעולה! התברר שגם קולקציית החורף הנוכחית וגם פריטים מעונות קודמות נמכרו בהנחות יפות מאוד. לדוגמא, חצאית רוכסנים מבד נוקשה ב170 ש"ח, טוניקות משי ב190 ש"ח, ג'ינסים ב260 ש"ח.
אני קניתי טוניקת משי בצבעי קורל(שתהיה מאוד באופנה בקיץ הקרוב) ב190 ש"ח וחזרתי מרוצה הביתה.

שווה לנסות לצוד פריטים כאלה, שיכולים להתאים לעונה הבאה. יש לא מעט כאלה ביריד.
מעצבי העיר, ביתן 11 גני התערוכה. היום עד 18:00, מחר עד 23:00.
בתמונות, המופע של נמרוד פלד, שעלה על עקבים בגובה תינוק בן חודשיים, דוכן התכשיטים של דוברמן - תכשיטים מיוחדים ממנגנוני שעון, כמה חבל שהדוכן היה ריק ממוכרן.