29.5.2016

Graduation

בסופ״ש שעבר נסענו לחוף המזרחי לחופשה קצרה בבוסטון וביקור בהארטפורד לכבוד טקס סיום הקולג׳ של בת הדודה של עומר. בוסטון הייתה כייפית, טעימה ומעט אירופאית, אבל על כך בפוסט אחר עם רשימת המלצות.
אז מה לובשים לטקס סיום? ההנחיה העיקרית שקיבלתי היא לנעול נעלי wedges כי צועדים על הדשא ובטוח שלא מתחשק לי לעזור לגננים להכין שקעים לשתילה מחדש. החוף המזרחי שונה מאוד בסגנון לבוש בקליפורניה. אצלנו כולם הרבה פחות מעונבים ורשמיים ובצד המזרחי הם הרבה יותר פרפי בסגנון הלבוש. ידענו שיהיה חם, אז אני הלכתי על שמלה קצרה וצבעונית מכותנה ועומר לבש חולצת פולו, אבל מסביבנו היו גברים בחליפות מלאות ונשים בחליפות שאנל (כולל התיק התואם).
להבדיל מהמוסדות בישראל, הקולג׳ים כאן קיימים כבר מאות שנים ושימרו כל מיני מסורות ואמונות טפלות. בת הדודה של עומר סיימה בטריניטי קולג׳ שנוסד בשנת 1823. הקולג׳ התחיל כמוסד קתולי, אבל היום הוא כבר לא כזה ויש בו אפילו סניף של הילל. ההיסטוריה נמצאת שם בכל פינה, כשהחצר המרכזית מוקפת בכנסיה ענקית ומרשימה וכיתות הלימוד נמצאות במבני לבנים בני כמעט 200 שנה.
אני לא יודעת לומר אם הטקס הרגיש לי מאוד חגיגי בגלל הלבוש של האנשים שהגיעו אליו (בכל זאת, מדובר במוסד שעולה 60 אלף דולר לשנה ויש שם לא מעט סטודנטים שההורים שלהם משלמין קצת יותר מזה, פשוט כי הם יכולים. בת הדודה של עומר היא בחורה חכמה ולמדה שם על מלגה), שוב, עם חליפות שאנל מקוריות, תיקי מעצבים יקרים (לא קייט ספייד, לואי וויטון ושאנל) ואף מורם אל על, או שמה האווירה החגיגית היא בזכות הטקסים הקטנים שנשמרו למשך 190 טקסי סיום. שורה תחתונה - זו בהחלט הייתה חוויה מעניינת.

מה לבשתי?
שמלה ממייסיס, 55$.
סנדלים של אירוסולס, 35$.
תיק של קייט ספייד, 150$.
משקפי שמש אופטיות מזני אופטיקס, 15$.

בהצלחה לכל הבוגרים, הוותיקים והטריים! 

19.5.2016

Bay To Breakers

בסופ״ש שעבר התקיים בעיר מירוץ הביי טו ברייקרס השנתי. להבדיל מעוד מרתון בעיר (שמתקיים פה לדעתי לפחות פעמיים בחודש), המירוץ הזה קצת אחר. הוא נערך כבר יותר ממאה שנה והוא התחיל כאירוע להעלאת המורל קצת אחרי רעידת האדמה הגדולה של 1906. אבל מספיק עם ההיסטוריה. תוכלו לקרוא עוד כאן אם מתחשק לכם.
בתכלס, מדובר בחמישים אלף אנשים בתחפושות או עירום חלקי עד מלא, מעט שיכורים, שרצים/הולכים מצד אחד של העיר אל הצד השני. אמנם מדובר רק ב12 קילומטר, אבל יש שם חתיכת עלייה באמצע (בסגנון העליות לירושלים). 
מזג האוויר היה מושלם ביום של המירוץ. היה כל כך נעים בחוץ בשמש, שלראשונה בחיי נשרפתי באף (ובכך רשמית הצטרפתי למשפחה. אמא שלי ואחי תמיד נשרפים באף, לא משנה מה). 
מה לבשתי?
שמלה מקוביק בהרצליה פיתוח לפני שנים, 200 ש״ח.
ג׳קט ג׳ינס מזארה, עתיק מימי התיכון.
סנדלים של אירוסולס, 25$ בסייל בקיץ שעבר.
כובע מטיול בקוס, יוון.
תיק מאלדו, 60 ש״ח בסייל לפני כמה שנים.
משקפי שמש אופטיות  מזני אופטיקס, 16$.


2.5.2016

Sunny weekend

פעם בכמה זמן הטמפרטורות בעיר עולות ל24 מעלות ולכמה רגעים זה מרגיש כמו קיץ אמיתי. הסופ״ש הזה היה כזה. בשבת וגם בראשון התחמם כאן, השמיים היו כחולים לגמרי בלי ענן אחד והשמש הכתה חזק. היתרון העיקרי לעומת הקיץ התל אביבי - אין לחות!
תה יסמין ברציף
בשבת התהלכנו לשוק איכרים ברציף 1, קנינו קצת פטריות מעניינות, אכלנו כרובית צבעונית והמשכנו אל חברים להמשך התחרדנות בשמש.